חברת MAN משיקה בישראל את סדרת המשאיות החדשה Super-MAN

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook
משאית חדשה מאן MAN
חברת MAN משיקה בישראל את סדרת המשאיות החדשה Super-MAN

חברת MAN, יצרנית המשאיות, האוטובוסים והמסחריות המובילה מגרמניה, משיקה בישראל את סדרת המשאיות החדשה זוכת הפרסים Super-MAN

 

חברת MAN, חברה מובילה בתחום ההובלה וההפצה העולמי מעל 100 שנה. משאיות החברה נמכרות בישראל מעל 60 שנה. בסדרה החדשה יושקו המשאיות ב 4 קטגוריות משקל עיקריות: משאיות TGL קלות 8 – 12 טון המשמשות להפצה וחלוקה בתוך מרכזי ערים, משאיות TGM 12-26 טון המצטיינות בהובלה עירונית, בינעירונית ויישומי שטח, משאיות TGS 18-32 טון המשמשות לעבודות בענף הבנייה והתשתיות, ומשאיות ראשי גורר מ 43 – עד 120 טון לשינוע משא כבד. סה”כ המגוון החדש שיוצג בארץ עומד על 40 דגמים חדשים.

בסדרת המשאיות החדשה הושקעו שנים של מחקר ופיתוח. כשהעיקרון המנחה שעמד מאחורי פיתוח הדור החדש של המשאיות היה ההתאמה לצרכי הנהג והפיכת חווית הנהיגה במשאית לקלה ובטוחה יותר. התוצאה מדברת בעד עצמה – סטנדרטים חדשים באיכות, בחדשנות וברמת הבטיחות שהפכו את סדרת Super-MAN לחוד החנית של הקִדמה הדיגיטלית.

המשאית ה-SUPER MAN החדשה מציגה 4 חידושים עיקריים: SUPER קבינה, היא SUPER בטיחותית, למשאית החדשה יש SUPER מנוע והמשאית מגיעה עם Super שותף – MAN ישראל, מקבוצת מכשירי תנועה.

 

קבינה חדשה מאובזרת במערכות טכנולוגיות מתקדמות ונוחה לשימוש. מאן MAN

 

 

SUPER קבינה


ה-SUPER קבינה היא קבינה חדשה לגמרי. סטנדרט אחר מכל מה שמכירים בתעשייה היום. הקבינה החדשה מאובזרת במערכות טכנולוגיות מתקדמות ונוחה לשימוש. זה מתחיל במבנה המדרגות שהונדס כך שנהג שעולה פעמים רבות ביום על המשאית לא יפעיל עומס על הגב. בנוסף, הותקנה בדלת הנהג מערכת Easy Control כך שניתן להפעיל מערכות שונות במשאית או במרכב דרך לוח פקדים שנמצא על הדלת באופן שמעניק לנהג הרבה גמישות בהפעלת המשאית בשטח.

תוספות ייחודיות נוספת היא מערכת Smart Select – מערכת פורצת דרך המאפשרת שימוש במולטימדיה גם במצבי נהיגה מורכבים. התצוגות והפקדים הופרדו ומרחקי הקריאה והגישה הפיזית אופטימליים – הנתונים מוצבים רחוק יותר, כך שקל לקלוט אותם, הפונקציות מקודדות בצבע והלחצנים והמתגים מוקמו בהישג יד. מוקד הראייה של הנהג יכול לנוע בקלות בין הכביש למכשירים, ללא הפרעות מיותרות. בכך הפכה MAN את החיים של הנהגים למסובכים פחות ולמעייפים פחות. למערכת זו מצטרפת מערכת מולטי מדיה עם תצוגה צבעונית בגודל  12.3 אינץ.

ה SUPER קבינה החדשה מגיעה עם מושב  VARIOמסתובב לנוסע ליד הנהג, עם משענת ראש ממש כמו בבית קולנוע כשכרית המושב ניתנת להרמה כלפי משענת הגב. את החלק העליון של משענת הגב במושב ה- VARIOניתן לקפל לפנים ולהשתמש בו כשולחן אוכל או מגש למחשב נייד. לאיזון בין פעילות השטח לפעילות הפנאי.

גם המראה החיצוני חודש ושודר כל ששיפר את שדה הראייה של הנהג. אפשר גם להבחין בפנסי החזית המבוססים על טכנולוגיית LED והדינמיות הרבה של אזורי הצד במשאית יחד עם קו האווירודינמי שמפחית את חיכוך המשאית עם האוויר.

 

 

סופר מאן. המשאיות החדשות של חברת MAN

 

 

בטיחות


בסדרת
Super-MAN יש לא פחות מ 8 מערכות בטיחות חדשות ומתקדמות שהופכות את חווית הנהיגה לבטוחה יותר לנהג ולסביבה:

  1. מערכת ACC STOP & GO מסייעת בשמירת מרחק נכון מהרכב שנמצא מלפנים. במקרה של בלימה פתאומית בכביש המשאית תבלום באופן אוטומטי עד עצירה מוחלטת. אם הנהג עייף או דעתו מוסחת – זו מערכת מצילת חיים.
  2. מערכת הניווט Turn Assistמתריעה בעת פנייה ימינה (הצד הרחוק מהנהג) במידה ויש סכנה שהנהג אינו מודע אליה. המערכת מפחיתה סיכוי לתאונות ומקלה על הנהג.
  3. מערכתLane change support (LCS) המנטרת את כל אזור הנסיעה ומתריעה מפני מצבים מסוכנים. המערכת עוזרת לנהג להימנע מתאונות בעת החלפת נתיב, מספקת התראה אמינה, וכתוצאה מכך מקטינה את ההסתברות לתאונה ותדירות הביקורים במוסך.
  4. מערכת LGS – מערכת התרעה לסטייה מהנתיב (בדומה למוביליי) ןמערכת מערכת LRA – מערכת אקטיבית, שמחזירה ומתקנת את המשאית בחזרה לנתיב. מערכת לא רק מתריעה, אלא מחזירה באופן אקטיבי את הנהג לנתיב הנכון.
  5. מערכת Comfort Steering – מערכת היגוי עזר חשמלית המפחיתה עומס מהנהג כך שהמשאית עובדת עבור הנהג.
  6. מערכת MAN AttentionGuard – בודקת את ערנות הנהג, מחשבת את מספר הפעמים בהן הרכב סטה מהנתיב או שהיה שינוי קיצוני בנהיגה. המערכת מניחה שאם מידת הערנות של הנהג יורדת, תפחת גם יכולתו לשמור על המשאית בנתיב שלה.
  7. תמיכה בבלם חירום (EBA) – המערכת מזהירה את הנהג מפני תאונה צפויה ומפעילה הליך בלימה אוטומטי. זו מערכת אקטיבית מצילת חיים.
  8. כרית אוויר מובנית בגלגל ההגה מעניקה לנהג הגנה נוספת במקרה של תאונה

 

ביצועים

 

ה-SUPER MAN מגיע עם סדרת מנועים משודרגת Euro6D בעלת חלוקה אופטימלית בין משקלי המשאיות השונים וסוגי עבודות והשימושים. בזכות המנוע החדש והעיצוב החדשני של הקבינה ה SUPER MAN משיג חיסכון של 8.2% בצריכת הדלק בהשוואה למשאית הקודמת של MAN. מדובר בקפיצת דרך חשובה ונתון שכל מנהל צי רכב ישמח להכיר אותו. גם כיום המשאית של MAN נחשבת כחסכונית בדלק בהשוואה למתחרים האחרים בארץ אבל כעת החיסכון הנוסף הופך את המשאית לאטרקטיביות ביותר מבחינת עלויות אחזקה. המנוע מסדרת Euro6D ידידותי לסביבה ובעל פליטות מזהמים נמוכות. יתרון נוסף למנוע הוא משקלו הקל וכתוצאה מכך מאפשר למשאית לסחוב משקל ההובלה גדול יותר. המשמעות היא שאפשר להוסיף עוד עומס להובלה – ובכל נסיעה לעשות יותר כסף. נתון זה אף אושרר ע”י מכון התקנים הגרמני המכובד TUV שקבע שהמשאית חוסכת 8.2% אחוז בצריכת הדלק בהשוואה לדור הקודם של משאיות מאן.  

 

 

לפתיחה לחצו על התמונה

 

 

מנועי MAN D26 ו-MAN D38

מערכת משופרת של הזרקת דלק. אופטימיזציה בניהול חום מנוע כך שלמרות צריכת הדלק הנמוכה, הביצועים ממריאים. מנוע D26 מציע יכולת העמסה של 70 ק”ג יותר, תוספת של 10 כ”ס ומומנט גבוה יותר של 100 ניוטון/מטר. מנועD38  נחשב ל”תחנת הכוח” והוא אינו מתאמץ גם בהובלה למרחקים ארוכים וגם בשימוש בדרכים לא סלולות. עם שלוש רמות תפוקה – 397 קילוואט (540 כ”ס), 427 קילוואט (580 כ”ס) ו-472 קילוואט (640 כ”ס) – הוא נושא את המטענים הכבדים ביותר בשיפועים החדים ובדרכים הארוכות ביותר. בשתי הגרסאות יש מערכת EGR  – מערכת מחזור גזי פלטה ומערכת ה-SCR – מערכת הפחתה קטליטית בררנית לנטרול פליטתNOx  מחוץ למנוע.

גם ב-MAN D08 שופר וויסות החום ובזכות מערכת SCR לא יהיה צורך במערכתEGR . D08 הנו מנוע קל משקל המסוגל לשאת עומס כבד, ולכן מתאים במיוחד לחלוקה והפצה.

אסטרטגיית MAN עבור סדרת ה Euro6D – ניקוי גזי פליטה ביעילות גבוהה מאוד הודות להתאמה מדויקת המשלבת בין טכנולוגיות במנוע ומחוץ למנוע. מנוע D15 Euro 6D החדש הוא סדרה חדשה פורצת דרך, שתוכננה כך שתעמוד בדרישות החוק המעודכנות באמצעות מערכתSCR  וללא מחזורEGR  כלל. הטכנולוגיה המתקדמת SCR והזמינות הרחבה של AdBlue הופכות את הבלתי סביר לאפשרי – נטרול ייחודי של פליטות מחוץ למנוע באמצעות מערכת SCR ומערכת מסננים continuously regenerating trap) MAN CRT). התוצאה – ביצועים נקיים בהתאם לחוק.

מלבד זאת, מנוע MAN D15 נהנה מעלויות אחזקה נמוכות ומפליטות חסכוניות. כלומר, המבנה החדשני שלו תורם לביצוע מהיר של משימות התחזוקה, ומסתכם בעלויות נמוכות. גם מבחינה חזותית, מנוע D15 MAN החדש קל יותר וקומפקטי יותר באופן משמעותי. בחיבור המנוע לתמסורת סרנים שעברה אופטימיזציה, פחת משקלו ב 284 ק”ג ולכן עלתה יכולת ההעמסה שלו – הוא מסוגל לשאת הרבה יותר מטען בהשוואה לקודמו, MAN D20.

 

החידוש הרביעי הוא ה-SUPER שותף שמגיע יחד עם המשאית – חברת MAN ישראל מבית מכשירי תנועה. לחברה 18 מרכזי שירות ברחבי הארץ ושירותי החברה זמינים 24/7. החברה גם מציעה פתרונות מימון וליסינג בפריסה חודשית נוחה.

 

צבי נטע, יו”ר מכשירי תנועה: “מדובר בקפיצת דרך משמעותית עבור MAN בישראל. הסדרה הושקה בהצלחה באירופה ואנו נרגשים כעת להציע אותה לקהל הישראלי. מדובר במשאית אטרקטיבית ואני מזמין את לקוחות החברה להתרשם ממנה בנקודות השירות שלנו”.

יוגב גברי, מנכ”ל MAN בישראל: “הסדרה החדשה תספק ללקוחותינו בארץ את המוצר המתקדם ביותר שיש כיום בעולם המשאיות. מערכות העזר לנהג, המנוע החסכוני ונוחות הקבינה לצד רמת שירות גבוהה במוסכי רשת MAN הפזורים בארץ – יספקו חווית נהיגה מושלמת ללקוח MAN.”

 

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

4 × 4 =