השקה: פורד פוקוס המשפחתית החדשה 2020 ופוקוס ST-Line בישראל

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

דלק מוטורס משיקה את פורד פוקוס המשפחתית החדשה 2020 ופוקוס ST-Line בישראל

 

השקה: פורד פוקוס המשפחתית החדשה 2020 ופוקוס ST-Line בישראל

 

דלק מוטורס, יבואנית פורד, משיקה בישראל שני דגמים חדשים של משפחת Ford Focus  החדשה. פורד פוקוס סדאן – משפחתית 4 דלתות עם דגש על נוחות ושימושיות וגם את פורד פוקוס ST-Line האצ’בק ספורטיבית ומלהיבה בהצעה מושכת במיוחד.

שני הדגמים האלה מצטרפים לדגמי פורד פוקוס אקטיב אשר הושקו בתחילת החודש ויוצרים משפחת דגמים וגרסאות עשירה ומגוונת מאי פעם.

גם דגמי הסדאן וההצ’בק פותחו בעזרת מידע רב אשר נאסף ממאות אלפי לקוחות ברחבי העולם. המידע הזה היה ציר מרכזי בפיתוח הדור החדש של Ford Focus וסייע רבות כדי לבנות את חבילות האבזור השונות, לאפיין את חטיבות הכוח אשר ישרתו כל גרסה ואפילו לכייל את המתלים בגרסת ST-Line החמה.

כל הדגמים של פורד פוקוס מצוידים בסטנדרט במערך בטיחות אקטיבי מתקדם, הכולל שורת אמצעי עזר אשר הופכים כל נהיגה, בעיר כמו בהר, לבטוחה הרבה יותר ועם עומס מופחת על הנהג שבתנועה.

 

פורד פוקוס ST-Line מחיר 125,900 ש”ח (מחיר השקה מיוחד)

 

 

פורד פוקוס ST-Line 

 

דגם ההאצ’בק של הפוקוס החדשה, בגרסת ה-ST-Line המשווקת בישראל, הוא הגלגול המודרני לAffordable Hot Hatch.

מדובר בדגם הלוהט של משפחת Ford Focus החדשה חגיגה של תנועה דינאמית, נהיגה ספורטיבית ורמת אבזור ייחודית. המראה שונה ומחודד יותר משל דגמי Focus האחרים: פגושים קדמי+אחורי ייחודיים לדגם, יציאת מפלט כפולה, חצאיות צד, ספויילר מוגדל בצבע המרכב, שבכה קדמית בעיצוב ספורטיבי, פנסי חזית, חותמת תאורה, פנסים אחוריים ופנסי ערפל מסוג LED, שמשות כהות וחישוקי סגסוגת 17 אינץ’ קלים בצבע אפור כהה.

בזכות בסיס הגלגלים הגדול של הפלטפורמה החדשה ( 270 ס”מ) יוצר מרווח מכובד ליושבים בחזית וגם מאחור. Ford Focus ST-Line היא גם מכונית משפחתית שימושית עם תא מטען בנפח 341 ל’ ויכולת לקחת את כל המשפחה בנוחות.

מהצד הספורטיבי מצוידת ה-ST-Line במנוע טורבו-בנזין חדשני של פורד EcoBoost עם נפח של 1.5 ל’, במבנה 3 צילינדרים וטכנולוגיית ניתוק צילינדרים, ותפוקה של 182 כ”ס ו-24.47 קג”מ – ההנעה קדמית דרך תיבת הילוכים אוטומטית פלנטארית עם 8 הילוכים. משוטים בגב גלגל ההגה, כמו גם בורר מצבי נהיגה, יוצרים מעורבות רבה של הנהג אשר תר אחר האצ’בק קומפקטית שתיתן יותר שמחת חיים דינאמית. 8.4 שניות ל-100 קמ”ש ומהירות מרבית של 220 קמ”ש הם רק חלק מהסיפור. הביצועים הטובים לא מגיעים על חשבון צריכת הדלק החסכונית העומדת על 18.2 ק”מ לליטר (ממוצע).

 

פורד פוקוס ST-Line אבזור ומערכת מולטימדיה בתא נהג

 

ה-ST נותנת את הטון בפניות בזכות כיול מתלים ספורטיבי וכיול ייחודי להיגוי – כל זה נשלט דרך בורר מצבי הנהיגה כמו גם נקודות החלפת ההילוכים ומפת הניהול של מנוע הטורבו החזק. מרווח גחון מונמך ב-10 מ”מ אל מול הדגמים הרגילים (123 מ”מ) מוריד את מרכז הכובד קרוב יותר לכביש  – דבר שכל חובב נהיגה ידע להעריך כבר בפניה הראשונה.

חוויית הנהיגה בפורד פוקוס ST-Line ממשיכה עם תא נוסעים ספורטיבי ומצויד היטב: גימורים דמויי קרבון, ריפודי ST ייחודיים עם תפרים אדומים, מושב נהג עם תמיכה לגב, גלגל הגה קטום ומצופה בעור עם תפרים אדומים, דוושות ספורטיביות מאלומיניום, ספי דלת ממותגים ST ותקרה שחורה. הספורטיביות לא מגיעה על חשבון אבזור הנוחות המלא הכולל כניסה ללא מפתח, בקרת אקלים דו-אזורית, משטח טעינה אלחוטי, מצלמת חניה עם זווית של 180 מעלות ועוד. בנוסף יש מערכת מולטימדיה SYNC עם מסך גדול 8 אינץ’, הפעלה קולית, ממשק מובייל לאנדרואיד/קארפליי ו-6 רמקולים.

 

מערך בטיחות אקטיבי שלם Co-Pilot 360+ כוללת:

    • בלימת חירום אוטונומית כוללת זיהוי הולכי רגל
    • תיקון אקטיבי של סטייה מנתיב
    • בקרת שיוט אדפטיבית עם יכולת זחילה בפקקים
    • מרכוז השמירה על הנתיב
    • סיוע להתחמקות ממכשול
    • ניטור עייפות נהג
    • החלפת אורות אוטומטית

 

זאת בנוסף לבקרת משיכה ויציבות, 6 כריות אוויר וגם מערכת MyKey המאפשרת הגדרת הגבלות בטיחות הנשמרות בזיכרון של המפתח הייחודי (הכולל הגבלת מהירות מרבית לנהג צעיר).

 

המחיר:

Ford Focus ST-Line במחיר השקה מיוחד של 125,900 שקלים (מחיר מחירון: 129,900 שקלים)

 

 

פורד פוקוס Titanium – פוקוס סדאן החדשה 2020 

 

 

פורד פוקוס Titanium – פוקוס סדאן החדשה 2020 

 

דגם הסדאן של הפוקוס החדשה מכוון ישירות ללב קטגורית המשפחתיות 4 דלתות והוא מצויד בכל הכלים החשובים למשפחה. דגם סדאן 4-דלתות קלאסי אשר מביא בשורה של אבזור, דינאמיות וחיסכון בהוצאות לרמות חדשות. רכב משפחתי שימושי בעל מרווח פנים נדיב במיוחד, בזכות בסיס גלגלים של 270 ס”מ וגם תא מטען סופר-שימושי בנפח של 511 ל’ ועם גישה קלה ביותר הודות לעיצוב החכם של דלת תא המטען.

פורד פוקוס סדאן משווקת אך ורק ברמת האבזור הגבוהה ביותר – Titanium. חבילת האבזור כוללת: שמשות כהות, מסגרת שמשות בגימור אלומיניום, חישוקי סגסוגת 17 אינץ’ מרובי חישורים בעיצוב ייחודי לדגם, שבכת חזית בגימור אלומיניום, ובנוסף פנסי חזית, חותמת תאורה ופנסים אחוריים מסוג LED. כל אלה מפיקים מראה מהודר ויוקרתי.

חוויית הנסיעה הפרימיומית ממשיכה גם לתא הנוסעים – כולל אלומיניום מוברש, ריפודי מושבים ייחודיים לדגם הטיטניום, תפרים בהירים בצבע קונטרסטי לריפוד, גלגל הגה רב-תפקודי עם ציפוי עור וכוונון גובה גם למושב הנוסע. בקרת אקלים דו-אזורית, משטח טעינה אלחוטי, שחרור חשמלי לדלת תא המטען, מצלמת נסיעה 180 מעלות, כניסה והתנעה ללא מפתח ותאורת אווירה הם רק חלק מרשימת האבזור הארוכה של הדגם.

מערכת SYNC מתקדמת של FORD אמונה על הקישוריות והבידור בנסיעה. זו מגיעה עם מסך מגע גדול במידה של 8 אינץ’, 6 רמקולים, צד מידע נוסף בלוח המחוונים וממשק מלא למובייל אנדרואיד אוטו/קארפליי.

 

פורד פוקוס סדאן: מנועים – ליטר (125 כ”ס) ו-1.5 ליטר (120 כ”ס)

 

 

פורד פוקוס סדאן מוצעת עם שתי חטיבות הנעה:

 

– EcoBoost טורבו-בנזין בנפח 1.0 ליטר מדור המנועים החדשני של FORD הכולל 3 צילינדרים וטכנולוגיית ניתוק צילינדרים, בעל תפוקה של 125 כ”ס ו-17.33 קג”מ.

– EcoBlue טורבו-דיזל בנפח 1.5 ליטר מתקדם עם 4 צילינדרים ותפוקה של 120 כ”ס ו-30.58 קג”מ, המהווה תחליף חסכוני לדגמים ההיברידיים, עם יתרון בנסיעה בינעירונית.

שני המנועים האלה נהנים מתיבת הילוכים אוטומטית פלנטארית עם 8 יחסי העברה.  את המאוץ ל-100 קמ”ש הם גומאים ב-11.1 שניות ל-100 קמ”ש לגרסת הבנזין ו-10.2 שניות ל-100 קמ”ש לגרסת הדיזל. העוצמה של המנועים האלה לא באה במחיר צריכת דלק – צריכת הדלק של גרסת ה-1.0 ל’ בנזין היא רק 4.2 ל’ ל-100 קילומטרים ושל גרסת הדיזל 3.6 ל’ ל-100 קילומטרים (בינעירוני, נתוני יצרן, עפ”י בדיקת מעבדה).

ייחודי למנועי ה- 1.0 ל’ טורבו בנזין הוא מרווח טיפולים גדול: כל 24 חודשים או 30,000 קילומטרים (המוקדם מביניהם). דבר מהותי להפחתת עלויות הבעלות על הרכב Ownership ועלויות הדלק והטיפולים בציי רכב כמו ללקוחות פרטיים.

מהצד השימושי של המשוואה מציעה Ford Focus SEDAN חלל פנימי נדיב ביותר לנוסעים. זאת בעיקר בזכות בסיס הגלגלים הארוך – 270 ס”מ. האורך הכללי הוא 464 ס”מ ומימד הרוחב גם הוא נדיב עם 182 ס”מ. כל זה מתורגם למרווח מצוין לרגלי הנוסעים ומרווח כתפיים נדיב ליושבים מאחור הנהנים גם מרצפה מונמכת התורמת לנוחיותו של הנוסע במרכז המושב האחורי. נפח תא המטען 511 ליטרים, מהגדולים בקטגוריה, נהנה גם מפתח רחב וגבוה במיוחד, (חסרון מוכר בתצורת הסדאן), ואף נפתח בשחרור חשמלי עד לפתיחה מלאה לנוחות הנהג.

 

פורד פוקוס SEDAN Titanium מנוע 1.0  ל’ טורבו בנזין – במחיר השקה של 125,900

 

מערך בטיחות אקטיבי שלם Co-Pilot 360+ כולל:

  • בלימת חירום אוטונומית כוללת זיהוי הולכי רגל
  • תיקון אקטיבי של סטייה מנתיב
  • בקרת שיוט אדפטיבית עם יכולת זחילה בפקקים
  • מרכוז השמירה על הנתיב
  • סיוע להתחמקות ממכשול
  • ניטור עייפות נהג
  • החלפת אורות אוטומטית

 

זאת בנוסף לבקרת משיכה ויציבות, 6 כריות אוויר וגם מערכת MyKey המאפשרת הגדרת הגבלות בטיחות הנשמרות בזיכרון של המפתח הייחודי (למעל הגבלת מהירות מרבית לנהג צעיר).

המחירים:

  • פורד פוקוס SEDAN Titanium מנוע 1.0  ל’ טורבו בנזין – במחיר השקה של 125,900 (מחיר מחירון 129,900 שקלים)
  • פורד פוקוס SEDAN Titanium מנוע 1.5  ל’ טורבו דיזל – במחיר השקה של 129,900 (מחיר מחירון 133,900 שקלים)

 

שחר שמש, מנכ”ל דלק מוטורס: “מהיום Ford Focus  הופכת למשפחת דגמים וגרסאות אשר נותנת את התמורה הטובה ביותר לכסף בכל קבוצה. למשפחת האקטיב הייחודית שהשקנו מצטרפות גרסאות הפוקוס הקלאסיות, גם הן בחבילות יוצאות דופן לקטגוריה – Ford Focus SEDAN המשפחתית הענקית וה- Ford Focus 5D ST-Line שהיא הוט האצ’ אמיתית, חזקה ומאובזרת המעניקה חוויית נהיגה שאין שניה לה ברמת המחיר הזו. בהמשך השנה יצטרפו למשפחת הפוקוס דגמי האקספלורר, הקוגה והפומה, ופורד תחזור למרכז המפה של שוק הרכב בישראל”.

 

follow and like
fb-share-icon0

4 Replies to “השקה: פורד פוקוס המשפחתית החדשה 2020 ופוקוס ST-Line בישראל”

  1. אני לא מבין איך זה שבדגם המתיימר להיות ספורטיבי אין מתלה אחורי רב חיבורי.
    דווקא ב- active x שאין לו יומרות ספורטיביות יש מתלה כזה.

  2. קיבלתי את ה st lineהחדש לפני 3 שבועות.. המערכת מולטימדיה שלו מאוד לא נוחה.. ומציקה לי.. הבנתי שמערכת המולטימדיה הזאת בכל הסוגי הפוקוס,אני נאלץ לכבות ולא להשתמש במערכת.. מה שקורה זה שבכל פעם שאני מתניע את הרכב הרדיו מתחיל לפעול בקולי קולות.. ברירת המחדל של המערכת היא רדיו.. כדי לחבר את המערכת למדיה יש לעשות כמה וכמה לחיצות.. זה מטריד מאוד. בכל פעם שמכבים את הרכב זה חוזר למצב רדיו.. במוסך המרכזי לא נותנים מענה.. ואומרים שלדעתם זה לא בעיה.. אני מתוסכל ולא יודע מה לעשות.. ואין כמובן עם מי לדבר.. הם אמרו שיתנו לי תשובה עוד שבוע , אולי לחברת פורד העולמית יהיה איזה עידכון.. שיהיה אפשר לעשות את הטלפון כברירת המחדל ולא את הרדיו.
    כמו כן.. הממוצע של צריכת הדלק אצלי שאני נוסע רגוע על מצב נורמל היא 9.8 ליטר על כל 100 קמ. שזה אומר בערך 1 ל 10. עד כמה שזכור לי אמרו לי שהרכב לוקח 1 ל 17 בתנאי מעבדה.. ברור שיש הפרש ושתנאי הכביש הם שונים. ושכל אחד יחשוב מה שנראה לו.. אבל הכי מפריע לי זה המולטימדיה המעצבנת שלהם.
    אני נוסע על פורדים כבר 20 שנים בערך.. זהכבר לא כייף.. ממש לא בטוח שהרכב הבא שלי יהיה פורד.. ולצערי.

  3. דויד, כי רכב עם יומרות ספורטיביות חד יותר על מתלה קורת מתח, מתלה רב חיבורי פחות ספורטיבי אך יותר נוח.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

4 × five =