דריפטים ומה שביניהם: יום מסלול של DNA Racing במסלול פצאל

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

יום מסלול, דריפטים ומה שביניהם – כתבנו יובל לוי הלך להתרשם ולצלם ביום מסלול רותח במיוחד במסלול פצאל, בארגונה של חברת DNA Racing – נראה לנו שהתמונות מדברות בעד עצמן

 

דריפטים ומה שביניהם: יום מסלול של DNA Racing במסלול פצאל

 

מעטים יודעים שקיים בישראל מקום בשם פצאל. מעטים מהם יודעים שיש שם מסלול מרוצים. שמעתם נכון – יש מסלול מרוצים בישראל (למעשה יש שלושה) והוא פועל באופן חוקי לחלוטין.

חובבי נהיגה המעוניינים לעלות על מסלול המרוצים יכולים לעשות זאת במסגרת ‘יום מסלול’. הדרישות פשוטות: רכב עם רישוי בתוקף, רישיון נהיגה בתוקף וקסדה. כלומר – אין צורך ב’רכב מרוצים’ או ברישיון נהיגה מיוחד. ימי המסלול נגישים לכולם.

 

 

 

בשבת האחרונה נערך במסלול המרוצים שבפצאל יום מסלול בארגונה של חברת DNA Racing, בניצוחו של דין אפפל, מדריך נהיגה, נהג מרוצים המתחרה במרוצי סיבולת בגרמניה ואלוף ישראל בקארטינג בעברו. פרט לארגון ימי מסלול, חברת DNA Racing עוסקת בהדרכות נהיגה בארץ ובחו”ל באמצעות רכבים שברשותה (לוטוס אליז S, ב.מ.וו M3 ופורשה GT4).

 

 

 

 

אחד היתרונות הבולטים של יום מסלול הוא האפשרות לתת לנהגים לנהוג עם מכוניתם הפרטית עד קצה היכולת בסביבה בטוחה וסטרילית. הדבר מוביל לנהיגה רגועה יותר בכביש הציבורי, ויכולת התמודדות טובה משמעותית במצבי חירום (במקרה של החלקה, בלימת חירום וכו’).

 

 

 

 

ביום המסלול המדובר השתתפו בעיקר רכבי הנעה אחורית שבעליהם תרגלו ‘דריפטים’ – סגנון נהיגה בו זנב הרכב מחליק לאורך הפניה באופן נשלט. לא מעט צמיגים נפחו את נשמתם באותו יום וכל שנותר לנו לעשות הוא לתעד את האירוע המרהיב הזה ולהביא בפניכם את התמונות הצבעוניות.

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

4 × 5 =