דור חדש למערכת ה-TOYOTA Connected במערכות המולטימדיה של נהגי טויוטה

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

המולטימדיה משתדרגת: דור חדש למערכת ה-TOYOTA Connected יאפשר מעתה ללקוחות טויוטה גם תפעול קולי והקראת הודעות

תפעול קולי והקראת הודעות במערכת TOYOTA connected

יוניון מוטורס, יבואנית TOYOTA, משיקה דור חדש למערכת Toyota Connected – מערכת Connected Car מתקדמת, המהווה פריצת דרך עולמית. טויוטה מציגה מגוון חידושים, הן במערכת הרכב והן באפליקציית המובייל המתממשקת איתה ומסונכרנת דרך הענן. המערכת ברכב ואפליקציית המובייל מאפשרות שדרוג חווית הנהיגה תוך ניצול מיטבי של טכנולוגיות חדשות ומתקדמות, מודעות גבוהה יותר לאופן הנהיגה, התקשורת אוטומטית למוקד לסיוע במצבי חירום 24/7 ומידע נגיש ורחב יותר על הרכב.

מערכת Toyota Connected מחוברת לסמארטפון של נהג הרכב, לצפייה ועדכונים מכל מקום באמצעות האפליקציה הייעודית My TOYOTA.

המערכת מציעה ללקוח חווית שימוש אישית, הכוללת, בין היתר, פרסונליזציה מלאה ומגוון רחב של אפליקציות ויישומים ייעודיים עבור הנהג והרכב. המערכת היא פרי פיתוח ישראלי וחדשני של יוניון מוטורס, בשיתוף החברות איתוראן וגיל קאר, ומותקנת על גבי מערכת המולטימדיה המקורית של רכבי טויוטה, להבטחת חווית שימוש מיטבית.

בשל העובדה כי תוכנת המערכת מתעדכנת באופן ישיר אונליין over the air יוכלו הלקוחות הקיימים ליהנות מעדכונים באופן אוטומטי ללא כל צורך בפעולה כלשהי, ללא טרחה וללא כל תשלום נוסף, זאת בניגוד למערכות מחוברות אחרות אשר מתעדכנות באופן ייזום בלבד באמצעות שדרוג תוכנה המתבצע במוסך. כחלק מהאסטרטגיה של טויוטה העולמית לפיה בטיחות משתמשי הרכב והדרך נמצאת בראש סדר העדיפויות, השקיעה טויוטה ישראל בפיתוח ממשק קולי חדש במערכת הרכב, המקטין את הצורך בהסטת מבט למסך ובהקלדה מסוכנת תוך כדי הנהיגה.

אפליקציות במערכת טויוטה קונקטד

לראשונה מונגשות מגוון אפליקציות שימושיות באמצעות הקול דרך מערכת הקונקטד, כגון: מציאת חניון קרוב, ביצוע שיחות למוקד חרום, רדיו אונליין, WAZE ופנגו. כמו כן כחלק מהשאיפה לרמת הבטיחות הגבוהה ביותר, נוספה גם אפשרות ייחודית של הקראת הודעות המערכת. בנוסף, חומרת המערכת זכתה לשדרוג משמעותי והיא עתה עוצמתית ומאפשרת הפעלה מהירה ורציפה יותר מאי פעם וזאת באמצעות מעבד 4 ליבות עוצמתי, תמיכה ב-3 רשתות לוויינים, שדרוג נפח הזיכרון של המודם מ-3 ג’יגה למודם 4 ג’יגה.

החומרה החדשה זמינה בהתקנה חדשה של המערכת ברכבים שנמסרו מינואר 2018. שאר עדכוני התוכנה ועדכוני האפליקציה זמינים כאמור באופן אוטומטי.

בין החידושים הנוספים הזמינים באפליקציית המובייל:
1. שירות חדש של ניתוח סגנון הנהיגה, כפלטפורמה לשיפור עצמי של סגנון הנהיגה ולהגברת בטיחות, ולקבלת הנחות על ידי חברות הביטוח.

2. בין היתר יהיה ניתן לקבל ציון משוקלל לתקופה נבחרת ולצפות במדדים מרכזיים:  תאוצות, בלימות פתע, פניות חדות וחריגות מהירות. אפשרות ניווט רגלי אל הרכב על פי מיקומו המדויק באמצעות הסמארטפון במקרה של שכחת מקום החניה למשל.
3. ניתן יהיה למצוא באפליקציה חיבור שירותי ללקוח הכוללת מידע רלוונטי כמו היסטוריית טיפולים מלאה ומסונכרנת אונליין עם מרכזי השירות של טויוטה, אותה גם ניתן לשלוח  ישירות למייל.
4. אפשרות לבדיקת קריאת שירות והזמנת תור לבדיקה או טיפול באופן ישיר.

מערכת מולטימדיה טויוטה

מערכת Toyota Connected, שהושקה לראשונה בארץ לפני כשנה וחצי, כוללת בגרסתה המעודכנת כ-20 אפליקציות זמינות בהן:  WAZE, פנגו, יו-טיוב, שאזאם, מזג אוויר, יוטיוב, רדיו אינטרנטי הכולל אינספור תחנות מרחבי העולם, אפליקציות טיולים כמו “טיולי”, EZgoing family ועוד.

ניתן  למקם את האפליקציות המועדפות על הנהג/ת על גבי מסך הבית לנגישות אופטימלית ובנוסף, ניתן למצוא את כל המידע הרלוונטי לדגם ולרכב הספציפי בו המערכת מותקנת: הודעות ותזכורות על טיפולים לרכב כולל אפשרות הזמנת טיפולים ישירות מהמערכת, מידע על קריאות לתיקון, היסטורית טיפולים מלאה, מדריך נוריות חיווי, ספר רכב והדרכות וסרטונים על מערכות הרכב (למשל החלפת גלגל ובדיקת לחץ אויר בגלגלים).

Toyota Connected מותקנת בלמעלה מ- 10,000 רכבים בישראל. המערכת זמינה בכל דגמי טויוטה הנמכרים בישראל (למעט אייגו, פרואייס ופריוס פלוס).

מחירי Toyota Connected נותרו ללא שינוי:
מחיר המערכת כולל חבילת גלישה למשך שנה יעמוד על כ- 2,000 ₪. ברכישת חבילת מיגון ואיבזור מסוג “פלטינום”* יעמוד מחיר מערכת Toyota Connected כולל חבילת גלישה לשנה על 1,000 ₪ בלבד.

*חבילת “פלטינום” הינה חבילת מיגון ואבזור הכוללת איתוראן SAVE ודמי מנוי לשנה, מרימי שמשות וחיישני חנייה מולטימדיה, ומחירה 3,000 ₪ כולל מע”מ.

follow and like
fb-share-icon0

תגובה אחת ל “דור חדש למערכת ה-TOYOTA Connected במערכות המולטימדיה של נהגי טויוטה”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

20 − 10 =