האירוע השנתי של הארלי דוידסון ישראל לחודש המודעות לסרטן השד

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

ביום שישי הקרוב יתקיים האירוע השנתי של הארלי דוידסון, זו השנה השישית, להעלאת המודעות לסרטן השד – הצטרפו לשיירת ההזדהות, ולהפנינג

 

האירוע השנתי של הארלי דוידסון ישראל לחודש המודעות לסרטן השד

 

ביום שישי, ה-25 לחודש, החל מ- 9:00 בבוקר, יתקיים האירוע השנתי של הארלי דוידסון ישראל ונשות ארגון “גמאני – גם אני חליתי בסרטן השד”, לרגל חודש המודעות לסרטן השד. זו תהיה השנה השישית שמאות הארלסיטים ירעישו את תל אביב במסגרת אירוע הסברה למניעת סרטן השד בשיתוף ארגון “גמאני”. אירוע בשיתוף עם אלבר מוטו, יבואנית הארלי דוידסון בישראל, אשר התגייסו לסייע לבנות בהעברת המסר החשוב- “גילוי מוקדם של סרטן השד מציל חיים – לכי להיבדק”.

האירוע יתחיל בשעה 09:00 בבוקר, בסוכנות הארלי דוידסון ברחוב המלאכה 6, חולון.  ההתכנסות תכלול ארוחת בוקר, עמדת צילום מיוחדת, פינוקים ומוזיקה טובה. לאחר מכן, יחולקו חולצות העמותה ותליית בלונים ורודים על האופנועים. כאשר בשעה 11:00 בדיוק תחל נסיעת “הזדהות” והעלאת המודעות לסרטן השד, של מאות רבות של הארליסטים יחד עם נשות העמותה. נסיעה שתצא מחולון לקניון עזריאלי בת”א, שם יערך הפנינג מיוחד. לאחר מכן, תיסע השיירה יחד חזרה לסוכנות הארלי בחולון, שם יחכו למשתתפים ארוחת צהרים, עמדות טיפוח ומסאג’.

סרטן השד היא המחלה השכיחה ביותר בקרב נשים, מידי שנה מאובחנות כ-5,000 חולות חדשות. האמצעי היעיל ביותר למאבק במחלה הוא באמצעות גילוי מוקדם; אז הסיכויים להחלמה גדלים. ככל שהאבחון נעשה מוקדם יותר, אחוז הריפוי גדל, ועומד אף על 90% באם החולה מאובחנת בזמן.

אורן אלעזרא, מנכ”ל אלבר” “האירוע, אותו אנו עורכים בשנה השישית ברציפות הוא בעל חשיבות עצומה עבורנו כחברה שחורטת על דגלה מעורבות ותרומה לקהילה. אנו יודעים שהגברת המודעות למחלה ועידוד נשים ללכת להיבדק הן פעולות שפשוט מצילות חיים. אני מודה לנשות גמאני על שיתוף הפעולה שלשמחתי מוכיח את עצמו משנה לשנה, כשכמות המשתתפים הולכת וגדלה”.

נתראה ביום שישי הקרוב

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

10 − two =