חברת DMC Trucks משיקה משאיות פורד קרגו (18 טון ומעלה)

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

השקה בארץ: משאיות פורד קרגו -FORD CARGO (18 טון ומעלה)

חברת DMC Trucks משיקה משאיות פורד קרגו (18 טון ומעלה)

פורד. אם אבקש מכם לתת לי את הדגם הראשון שעולה לכם בראש, ששייך לחברת פורד, סביר להניח שהפוקוס, תככב בראש הרשימה. אך פורד, זה לא רק פוקוס, אדג׳ ואקספלורר, למעשה, לפורד היסטוריה רבת שנים של מסחריות ואף משאיות. הבוקר, לצד חוף ים התיכון, באזור נתניה הושקו, לאחר עשרות שנים של היעדרות מהשוק הישראלי, משאיות פורד בישראל.

משאיות? פורד? אז זהו שהשילוב הזה, בכל הקשור למשאיות החל כבר בסוף שנות הארבעים, קצת לאחר סוף מלחמת העולם השניה עם השקת סדרת ה-F המיתולוגית (ניתן לראות דגם שנשתמר ״היטב״ במוזיאון המשאיות והתובלה בלוד). בשנות השישים, הצטרפה להיצע סדרת ה-N, ואז בסוף שנות השמונים גם סדרת ה-L שכבר זכתה ללוק שדומה למשאיות של ימינו.

פורד, אגב, מייצרת את המשאיות שלה, כבר שנים רבות, קרוב מאוד אלינו, בתורכיה בקונצרן פורד אוטוסן, ששייך לפורד בשותפות שווה עם משפחת קוץ’, התורכית (41%, לכל צד, 18% בידי הציבור). זה אומר שהכל קל״ב, Made in Turkey.

משאיות פורד קרגו - 18 טון עד 32 טון
קבינה של משאית פורד
משאיות חדשות של פורד בארץ

המשאית F-MAX המוצגת  באירוע הינה בתצורת גורר תומך, וזו הגרסה הראשונה שתוצע למכירה. המשאית מצוידת במנוע מתוצרת פורד בנפח 12.7 ליטר ובתצורת 6 צילינדרים, המפיק 500 כ”ס ועומד בתקני Euro 6. הכוח מועבר דרך תיבת הילוכים מתוצרת ZF Traxon עם 12 הילוכים אל הסרן האחורי, כאשר גם הסרנים מיוצרים על ידי פורד. פיתוח של מהנדסי המפעל הוליד גם את הקבינה החדשה, ברוחב 2.5 מטר. הקבינה כוללת עיצוב פנימי הכולל רצפה שטוחה ואחידה, שני מקומות לשינה ותאי אחסון בדומה לתאים במטוסי נוסעים.

המשאית תציע טכנולוגיה פורצת דרך בתחום – ConnecTruck. היא תאפשר ניטור ומעקב מרחוק של המשאית באמצעות תוכנות אבחון, לרבות מפה טופוגרפית המסוגלת לנתח את תנאי הכביש, בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת עזר לבלימת חירום, מערכת לשמירת נתיב הנסיעה, מערכת לשמירת מרחק  ומערכת מולטימדיה בעלת מסך 8″ עם חיבור Bluetooth ויישום Apple CarPlay. 

בארץ, מייצגת את משאיות פורד, חברת DMC Trucks, שותפות של חברת דלק מוטורס וחברת קומסקו, יבואנית הציוד הכבד (JCB). היצע המשאיות יכלול משאיות 18 טון ומעלה למגוון שימושים: גורר נתמך (עפר, קירור, ירקות וכו׳), מערבלי בטון, מובילי עפר, רמסע, פינוי גזם, דחסן אשפה והובלה כללית.

את המשאיות ניתן יהיה לקבל בתצורות שונות, תא בודד, תא שינה, תא כפול, תא מונמך, עם תיבת הילוכים אוטומטית או רגילה, במרכב קפיצים או כריות אוויר, בהתאמה לצרכי הלקוח.

וההפתעה, אחריות ל-48 חודשים, או 400,000 קילומטרים, המוקדם מביניהם ומרווחי טיפול של עד 80,000 ק״מ.

לאתר DMC Trucks וצפיה בדגמי המשאיות שהושקו.

follow and like
fb-share-icon0

תגובה אחת ל “חברת DMC Trucks משיקה משאיות פורד קרגו (18 טון ומעלה)”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

3 × 2 =