הכירו את ליין מצלמות הרכב החדש מבית מוטורולה החל מ-299 ש”ח

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

הכירו את ליין מצלמות הרכב החדש מבית מוטורולה החל מ-299 ש”ח

מצלמה Motorola MDC300GW עם חיישן SONY 2.19MP

 

ביקונקט טכנולוגיות, המתמחה בייבוא, שיווק והפצה של מוצרים מעולמות הטכנולוגיה משיקה בישראל ליין חדש ואיכותי של מצלמות רכב מבית מוטורולה. הליין החדש כולל 6 דגמים מעוצבים ובעלי איכות צילום FullHD, תאורת לד לצילומי לילה, חיישני G-sensor, וזווית צילום רחבה 

 

מצלמת Motorola MDC 85

מצלמת דרך איכותית, ,Full HD עם מסך תצוגה בגודל 2 אינץ’ המאפשרת הקלטת המתרחש בחלקו הקדמי של הרכב במהלך הנסיעה בזווית רחבה של 140°. כמו כן, למצלמה יש חיישן G-sensor המפעיל באופן אוטומטי את צילום הוידאו במקרה של תאונה. ההקלטות נשמרות על גבי כרטיס MicroSD בנפח של עד 32GB, לאחר שנגמר מקום ההקלטה על גבי הכרטיס מופעל מנגנון אוטומטי המוחק קבצים ישנים. מחיר: 299 ש”ח.

 

מצלמת Motorola MDC150

מצלמת דרך איכותית 1080P ,Full HD עם מסך תצוגה בגודל 2 אינץ’ המאפשרת הקלטת המתרחש בחלקו הקדמי של הרכב במהלך הנסיעה בזווית רחבה של 140°. כמו כן, למצלמה יש חיישן G-sensor המפעיל באופן אוטומטי את צילום הוידאו במקרה של תאונה ופונקציה מיוחדת הנועלת את קבצי הצילום בעת תאונה. המצלמה מאפשרת צילום לילה איכותי ובעלת סוללה נטענת מובנת. ההקלטות נשמרות על גבי כרטיס MicroSD בנפח של עד 32GB, לאחר שנגמר מקום ההקלטה על גבי הכרטיס מופעל מנגנון אוטומטי המוחק קבצים ישנים. מחיר: 349 ש”ח.

 

מצלמת Motorola MDC100

מצלמת דרך איכותית 1080P ,Full HD עם מסך תצוגה בגודל 2.7 אינץ’ המאפשרת הקלטת המתרחש בחלקו הקדמי של הרכב במהלך הנסיעה בזווית רחבה של 120°. כמו כן, למצלמה יש חיישן G-sensor המפעיל באופן אוטומטי את צילום הוידאו במקרה של תאונה. תאורת לד כפולה המאפשרת צילום לילה איכותי וחיישן חנייה ייעודי. למצלמה יש לחצן SOS למצבי חירום המבצע שמירת הקלטה באופן אוטומטי ומצב צילום תמונות סטילס באיכות של 12MP. ההקלטות נשמרות על גבי כרטיס MicroSD בנפח של עד 32GB, לאחר שנגמר מקום ההקלטה על גבי הכרטיס מופעל מנגנון אוטומטי המוחק קבצים ישנים. מחיר: 399 ש”ח.

 

מצלמה Motorola MDC300GW עם חיישן SONY 2.19MP

מצלמת דרך יוקרתית עם מסך תצוגה בגודל 3 אינץ’ המאפשרת הקלטת המתרחש בחלקו הקדמי של הרכב במהלך הנסיעה בזווית רחבה של 150°. ההקלטה מתבצעת באיכות Full HD 1920 x 1080p וכוללת חיישן איכותי, של 2.19MP המיוצר על ידי סוני, אשר מעניק חדות ובהירות גבוהה. כמו כן, למצלמה יש חיישן G-sensor המפעיל באופן אוטומטי את צילום הוידאו במקרה של תאונה וחיישן חנייה ייעודי. המצלמה תומכת בחיבור Wi-Fi להעברת קבצים לנייד ובתכונת GPS המאפשרת קביעת המיקום המדויק בעת תאונה. ההקלטות נשמרות על גבי כרטיס MicroSD בנפח של עד 32GB, לאחר שנגמר מקום ההקלטה על גבי הכרטיס מופעל מנגנון אוטומטי המוחק קבצים ישנים. מחיר: 449 ש”ח.

 

מצלמת Motorola MDC400

מצלמת דרך יוקרתית עם מסך תצוגה בגודל 4 אינץ’ המאפשרת הקלטת המתרחש בחלקו הקדמי של הרכב במהלך הנסיעה בזווית רחבה של 150°. ההקלטה מתבצעת באיכות Full HD 1920 x 1080p וכוללת חיישן G-sensor המפעיל באופן אוטומטי את צילום הוידאו במקרה של תאונה. המצלמה מגיעה עם סוללת Li-polymerעוצמתית וחיישן חנייה ייעודי. ההקלטות נשמרות על גבי כרטיס MicroSD בנפח של עד 32GB, לאחר שנגמר מקום ההקלטה על גבי הכרטיס מופעל מנגנון אוטומטי המוחק קבצים ישנים. מחיר: 399 ש”ח.

 

מצלמת דרך כפולה מבוססת GPS Motorola MDC500

מצלמת דרך כפולה עם מסך LCD מסוג TFT בגודל 2אינץ’ המאפשרת הקלטה כפולה מחלקו הקדמי והאחורי או הפנימי של הרכב בזווית רחבה של 150° למצלמה הקדמית. ההקלטה מקדימה מתבצעת באיכות Full HD 1920 x 1080p ובאיכות של 720P למצלמה האחורית. המצלמה מגיעה עם תכונות חשובות כמו GPS לזיהוי מיקום בעת תאונה, ראיית לילה משופרת, חיישן תנועה לזיהוי תזוזה או התנגשות ו-WiFi לטובת העברה פשוטה ונוחה של קבצי הצילום למכשירים ניידים. כמו כן, למצלמה יש חיישן G-sensor המפעיל באופן אוטומטי את צילום הוידאו במקרה של תאונה וחיישן חנייה ייעודי. ההקלטות נשמרות על גבי כרטיס MicroSD בנפח של עד 32GB, לאחר שנגמר מקום ההקלטה על גבי הכרטיס מופעל מנגנון אוטומטי המוחק קבצים ישנים. מחיר: 599 ש”ח.

 

לפרטים נוספים על ליין מצלמות הדרך מבית מוטורולה

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

two × 3 =