השקה: ניסאן מקסימה החדשה 3.5 ליטר (300 כ”ס) מ-234,990 ₪

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

ניסאן ישראל משיקה את הניסאן מקסימה החדשה, מכונית מנהלים רכב מנהלים, עם מנוע 3.5 ליטר, ו-300 כ”ס, במחיר השקה מ- 234,990 ₪*

 

השקה: ניסאן מקסימה החדשה 3.5 ליטר (300 כ”ס) מ-234,990 ₪


קרסו מוטורס, יבואנית ניסאן בישראל, משיקה את מכונית המנהלים ניסאן מקסימה, עם עיצוב חדש, הכולל חזית שונה לרכב, שבמרכזה עוצבו הפנסים הקדמיים, גריל חדש ועדכני, גימור כרום בתחתית, עדכון ביחידות התאורה השונות, ועדכון קל לחישוקי האלומיניום, בשילוב טכנולוגיה מתקדמת.

השינוי לא קרה רק מבחוץ, אלה גם מבפנים, כמו, גימור פנים מבריק וחלק יותר מהקודם, מטען מהיר USB-C מלפנים ומאחור. הרכב השתדרג משמעותית במערכות הבטיחות, 10 כריות אוויר, בקרת שיוט אדפטיבית, ומערכת המתריעה על עייפות הנהג, וכמו כן, גם בחוויית הנהיגה.

 

תוספת אבזור נוחות ובטיחות. ניסאן מקסימה 2019

בניסאן מקסימה החדשה ניתן לעבור למצב נהיגת ספורט בלחיצת כפתור, תחושת ההיגוי והעברת ההילוכים לנסיעה מסחררת, תיבת ההילוכים עוצבה מחדש, ומאפשרת ליהנות מחוויות נהיגה מחוברת ומרגשת יותר – מבלי לוותר על החיסכון בדלק. מבחינת אבזור ברכב, ניסאן מקסימה החדשה תשלב תוספות כמו, מערכת A-IVI כולל אנדרואיד אוטו ואפל קארפליי ועוד.

אורית בן עמי מנהלת חטיבת ניסאן ישראל: “ניסאן מקסימה, מציעה חווית נהיגה ספורטיבית עם עיצוב מנהלים יוקרתי, המעניקה לכלל הלקוחות חווית נהיגה בטוחה וסוחפת”. אנו בניסאן בטוחים שהשילוב בין שתי הקטגוריות יעניק חווית נהיגה ייחודית”.

מחיר מחירון החל מ- 249,990 ₪

*ההטבה עד 31.7 או עד גמר המלאי

follow and like
fb-share-icon0

תגובה אחת ל “השקה: ניסאן מקסימה החדשה 3.5 ליטר (300 כ”ס) מ-234,990 ₪”

  1. תחושת בטן שלי היא שאין להם מה לדאוג שהמלאי ייגמר.
    רכב של רבע מיליון שקל עם צפצפת התראה של movon.
    אין בושה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

1 × 5 =