המוניות החדשות: מרצדס משיקה את ה-V CLASS (וואן יוקרתי)

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

כלמוביל הובלה והיסעים משיקה את מרצדס V-Class בישראל, מוניות ורכבי הסעות יוקרתיים, החל מ-268,000 ש”ח

 

המוניות החדשות: מרצדס משיקה את ה-V CLASS (וואן יוקרתי)

 

כלמוביל הובלה והיסעים משיקה בישראל את מתיחת הפנים של הוואן היוקרתי מרצדס V-Class. מתיחת הפנים של הדגם מחליפה את הדור הקודם שהושק בשנת 2014. הדגם החדש כולל מנוע מעודכן וחסכוני, תיבת הילוכים מתקדמת עם 9 יחסי העברה, מערכות בטיחות חדישות, עדכון לעיצוב החיצוני ואבזור מגוון ללקוחות VIP.

הוואן היוקרתי של מרצדס מציג מנוע דיזל 2 ליטר חדש (OM654) המשלב מעטפת אלומיניום ו-4 בוכנות פלדה ובכך מאפשר חסכון בתצרוכת הדלק. המנוע החדש עובד בצורה שקטה מאוד ומספק בין 163-239 כוחות סוס (תלוי תצורה) בהנעה אחורית. אל המנוע משודכת תיבת ההילוכים האוטומטית המתקדמת של מרצדס בעלת 9 יחסי העברה ((9G-TRONIC.

כלמוביל תשווק את הרכב ב-3 תצורות שונות – V220 עם 163 כוחות סוס, V250 עם 190 כוחות סוס ולראשונה בישראל V300 עם 239 כוחות סוס. מלבד זאת, אודות לשתי מידות סרנים (3,200 מ”מ ו-3,430 מ”מ) ניתן לבחור בין 3 גדלים שונים קצר (4.8 מטר), ארוך (5.1 מטר) וארוך מאוד (5.3 מטר).

 

 מרצדס V CLASS תא נהג

 

בפן מערכות הבטיחות מרצדס V קלאס מאובזר בשלל מערכות נהיגה ובטיחות אשר מסייעות במניעת תאונות ונהיגה בטוחה. הרכב מצויד במערכת בלימה אקטיבית, בקרת שיוט אקטיבית Distronic, מערכת לזיהוי עייפות נהג, מערכת עזר ברוחות צד, מערכת עזר לשמירה על נתיב, מערכת בטיחות Pre Safe המכינה את נוסעי הרכב לתאונה, מערכת סיוע למניעת פגיעה בנקודות מתות, פנסי בלימה אדפטיביים, חיישני גשם ועוד.

פנים הרכב עבר אף הוא שינוי ומציג קווי מתאר מודרניים ויוקרתיים עם פתחי אוורור מעוצבים בצורת טורבינה. גימור הדשבורד היוקרתי משתלב עם מסך התצוגה האינטואיטיבי בגודל 7 אינץ’ ולוח מחוונים צבעוני בגודל של 5.5 אינץ’. כמו כן, יש מספר אפשרויות לסידור המושבים, החל מסידור ייעודי למורי דרך וכלה לסידור VIP ייחודי עם מושבי מחלקה ראשונה (כאופציה) בהתאם לבקשת הלקוח.

 

מוניות ורכבי הסעות יוקרתיים, החל מ-268,000 ש”ח. מרצדס V CLASS

 

בגזרת אבזור הפנים ניתן למצוא מושב נהג מתכוונן חשמלית, עיסוי למושב הנהג, חימום ואוורור המושבים הקדמיים, בקרת אקלים אוטומטית, מערכת מיזוג אחורית, תאורת אווירה, מקרר בנפח 3.2 ליטרים עם מתקני כוסות לחימום או קירור כאופציה ועוד.

מלבד הנראות היוקרתית של ה-V קלאס המחודש וגריל היהלום המעודכן, הוא מציג נוחות נסיעה מרשימה המשתלבת עם חבילת חניה אקטיבית ומצלמות 360 מעלות, סייען חנייה אקטיבי, מערכת סיוע להפעלת אורות LED גבוהים המתאימה את עצמה בהתאם לתנועת הרכבים בכביש, דלתות הזזה חשמליות משמאל ומימין, חישוקי סגסוגת קלה 17 אינץ’, סייען זינוק בעלייה, גג פנוראמי כאופציה ועוד.

 

דלתות הזזה חשמליות ומערכות בטיחות מתקדמות. V CLASS מוניות ורכבי היסעים

 

אמיל קרעין מנכ”ל קבוצת רכבי הובלה והיסעים בכלמוביל: “הדור המחודש של ה-V קלאס מעניק מענה איכותי לקהלי היעד השונים ובניהם: מורי דרך, מוניות VIP ונהגי היסעים אשר מעוניינים לשדרג את חווית הנהיגה והשימוש ברכב. הוואן החדש יאפשר לקהל הלקוחות ליהנות מאיכות נסיעה משופרת, חיסכון בהוצאות הדרך ואבזור יוקרתי המותאם אישית. בנוסף, בתערוכת IAA הוצגה לאחרונה הגרסה החשמלית של הרכב; ה- EQV אשר בשנים הקרובות יכנס לתהליך יצור סדרתי מדורג ביחד עם דגמים נוספים”.

מחירי מורי הדרך:

V250 6+1 קצר החל מ-318,240 ₪

V250 6+1 ארוך החל מ-326,430 ₪

מחירי דגמי מוניות:

V220 החל מ-267,930 ₪

V250 החל מ-310,050 ₪

V300 החל מ-374,400 ₪

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

15 + eighteen =