הרובוט של Universal Robots ׳יתדלק׳ את המכוניות החשמליות של פולקסווגן

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

הרובוט של Universal Robots ׳יתדלק׳ את המכוניות החשמליות של פולקסווגן

 

 

סרטון שחשפה יצרנית הרכב פולקסווגן מגלה כי החברה מסיימת בימים אלה, עם תחילתה של 2021, את ההכנות האחרונות להשקת רובוט-הטענה חדשני למכוניות חשמליות. מעבר לחידוש שמדגים את אמונתה של החברה ברכבים החשמליים, ניתן להבחין כי הרובוט הטוען, מבוסס על רובוט של יצרנית הרובוטים השיתופיים Universal Robots. שיתוף הפעולה של חברת הרכב הגרמנית פולקסווגן ו-UR החל כבר לפני מספר שנים כשהרובוטים של החברה הדנית שולבו לעבודה על פסי הייצור של יצרנית הרכב ונראה כי ההצלחה של המהלך הביאה לשת״פ הנוכחי.

 

 

 

 

 

הפיילוט של הרובוט הטוען נמשך כשנה ועל פי הצפי, ציי הרובוטים יחלו לפעול בחודשים הקרובים, בחניוני רכב גדולים, פארקים ואצטדיונים. הרובוטים שבזמן מנוחה יחוברו לתשתיות חשמל, ׳יזומנו׳ לאזור הטעינה על ידי אפליקציה ייעודית. הם יתנתקו, יתחברו לסוללת הטענה שתמוקם לידם, יסעו למיקום המבוקש ויחברו את הסוללה הניידת למכונית לטעינה. לאחריה, יחזרו הרובוט והסוללה לנקודת המוצא שלהם. הנהג עצמו יקבל קריאה באפליקציה שה׳תדלוק׳ בוצע. לדברי פולקסווגן, טעינת מכונית חשמלית משפחתית תיקח לא יותר מחצי שעה. בחברה אף מדווחים כי הרובוט כבר נמצא כיום בבחינה של מספר חברות וציי רכב. 

״השילוב של הרובוטים של UR בפתרון החדשני מדגימים היטב את היכולות הגמישות של הרובוטים להשתלבות במגוון משימות״, אומר מקס סרנקוב, מחברת סרווי-טק, נציגת UR בישראל. ״קל מאוד לתכנת אותם, קל לתפעל אותם וניתן רק להעריך כי בשנים הקרובות נראה עוד ועוד רובוטים שמשולבים במגוון משימות, ולא דווקא על פסי הייצור בתעשייה המסורתית״.

 

 

אודות Universal Robots  

Universal Robots נוסדה בשנת 2005 מתוך רצון להנגיש את טכנולוגיית הרובוטים לכל, על ידי פיתוח רובוטים תעשייתיים קטנים, שבטוח לעבוד במחיצתם, ידידותיים למשתמש ובתמחור גמיש. מאז כניסתו לשוק של הרובוט השיתופי הראשון בשנת 2008, החברה מוכרת רובוטים בכל רחבי העולם. החברה, חלק מתאגיד Teradyne, ממוקמת בדנמרק ופעילה במגוון מדינות – כולל ישראל. 

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

five × four =