השקה: קאדילק XT4 קרוסאובר יוקרתי החל מ-264,900 ש”ח

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

קאדילק XT4, קרוסאובר חדש עם מנוע 2 ליטר (237 כ"ס), אבזור נוחות ובטיחות, ותא נוסעים יוקרתי, החל מ-264,900 ש"ח

השקה: קאדילק XT4 קרוסאובר יוקרתי החל מ-264,900 ש”ח

קבוצת UMI, יבואנית שברולט, קאדילק ואיסוזו, תחל בשיווק רכב ה-SUV החדש של קאדילק, XT4, ברמות הגימור הגבוהות המוצעות על ידי היצרן, במטרה לאפשר לצרכן הישראלי ליהנות מאבזור טכנולוגי ובטיחותי מלא ומקורי כסטנדרט.

הקאדילק XT4 עתיד להוביל רצף השקות של דגמי קאדילק חדשים בעולם מגיע לישראל אחרי שרשם הצלחה בארה”ב ובדיוק בזמן לחגיגיות יום העצמאות האמריקאי Fourth of July, ה- XT4 יוביל את מהפכת הדגמים שעובר המותג גם בישראל עם השקת SUV בגודל מלא ל-7 נוסעים ודגמי סדאן שיגיעו בקרוב וימשיכו את הצלחתו של ה-XT5.

ה-XT4 הנו דגם חדש של קאדילק לסגמנט הצומח ביותר בשוק היוקרה וככזה הוא מציע חבילה מצוינת ותחרותית הכוללת עיצוב ייחודי למותג, ביצועים מצוינים ביחס לסגמנט, ממדים מרווחים, חבילות אבזור ובטיחות עשירות לצד טכנולוגיות חדשות בכל רמות הגימור.

תנופה של השקות. קאדילק XT4

קאדילק XT4 ישווק בישראל ב-3 רמות גימור בהנעה כפולה או קדמית ובעיצובים שונים, מצויד במנוע טורבו בנפח 2.0 ליטר עם מערכת ניהול דלק אקטיבית המנתקת שני צילינדרים לחיסכון ותיבת 9 הילוכים חדשה. מערכת ההנעה מספקת חווית נהיגה מהודקת ומהנה בעזרת 237 כ”ס ומומנט של 35.7 המגיע כבר ב- 1500 סל”ד בנוסף לנתון תאוצה של 7 שניות מ- 0-100.

ה-XT4 החדש של קאדילק ישווק עם מפרט בטיחות מקורי מלא כסטנדרט בכל רמות הגימור. אבזור הבטיחות כולל מערכות אקטיביות: בלימה אוטונומית בנסיעה לפנים ולאחור, תיקון סטייה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, זיהוי שטחים מתים, שליטה אוטומטית על אורות גבוהים, שלל מצלמות היקפיות, מצלמת מראה ועוד.

מפרט אבזור הנוחות והטכנולוגיה בכל רמות הגימור מציע שפע רב, ממצלמות היקפיות, חישוקי 20”, תצוגה עילית, גג שמש פנוראמי, התנעה מרחוק, כסא נהג ונוסע חשמלי עם זכרונות, ריפודי עור, מע’ סאונד עם 13 רמקולים של BOSE ועוד.

תא נוסעים מפואר. קאדילק XT4

מערכת בקרת אקלים אלקטרונית עם 2 אזורים שליטה אזורית לנהג ולנוסע, פתח יציאת מיזוג אחורית

גלגל הגה עם כיוונון חשמלי, העברת הילוכים מגלגל ההגה, מערכת התנעה מרחוק, מפתח חכם לזיהוי נהג ופתיחה/נעילה, כפתור התנעה, חלון גג פנורמי, משטח הטענה אלחוטי לטלפון נייד. מערכת מולטימדיהHD בגודל 8 אינץ’ הכוללת חוגת שליטה, אפשרות פרסונלית לתכנת פרופיל אישי הכולל תחנות רדיו, טלפונים, מיזוג ועוד, תצוגה עילית (Head-up Display) צבעונית, חיבור Bluetooth לשמע ולטלפון כולל אפשרות לחיבור 2 טלפונים במקביל, חיבור NFC, מקרבים את הנייד לנקודה במערכת ואתה מחובר, , תמיכה ב- Apple carplay/Android, 13 רמקולים מבית Bose עם מגבר לקבלת צליל היקפי כולל מערכת לביטול רעשים. 4 יציאות USB 2 רגילות ו-2 מיני USB טייפ C להעברת נתונים מהירה, 2 שקעי מתח 12V , קורא SD CARD בקונסולה המרכזית, שקע מתח 12V בתא המטען, מרכז מידע לנהג על גבי מסך צבעוני בגודל ” 8 במרכז לוח השעונים, התראה על הימצאות ילד/ה במושב האחורי, ריפודי עור מושב נהג קדמי מתכוונן חשמלית 8 מצבים, מושב נוסע קדמי מתכוונן חשמלית 6 מצבים וחישוקי ” 20 אלומיניום. מסילות גג.
מרמת גימור PREMIUM LUXURY יש תוספת של מושב נוסע מתכוונן חשמלית 8 מצבים, אוורור וחימום מושבים קדמיים, חימום מושבים אחוריים, עיסוי למושבים הקדמיים, הגה מחומם, פתיחת תא המטען עם הרגל.

8 כריות אוויר: קדמיות, צידיות וברך לנהג ולנוסע, כריות וילון קדמי ואחורי, מערכת התראה מפני התנגשות חזיתית כולל אינדיקציה על המרחק בזמן מהרכב מלפנים , מערכת התראה לזיהוי הולכי רגל כולל בלימה אוטומטית,

בלימת חירום אוטונומית – טווח מהירות “מלא” (מ 4- קמ”ש, גילוי ממרחק 60 מטר) ,גם בנסיעה לאחור, מערכת התראה על סטייה מנתיב, מערכת אקטיבית למניעת סטייה מנתיב, מערכת בקרת שיוט אלקטרונית אדפטיבית

שליטה אוטומטית על אורות גבוהים, התרעה על תנועה חוצה מאחור בעת נסיעה לאחור, התראה במראות צד זיהוי “שטח מת” , מצלמת מראה HD כולל שוטף מצלמה- בלחיצת כפתור ומגדילה ב 300% את הנראות מאחורי הרכב, כולל כוונון ה- ZOOM וזווית הצילום, מצלמת חניה היקפית HD 360 , עם מבט מעוף ציפור כולל אפשרות לבחור זוויות צפייה, התראות בטיחות ניתנות לבחירה ע”י רטט במושב צד ימין/שמאל או שניהם או ע”י צליל התראה +

סייעני חנייה קדמיים ואחוריים עם אפשרות לחנייה אוטומטית כולל בלימה אוטומטית תוך שימוש בידית הילוכים בלבד בזמן החניה, בלם יד חשמלי, עיגונים להתקנת מושבי בטיחות לילדים מאחור.

רמת הגימור SPORT כוללת שינויים עיצוביים פנימיים וחיצוניים, בנוסף:

הנעה AWD הכוללת מצמד כפול עם אפשרות להעברת 100% כח לגלגלים הקדמיים והאחוריים והעברת 100% כח בין הגלגלים האחוריים בהתאם לתנאי הדרך, דוושות ספורט מצופות כרום, ידיות דלתות חיצוניות בצבע הרכב, גריל קדמי בצבע שחור מבריק עם פס ניקל סביב, פגוש קדמי ואחורי חלק תחתון משולב עם פס שחור מבריק, סף תחתון בצידי הרכב בצבע שחור מבריק, פסי קישוט סביב החלונות צד בצבע שחור מבריק, פנסים אחוריים שקופים.

בסיס גלגלים: 2,779 מ”מ

אורך: 4,599 מ”מ

רוחב: עם מראות מקופלות 1,947 מ”מ

גובה: 1,627 מ”מ

משקל עצמי משוער 1,767 ( SPORT) 1,674 (PREMIUM, PREMIUM LUXURY) ק”ג

נפח תא מטען 637 ליטר

נפח תא מטען עם מושבים בשורה שנייה מקופלים 1,384 ליטר.

צריכת דלק עפ”י נתוני יצרן (ליטר ל 100- ק”מ) PREMIUM, PREMIUM LUXURY
נסיעה עירונית – משוער 9.8

נסיעה בינעירונית – משוער 7.8 – נפח מיכל דלק 60 ליטר

אור קליין, סמנכ”ל מכירות ומוצר בקבוצת UMI: “כיאה לקאדילק מותג היוקרה האמריקאי בחרנו לשווק את דגם ה-XT4 בישראל רק עם רמות הגימור הגבוהות ביותר. ה-XT4 מציע חבילה ייחודית של עיצוב וביצועים עם מנוע 2 ל’ טורבו עצמתי מרמת הכניסה.

כל רמות גימור XT4 ישווקו במפרט טכנולוגי עשיר ומתקדם שכולל בין היתר חבילת בטיחות מקורית מלאה כסנטדרט. השקת ה-XT4 תחזק את הצלחת קאדילק בכלל ואת ה-SUV XT5 בפרט. ה-XT4 הוא הראשון בסדרת דגמי קאדילק חדשים שעתידים להגיע לישראל בחודשים הקרובים ובכך קאדילק תרחיב את קו הדגמים שלה ותאפשר למותג להמשיך לצמוח ולפנות למגוון רב של קהלים.”

ה-XT4 ישווק בישראל ב-3 רמות גימור SPORT, PREMIUM, LUXURY PREMIUM לפי אסטרטגיית היצרן, כאשר דגם ה-SPORT מציג עיצוב ספורטיבי יותר, הנעה כפולה ואפשרות למערכת בקרת שיכוך מתלים רציפה.

מחירים:

PREMIUM 264,900 ש”ח

PREMIUM LUXURY284,900 ש”ח

SPORT 299,900 ש”ח

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

sixteen − seven =