הארלי דוידסון משיקים סניף קונספט ייחודי ואופנוע חדש

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

הארלי דוידסון משיקים סניף קונספט ייחודי ויפהפה בת”א ויש גם אופנוע – דגם חדש שהגיע לארץ – FXDR 114

 

הארלי דוידסון משיקים סניף קונספט ייחודי ואופנוע חדש

תמונות: רונן טופלברג

הארלי דוידסון מבית אלבר מוטו פותחים חנות קונספט ראשונה בתל אביב, ברחוב המלאכה 3. עלות הקמת הסניף החדש והמיוחד – סניף קונספט, למעלה מ-5 מיליון ₪ .

המבקרים בסניף לא יוכלו להתעלם מהתכנון והעיצוב החדשני מקצה לקצה. עיצוב של כ-1000 מ”ר, בהובלת מיטב מעצבי הרשת העולמית של הארלי.

 

סניף קונספט חדש של מותג הארלי דוידסון בעלות 5 מיליון שקלים


סניף הדגל של המותג האמריקאי מציע, מלבד אופנועי הארלי וציוד לרוכבי הדו גלגלי, אלפי מוצרי מרצ’נדייז ופריטי אופנה של הארלי דיוידסון, החל מבגדי תינוקות, דרך בגדי ילדים,

נשים וגברים, הנעלה, תכשיטים, שעונים, כובעים, תיקים וכמובן, את שלל דגמי אופנועי הארלי. כמו כן, תפעל במקום סדנת טיפולים ותיקונים לאופנועי הארלי בישראל.

 

מלבד אופנועים יש גם מרצ’נדייס. הארלי דוידסון
חולצות, כובעים, נעליים, בגדי ילדים ועוד. הארלי דוידסון בתל אביב


במסגרת השקת החנות, חשפה לראשונה הארלי דוידסון את הדגם החדש שנחת בישראל, ה-FXDR 114 הדגם החדשני ופורץ הדרך של קונצרן הארלי דיוידסון.

יניקת האוויר והאגזוז של ה- FXDR מגיעים מעולם המרוצים. הוא בעל יכולת הטייה של 33 מעלות ומצויד במנוע Milwaukee-Eight® 114 V-Twin ‏1,868 סמ”ק עם מומנט של 160Nm/3500rpm, העוצמתי ביותר שיש לאופנועי Softail®‎. יש גם זרוע קלה מאלומיניום יצוק, מזלג קדמי הפוך שמדלג מעל פסי האטה ומתלה אחורי Mono shock לתגובה זריזה. הוא מהיר בנסיעה ישרה וזריז בפניות.

אורך- 2425 מ”מ. גובה הכיסא – 720 מ”מ. נפח מיכל דלק – 16.7 ליטר. משקל יבש – 289 ק”ג.

 

השקה של דגם חדש הארלי דוידסון FXDR 114


גלגלים / צמיגים חזית:

Gloss/satin black, split 5-19″ spoke, Ace cast aluminum with laser etched graphics / 120/70ZR-19 60W

גלגלים / צמיגים אחור:
Gloss/satin black, solid disc,18″ Ace cast aluminum with laser etched graphics / 240/40R-18 79V

החל מ-220,000 ש”ח.

 

הארלי דוידסון FXDR 114 – החל מ-220,000 ש”ח

 

ניסים בינימין מנכ”ל אלבר מוטו יבואנית הארלי דוידסון בישראל: “בשנים האחרונות הארלי דוידיסון ישראל ביססה את עצמה ככוח עולה ברמה העולמית. בתוך שנים בודדות הפכנו את הארלי ישראל לקהילה מגובשת ולהצלחה אנושית פנומנאלית. אני שמח לעמוד בראש מותג שמגשים חלומות למאות רוכבים בשנה כאשר מאחורי כל אופנוע יש סיפור, אדם ולב שמתחבר לקהילה שהיא דרך חיים”.

אלי אלעזרא יו”ר ובעלים של קבוצת אלעזרא בעלת השליטה באלבר: “בעבר, לפני שנכנסנו לתחום הדו גלגלי, נעשו מספר ניסיונות להכניס את הארלי לישראל, שלא צלחו. מה שיצר את ההצלחה של הארלי בארץ בשנים האחרונות הוא השילוב של אלבר ויכולותיה. פתיחת הסניף השני בארץ מוכיחה עד כמה גדולה ההצלחה. שנמשיך לטפח את המותג בישראל”.

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

one × two =