השקה בניחוח צרפתי: DS7 CROSSBACK קרוסאובר פרימיום של מותג DS

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

חגיגה כפולה למותג הפרימיום DS - השקת הקרוסאובר DS7 CROSSBACK ופתיחת סניף חדש בהרצליה פיתוח

DS7 CROSSBACK. קרוסאובר פרימיום

קבוצת לובינסקי משיקה את ה-DS7 CROSSBACK, מכונית הפנאי היוקרתית החדשה אל שוק רכבי הפרימיום בישראל. ה-DS7 CROSSBACK היא המכונית הראשונה למותג DS מאז הפך לעצמאי ב-1 ביוני 2014 ומהווה סנונית ראשונה למשפחת הדגמים שיופיעו בשנים הקרובות.

מותג DS הוא השגריר המודרני של היוקרה הצרפתית וה-DS7 CROSSBACK היא הביטוי לכך. זוהי מכונית חדשה לגמרי שתוכננה במלואה על ידי DS עם עיצוב ייחודי, נוחות נסיעה ברמה הגבוהה ביותר, חומרים יוקרתיים וטכנולוגיה חדשנית, במטרה לבלוט, לפרוץ דרך ולהעלות את הרף בעולם רכבי הפרימיום.

זוהי בעצם חלוצת הדור החדש של מותג DS העצמאי, שנבחרה באופן טבעי להוביל את המותג ולהיות ספינת הדגל החדשה, שכן רכבי ה-SUV מקבוצה C נהנים מביקוש וצמיחה משמעותיים ביותר בעולם כולו.

ה-DS7 CROSSBACK מציעה יחידת כוח חדשנית, חזקה וחסכונית, עם תיבה רבת הילוכים, רף בטיחות גבוה במיוחד ורמות אבזור עשירות מאוד עם חבילות גימורי פנים המאפשרות ביצוע תפירה אישית. זאת כמובן בנוסף למרחב פנים נדיב, תא נוסעים יוקרתי וחכם, ירידה חסרת תקדים לפרטים ומחיר תחרותי במיוחד בסגמנט. 

מכונית זו תחנוך גם את ה-DS STORE הראשונה בישראל, בהרצליה פיתוח שהוקמה בהשקעה של כ-3 מיליון שקל בהתאם להגדרות היצרן.

פלטפורמה ייחודית ותיבה חדשה. DS7 CROSSBACK

מנוע ותיבת הילוכים

ה-DS 7 CROSSBACK החדשה תהיה המכונית הראשונה בישראל ממותגי PSA לקבל את מנוע ה-2.0 ליטר BlueHDi בשילוב עם תיבת EAT8 (תיבת 8 הילוכים אוטומטית) של AISIN, עם 180 כ”ס ב-3,750 סל”ד וכן גמישות מצוינת הודות ל-42.7 קג”מ הזמין כבר ב-2,000 סל”ד. למנוע נתוני פליטה של 128 גרם CO2 לקילומטר (קבוצת זיהום 8), והאצה של 9.4 שניות מעמידה ל-100 קמ”ש ומהירות מרבית של 215 קמ”ש.

עיצוב חיצוני

ה-DS7 CROSSBACK מבוססת על פלטפורמת ה-EMP2 המודולרית ומתכנניה עמלו רבות כדי למקסם את יכולות הבסיס הזה והשגת הפרופורציות העיצוביות הנכונות. ה-DS 7 CROSSBACK נחשפה לראשונה בתערוכת ז’נבה 2017 כשהיא כוללת פריטי עיצוב רבים אשר נראו במכונית הקונספט DS Divine. החזית שלה לא רק מבטאת את זהות המותג, אלא מקרינה מעמד גבוה, איכות וטכנולוגיה מתקדמת.

יש בה יחידת תאורה אקטיבית חדשנית DS ACTIVE LED VISION, מערכת ייחודית שמעלה משמעותית את רמת הבטיחות של הנהיגה בזכות שלל אפשרויות התאורה המשתנות אוטומטית ומבדלת אותה מאוד ממתחרותיה. במקביל, גם יחידות התאורה מאחור עוצבו באופן ייחודי, בהתאם לדוגמת תפירת המעוינים הפנימית של הרכב.

עם פרופיל גבוה, מכסה מנוע מוארך, מפשק גלגלים רחב וחישוקים גדולים, ה-DS7 CROSSBACK חמושה במראה של רכב פנאי כוחני ומלא כריזמה. האופן שבו פוסל גוף הרכב בחיבור בין משטחים חלקים לקווים חדים, יחד עם הירידה המשמעותית לפרטים מעניקים לרכב זהות יוקרתית מובחנת ובולטות בכביש.

תא נהג DS7 CROSSBACK

תא הנוסעים המרווח של ה-DS7 CROSSBACK מציע שפע של תאי אחסון גדולים, נגישים ושימושיים. סביבת המחיה יוקרתית ונוחה, וגם ידידותית ושימושית עבור כל נוסעי הרכב. תשומת לב קפדנית ניתנה לתכנון הנוחות בתא הנוסעים, עם נגישות לכל אזור, מרחב מחיה נדיב ובידוד רעשים משובח.

מושבי המכונית תוכננו להיות טובים מאלה המוצעים ברכבי המתחרים בגודלם, בנוחות הישיבה ובתמיכה אותה הם מציעים, ללא תלות במשך הנסיעה. מושבים אל הבנויים מהחומרים הטובים ביותר בתעשייה, עם ספוגים חדישים לפיזור עומס, לסינון זעזועים ולשמירה על מבנה לאורך שנים רבות. בגרסת OPERA, מוצעות פונקציית עיסוי הניתנת לתכנות וכן חימום ומיזוג של המושבים הקדמיים. בהתאם, המושבים האחוריים ניתנים גם כן לכוונון חשמלי.

ה-DS 7 CROSSBACK מציעה את רמת בידוד הרעשים והרעידות הגבוהות ביותר בקבוצתה. בכל רמות הגימור והאבזור, ה-DS7 CROSSBACK מצוידת בחומרי בידוד מתקדמים בין תא המנוע לתא הנוסעים, בבתי הגלגלים, מתחת למכסה המנוע, בדפנות הדלתות, ברצפת המרכב ובגג כדי להחריש כל רעש שמקורו מחוץ לתא הנוסעים. בידוד שנועד גם כדי ליהנות ממערכות המולטימדיה האיכותיות שבהן מצוידת המכונית.

בהתאם לרמות האבזור, אלה מציעות מסכי מגע בגודל 8 או 12 אינץ’, עם 8 או עד 14 רמקולים (כולל סאב-וופר) כאשר ברמת האבזור הגבוהה ביותר, מגיעה המערכת מבית FOCAL לאחר שפותחה במיוחד עבור מכונית זו לאקוסטיקה מירבית.

תא נוסעים DS7 CROSSBACK

מעבר לרמות האבזור המוצעות, ה-DS 7 CROSSBACK תציע שורה של חבילות גימור לתא הנוסעים.

  • Inspiration DS PERFORMANCE Line: שילוב בין תחושה ספורטיבית ליוקרתית, עם גימור שחור מט למסגרת הגריל ועוד, עם סמלי PERFORMANCE  Line וחישוקי 19 אינץ’ ייחודיים. בתא הנוסעים מוצאים דיפון מלא מאלקנטרה לדשבורד, להגה ולמושבים, שטיחים ייחודיים ודוושות אלומיניום. 

  • Inspiration DS RIVOLI: בהשראת שדרת Rivoli בפריס. גימור כרום למסגרת הגריל ועוד, מתגי שליטה ובוררים בתא הנוסעים אשר משובצים בקריסטלים, גימור אלומיניום לקונסולה המרכזית, דשבורד ומושבים מצופי עור, מושבים מתכווננים חשמלית, שטיחים ייחודיים ושעון B.R.M R180 אשר מסתובב ב-180 מעלות עם הדלקת המנוע.

  • Inspiration DS OPERA: בהשראת בניין האופרה בבירת צרפת. חבילת גימור זו מורכבת מסימול Opera ייעודי וחלקי כרום חיצוניים ייחודיים לחבילה זו בלבד. תא הנוסעים מדופן כמעט כולו בעור נאפה עם תפירת הפנינה הייחודית. המושבים מתכווננים חשמלית מאווררים ומחוממים, בעלי מערכת עיסוי, שמשה קדמית מחוממת, שעון B.R.M R180 ומערכת שמע יוקרתית ייעודית מתוצרת מותג הסאונד הצרפתי FOCAL Electra ועוד.

DS מותג הפרימיום משיקה קרוסאובר חדש - DS7

הטכנולוגיה הראשונה והבולטת מכולן היא זו שמקנה לרכב את נוחות הנסיעה הגבוהה ביותר:

 DS ACTIVE SCAN SUSPENSION- מערכת המתלים מבוקרי המחשב. מערכת רב-מצבית זו מקבלת מידע לא רק ממערך חיישני תאוצה, מהיורות וזווית הפניית ההגה, אלא גם ממצלמה בהפרדה גבוהה אשר סורקת את הדרך מלפנים במהלך הנסיעה, בין 15 ל-130 קמ”ש ולטווח שבין 5 ל-25 מטר קדימה ולמעשה מסוגלת לזהות שינוי בגודל של 5 מ”מ במשטח הדרך. הנתונים מועברים ליחידת הבקרה וזו מסוגלת להתאים את מידת שיכוך המתלים בהתאם למהמורות אשר הרכב עתיד לפגוש, גם במתלה הקדמי וגם באחורי. בנוסף לכך, המערכת מציעה ארבעה כיולי בסיס לבחירה בהתאם למצבי הנהיגה הנבחרים – ECO, Comfort, Normal ו-Sport. אלה כמובן משפיעים גם על תגבור גלגל ההגה, תגובת המצערת, פעולת תיבת ההילוכים ועוד.

המערכת השנייה, DS DRIVER ATTENTION MONITORING – בקרת ערנות נהג מוסיפה על שלל המערכות האקטיביות למניעת תאונה גם את הפיקוח על הגורם האנושי שמאחורי ההגה במטרה למנוע תאונות, כבר עם הופעת הסימנים הראשונים. מערכת זו, מנטרת את מיקומו של הרכב בכביש ואת פעולות ההיגוי ובאמצעות חיישני אינפרה-אדום, סורקים בכל עת את פני הנהג, מהירות המצמוץ והאישונים מתוך המטרה לוודא שתשומת ליבו אכן מופנית אל הנעשה לפנים, וכן כדי לזהות סימנים ראשונים של עייפות (מצמוץ איטי, הסטת ראש וכו’). במקרים בהם הנהג מפנה את מבטו לזמן ממושך מהנעשה בדרך או מראה סימני עייפות, תישמע התרעה קולית ויופיע חיווי בלוח המחוונים אשר יתריע בפני הנהג על הסכנה.

המערכת השלישית הנה DS CONNECTED PILOT הכוללת בקרת שיוט אדפטיבית, אשר לא רק “יודעת” להתאים את מהירות נסיעת ה- DS 7 CROSSBACKביחס אל התנועה שלפניו, עד עצירה וכו’ בהתאם, אלא אף למקם את הרכב בתוך נתיב הנסיעה (באמצעות מערכת למניעת הסטייה מנתיב הנסיעה), אם זה לימינו או לשמאלו במטרה למקסם את הבטיחות של נוסעי הרכב והסובבים אותו. למשל, במידה והמערכת מזהה רוכבי אופניים בצדו הימני של הכביש, בקרת השיוט האדפטיבית תסיט את ה-DS 7 CROSSBACK אל צדו השמאלי של נתיב הנסיעה כדי להוסיף מרחב ביטחון בין הרכב לבין הרוכבים בשוליים.

המערכת הרביעית,DS ACTIVE LED VISION  יחידות תאורה אקטיביות בעלות שישה מצבי תאורה. מערכת זו מסוגלת להאיר את הדרך מלפנים בהתאם לתנאי הסביבה – מיקום הרכב בנתיב ובכביש (בכביש רב נתיבי למשל), להאיר לתוך פניות, למנוע סנוור כלי רכב מלפנים, וכמובן כל זאת גם בהתאם לתנאי מזג האוויר והראות באופן אוטומטי.

המערכת החמישית, DS NIGHT VISION- מערכת לראיית לילה. מערכת זו מבוססת מצלמת אינפרה-אדום אשר סורקת את הדרך מלפנים בכל תנאי ראות ומזג אוויר ומסוגלת להבחין בעצמים, הולכי רגל, רוכבי אופניים וכו’ בטווח גודל יותר משדה הראיה של נהג הרכב – עד 100 מטר קדימה. במקרה של זיהוי, מערכת זו תשמיע התרעה קולית וחזותית ואף תמנע באמצעות בלימה אקטיבית, מקרה של פגיעה ודריסה.

בכל הקשור לאבזור, ל-DS7 CROSSBACK ציוד עשיר, במיוחד בקטגוריה שלה ואפילו ביחס לקטגוריות גבוהות יותר. בניגוד למקובל, ה-DS7 CROSSBACK לא תגיע ברמת בסיס דלת אבזור, אלא תציע את שתי רמות אבזור הגבוהות והנדיבות – SO CHIC ו-GRAND CHIC ועליהן תתווספנה שלוש חבילות גימור פנים Inspiration -.

רמת האבזור SO CHIC תציע: גג שמש פנוראמי, מערכת מולטימדיה עם מסך מגע 8 אינץ’, שני שקעי USB במושב האחורי, טעינה אלחוטית לטלפון, מושבים קדמיים מתכווננים חשמלית, דוושות אלומיניום, בלם חניה חשמלי, כניסה והתנעה ללא מפתח, דלת תא מטען חשמלית עם פתיחה בהינף רגל, בקרת אקלים דו-אזורית, לוח מחוונים דיגיטאלי 12.3 אינץ’, חישוקי 19 אינץ’, מערכת מתלים אקטיבית עם סריקת הדרך, תאורת אווירה הפנימית ועוד.

מפרט הבטיחות ברמת SO CHIC יכלול: מערכת אקטיבית למניעת סטייה מנתיב הנסיעה כולל מיקום בתוך נתיב הנסיעה, זיהוי עצמים בשטח מת ותיקון אקטיבי, בקרת ערנות נהג, מערכת לזיהוי תמרורים ושלטים, בלימה אקטיבית 140-0 קמ”ש, בקרת שיוט אדפטיבית, חיישני חניה קדמיים ואחוריים, מצלמת חניה אחורית, 8 כריות אוויר, משענות ראש אקטיביות, מערכת לניטור לחץ אוויר בצמיגים ועוגני איזופיקס למושבי ילדים.

רמת GRAND CHIC תוסיף על כל אלה מסך מגע 12 אינץ’, מערכת שמע מבית FOCAL עם 14 רמקולים וסאב-וופר, ידיות דלתות כרום מוארות, יחידות תאורת LED אקטיביות, תאורת אווירת פנים ב-8 גוונים, חלונות כהים ועוד. מפרט הבטיחות יוסיף מערכת להתרעה מפני עייפות נהג מבוססת מצלמת אינפרה-אדום, חבילת ראיית לילה ומצלמת חניה היקפית 360 מעלות.

מחירים:

מנוע 2 ליטר BlueHDi עם 180 כ”ס ברמת SO CHIC עם חבילת Inspiration Line PERFORMANCE במחיר 239,900 ש”ח

מנוע 2 ליטר BlueHDi עם 180 כ”ס ברמת SO CHIC עם חבילת Inspiration RIVOLI במחיר 259,900 ש”ח

מנוע 2 ליטר BlueHDi עם 180 כ”ס ברמת GRAND CHIC עם חבילת inspiration RIVOLI במחיר 283,400 ש”ח

מנוע 2 ליטר BlueHDi עם 180 כ”ס ברמת GRAND CHIC עם חבילת Inspiration  OPERA במחיר 297,400 ש”ח

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

2 × three =