חדשות הרכב: החיפושית נוחתת בישראל, ניסאן משיקה את האלטימה והמקסימה, מטיילים באילת עם חשמלית, וגם ימי מכירות בהונדה ולנד רובר

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook




פולקסווגן יוצאת במהלך חדש ותחל בשיווק החיפושית תחת מחיר מחירון של החל מ- 134,900 שקל, עם הגעת המשלוח הראשון ותחילת השיווק הרשמית של החיפושית.
בנוסף, חטיבת פולקסווגן תציע גם 53 חיפושיות – כמחווה למספר של “הרבי” – חיפושית המירוץ המיתולוגית מהקולנוע, בגרסת 1.2 TSI וברמת גימור Beetle במחיר קדם השקה של 129,900 שקל.


קרסו מוטורס, יבואנית רכבי ניסאן בישראל, משיקה בימים אלו שני דגמים חדשים של ניסאן – אלטימה ומקסימה. ניסאן אלטימה הינו הדגם הנמכר ביותר של ניסאן בארה”ב. זהו רכב מנהלים יוקרתי עם מנוע בנזין בנפח 2.5 ליטר המספק 182 כ”ס. האלטימה האמריקאית היא כיום המכונית המרווחת ביותר בקטגוריית המנהלים ולדגם ציון מס’ ירוק 4 באיכות הסביבה. 
האלטימה תשווק בשתי רמות אבזור: 
SV – 174,900 ₪. 
SL – 199,900 ₪.


אלדן הודיעה כי תחל לספק שירות של השכרת רכבים חשמליים באילת. זו הפעם הראשונה ששירות השכרת רכבים חשמליים מוצעת בישראל. השירות פונה הן לתיירים מישראל ומחו”ל והן לתושבי העיר. עלות השכרת הרכב, אשר יסופק ללקוח עם סוללה טעונה, תעמוד על 99 שקל ליום המאפשרת חסכון בהוצאות הדלק.
הבחירה באילת כמוקד ראשון להשכרת רכבים חשמליים התקבלה על רקע המרחקים הקצרים יחסית בין המלונות למוקדי הבילוי והאטרקציות השונות בעיר וגם ביחס לשכונות המגורים. “היות והרכבים החשמליים לא נועדו לנסיעות ארוכות, אילת מהווה סביבה אידאלית להתחיל בשירות של השכרת רכבים חשמליים, המספקים חוויית נהיגה נעימה, חסכונית וידידותית יותר לסביבה”, אומר  שי דהן, מנכ”ל אלדן. . 
החברה תציע ללקוחות רכבים מדגם רנו פלואנס ZE. עלות קילומטר ברכב זה הינה 12 אגורות לקילומטר לעומת 75 אגורות לקילומטר ברכב הצורך בנזין. בממוצע, תיירים בעיר שוכרים את הרכב לתקופה של 3 ימים ונוהגים בממוצע 60-70 קילומטרים. מדובר בחיסכון של עשרות שקלים. 


חברת המזרח, יבואנית רכבי לנד רובר וריינג’ רובר ,רכבי השטח היוקרתיים של בית המלוכה הבריטי
יוצאת באירוע מכירות מיוחד ל-72 שעות בלבד בין התאריכים 2-4.7.14 באולם התצוגה של לנדרובר בת”א
במהלך אירוע המכירות יקבלו הרוכשים מחירים ותנאי מימון מיוחדים על כל מלאי הרכבים הקיים


הונדה מודיעה על 7 ימים של הטבות והנחות מדהימות במסגרת שבוע המכירות הגדול של הונדה במהלכו ייהנו הרוכשים מ:
1.      מחירים מיוחדים
2.       חבילות אבזור
3.       תנאי מימון
4.       טרייד-אין
שבוע המכירות יתקיים בכל אולמות התצוגה של הונדה ברחבי הארץ, בין התאריכים .7-11.7.

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

one × three =