היה שווה לחכות: הדור העשירי של הונדה סיוויק נוחת בארץ

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

הונדה סיוויק דור 10 מפתיעה עם מראה אגרסיבי ומושך, מנועי טורבו וטכנולוגיה מתקדמת, החל מ-131,900 ש"ח

“מאיר חברה למכוניות”, יבואנית הונדה, ענקית הרכב היפנית בישראל משיקה את הדור העשירי של הונדה סיוויק – תכנית הפיתוח הגדולה ביותר של דגם יחיד בהיסטוריה של המותג.

הונדה סיוויק, הרכב המשפחתי הוותיק והפופולארי, עלה לראשונה על כביש בשנת 1973 כאשר בישראל משווק הדגם החל משנת 1990. הסיוויק הוא דגם הליבה של הונדה בעולם ועומד בליבה של מורשת המכירות והייצור של המותג.

הונדה סיוויק החדשה:

• בעלת מנועי טורבו חדשים חסכוניים, ועוצמתיים.
• מצויידת במערכות בטיחות מתקדמות להגנה פסיבית ואקטיבית.
• מרווחת ורחבה יותר. עם תא מטען גדול יותר.
• חזקה וחסכונית יותר.
• זמינה בשלוש תצורות.

הסיוויק החדשה מציגה את חבילת טכנולוגיות הבטיחות והסיוע לנהג, Honda Sensing, הכלולה בכל רמות הגימור, המבטיחה שהמכונית היא אחת הבטוחות ביותר בקטגוריה. מערכת הבטיחות של הסיוויק החדשה משתמשת בשילוב של מידע מרדאר ומצלמות, ושפע של חיישנים, כדי להזהיר את הנהג ולסייע לו בתרחישים שעלולים להיות מסוכנים.

הרכב יושק בישראל במחירי ההשקה הבאים:

דגם אוטומטי למנוע 1.0 טורבו בעל 129 כ”ס במחיר של 131,900₪.
דגם ספורטיבי אוטומטי בעל מנוע 1.5 טורבו עם 182 כ”ס במחיר של 144,900 ₪.

מה חדש בדור העשירי של הסיוויק

עיצוב חיצוני
הצללית ההחלטית מהווה אמירה מלאת ביטחון לגבי האופי הספורטיבי של הסיוויק החדשה: היא רחבה יותר, ארוכה יותר ונמוכה יותר מאשר כל קודמותיה, ומתאפיינת בשלוחות קצרות וקווים הדוקים שממחישים את הרמות הגבוהות של יעילותה האווירודינמית. “פנים” חדות ואגרסיביות, בתי גלגלים מודגשים ופתחי אוויר מפוסלים מלפנים ומאחור מרמזים על האופי הספורטיבי של הסיוויק החדשה.

פלטפורמה חדשה לחלוטין
הסיוויק החדשה תוכננה מהיסוד על מנת למלא את ההבטחה לדינמיקה זריזה ומתגמלת. מרכב קל משקל וקשיח, שהושג הודות לשימוש בטכניקות תכנון ובנייה חדשות וחדשניות, תורם יחד עם מרכז הכובד הנמוך יותר ומערכת המתלים המתוחכמת החדשה, לחוויית נהיגה מרתקת ומהנה.

חלל פנימי מעודן עם הדור הבא של מערכת מידע ובידור
החלל הפנימי החדש מתאפיין בתכנון פשוט ומאורגן, טכנולוגיות חדשות, עידון יוצא מן הכלל וחומרים איכותיים, יחד עם תנוחת נהיגה נמוכה יותר המעניקה לנהג תחושה רבה יותר של חיבור למכונית. הדור השני של מערכת המידע, הבידור והקישוריות של הונדה – Connect – משלב התאמה ל-Apple CarPlay ו-Android Auto.

מנועי בנזין VTEC TURBO חדשים לחלוטין
הסיוויק החדשה חושפת שני מנועי בנזין VTEC TURBO חדשים לחלוטין שפותחו במיוחד כדי להעניק חוויית נהיגה רבת עצמה, מרתקת ויעילה.

מערכת Honda Sensing כחלק מהמפרט הסטנדרטי
חבילת טכנולוגיות הבטיחות והסיוע לנהג, Honda Sensing, הכלולה בכל רמות הגימור, מבטיחה שהמכונית היא אחת הבטוחות ביותר בקטגוריה.

תא נהג הונדה סיוויק החדשה
תא מטען מרווח הונדה סיוויק

מנועים חדשים

מנועי בנזין VTEC TURBO חדשים לחלוטין בנפח 1.0 ליטר ו-1.5 ליטר המעניקים ביצועים דינמיים יחד עם ההספק המוביל בקבוצה.

הסיוויק החדשה היא הדגם הראשון באירופה שמציע את מנועי הטורבו-בנזין של הונדה, עם 3 צילינדרים בנפח של 1.0 ליטר ו-4 צילינדרים בנפח של 1.5 ליטר. המורשת ההנדסית של הונדה כוללת כמה מהמנועים עתירי הביצועים המהוללים ביותר בתעשייה, ומנועי VTEC TURBO החדשים מתוכננים בראש ובראשונה להציע ביצועים דינמיים שתומכים באופי מלא הרגש והספורטיבי של הסיוויק החדשה.

שני המנועים יהיו זמינים עם תיבת הילוכים ידנית בעלת 6 הילוכים שפותחה לאחרונה או תיבת הילוכים אוטומטית רציפה (CVT).

מנוע הבנזין VTEC TURBO 1.0 ליטר 3 צילינדרים מעניק שיפור משמעותי בחוויית הנהיגה היומיומית, הודות למומנט גבוה יותר במהירויות מנוע נמוכות ובינוניות. מומנט מרבי של 200 נ”מ עם תיבת ההילוכים הידנית בעלת שישה הילוכים זמין ב-2,250 סל”ד, ומומנט של 180 נ”מ זמין עם תיבת ההילוכים CVT בין 1,700 ל-4,500 סל”ד. ההספק המרבי הוא 129 כ”ס (95 קו”ט) ב-5,500 סל”ד.

מנוע VTEC TURBO הגדול יותר, עם 4 צילינדרים ו-1.5 ליטר, מעניק ביצועים טובים יותר באופן משמעותי – במונחי הספק ומומנט – מאשר אלה של מנוע 1.8 ליטר VTEC של הסיוויק הקודמת. ההספק המרבי הוא 182 כ”ס (134 קו”ט) ב-5,500 סל”ד (6,000 סל”ד עם תיבת הילוכים CVT). עם תיבת ההילוכים הידנית בעלת שישה הילוכים, מומנט מרבי של 240 נ”מ זמין בין 1,900 ל-5,500 סל”ד. עם תיבת ההילוכים CVT, 220 נ”מ זמינים בין 1,700 ל-6,000 סל”ד.

עיצוב מלא ביטחון

טכנולוגיה מתקדמת

חבילת טכנולוגיות הבטיחות האקטיבית והפסיבית Honda SENSING כוללת:
מערכת בלימה להפחתת סכנת התנגשות: מסייעת להביא את המכונית למצב של עצירה מוחלטת אם היא מזהה שההתנגשות עם הרכב הנוסע מלפנים היא בלתי נמנעת
התראת סטייה מנתיב: מזהה שהמכונית סוטה מנתיב הנסיעה הנוכחית מבלי שאיתות הפנייה הופעל
מערכת להפחתת סכנת ירידה מהכביש: משתמשת בנתונים המתקבלים מהמצלמה המותקנת על השמשה הקדמית כדי לגלות אם המכונית סוטה מהכביש. היא משתמשת בהגה הכוח החשמלי כדי לבצע תיקוני היגוי קלים שישמרו על המכונית בנתיב הנסיעה שלה.
מערכת סיוע לשמירה על נתיב: מסייעת לשמור את המכונית במרכז הנתיב בו היא נוסעת, על-ידי זיהוי הסימונים על הכביש וביצוע התאמות קלות של ההיגוי כדי לשמור את המכונית בין הקווים הלבנים
מערכת בקרת שיוט אדפטיבית: מאפשרת לנהג לקבוע את המהירות הרצויה והמרחק הרצוי מרכב הנוסע מלפנים
זיהוי תמרורים: מגלה ומזהה באופן אוטומטי תמרורים ומציגה אותם על גבי לוח המחוונים של המכונית
• מערכת חכמה לשינוי והגבלת מהירות: משלב את המהירות שנקבעה על ידי הנהג עם זיהוי התמרורים כדי להתאים את מהירות המכונית באופן אוטומטי למהירות שהופיעה בתמרור האחרון
מערכת בקרת שיוט אדפטיבית חכמה i-ACC: צופה מראש ומגיבה באופן אוטומטי לכלי רכב אחרים ה”חותכים” לנתיב שלך בכבישים מהירים מרובי נתיבים

טכנולוגיות בטיחות נוספות בהונדה סיוויק החדשה 2017 כוללת גם מצלמה אחורית מרובת זוויות: מעניקה לנהג אפשרויות שונות של שדה ראייה מקיף: מבט רגיל 130 מעלות, מבט רחב 180 מעלות ומבט-על.

הדור העשירי של ההונדה סיוויק נהנה מתכנית הפיתוח הגדולה ביותר אי פעם של הונדה. המכונית תוכננה כדי שתעלה על התקנים והציפיות בעולם – וכך תעמוד בצרכים של כל האזורים בעולם שבהם הסיוויק תשווק.

מתקן הייצור האירופאי של הונדה, HUM, יהיה מרכז הייצור הגלובאלי של הדור העשירי של הסיוויק. הונדה אישרה השקעה של 200 מיליון ליש”ט בטכנולוגיות ייצור ותהליכים חדשים לקראת הדגם החדש, שייוצא לכל רחבי העולם, כולל ארה”ב. ההשקעה מהווה חלק מהחזון ארוך הטווח של המפעל האירופאי בפעילות הגלובאלית של הונדה.

הסיוויק הוא דגם חשוב ומשמעותי להונדה באירופה והוא הגורם המניע העיקרי במכירות והייצור של החברה.

מחיר הדגם אוטומטי למנוע 1.0 טורבו בעל 129 כ”ס  131,900₪.
מחיר הדגם הספורטיבי אוטומטי בעל מנוע 1.5 טורבו עם 182 כ”ס  144,900 ₪.

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

ten + 7 =