טויוטה היילקס סהרה (2.8 ל’) גרסת אבזור משודרגת ב-299,000 ש”ח

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

 

טויוטה היילקס סהרה (2.8 ל') גרסת אבזור משודרגת ב-299,000 ש"ח
טויוטה היילקס סהרה (2.8 ל’) גרסת אבזור משודרגת ב-299,000 ש”ח

 

היילקס SAHARA – גרסת אבזור חדשה ומשודרגת לטויוטה היילקס, בקרוב בישראל

 

טויוטה היילקס 2.8 ליטר SAHARA רכב השטח הקשוח, יגיע לישראל בשבועות הקרובים בגרסת אבזור משודרגת המבוססת על רמת הגימור הגבוהה ביותר באירופה.

טויוטה היילקס סהרה בעל מנוע 2.8 ליטר עוצמתי במיוחד, בולט במיוחד בעיצובו הנועז הבא לידי ביטוי במגיני כנפיים שחורים, פנסי ערפל LED בעיצוב ייחודי לרמת גימור זו, תאורת LED ראשית ואחורית וכן חישוקי סגסוגת קלה שחורים בגודל ”18 לראשונה בדגם זה. האבזור המפנק כולל, בין היתר, כניסה והתנעה חכמה, ריפודי עור ומושב נהג מתכוונן חשמלית. 

 

טויוטה היילקס סהרה
טויוטה היילקס סהרה

 

זאת לצד חבילת מערכות הבטיחות האוטונומיות של ה-Toyota Safety Sense 2.0- הרכב אידיאלי לשילוב בין עבודה, תנאי שטח מאתגרים וחוויות יוצאות דופן בטבע עבור כל המשפחה. 

טויוטה היילקס החדש בולט בקטגוריה הן בשל רמת האיבזור הגבוהה שלו, עיצובו הייחודי, ביצועי המנוע, ובזכות חבילת מערכות הבטיחות המתקדמות שהופכות אותו לרכב יעיל, רב שימושי, מהנה ובטוח.

 

 

טויוטה היילקס 2.8L בגרסת SAHARA במחיר  – 299,000 ש”ח

 

ימי מכירות מיוחדים לטויוטה היילנדר והטויוטה היילקס סהרה החדשים 

 

יוניון מוטורס פתחה את האפשרות להזמין כבר עתה את הדגמים החדשים שיגיעו בראשית השנה, לרגל אירוע המכירות TOYOTA TIME שיתקיים בכל 32 הסוכנויות המורשות של טויוטה ברחבי הארץ החל ממחר ועד יום שישי ה-27.11.20. 

בימי טויוטה טיים ניתן יהיה לרכוש את דגמי 2020-2021, בהטבות מיוחדות על כל מגוון הדגמים, הנחות, טרייד אין ומגוון מסלולי מימון אטרקטיביים. דגמי 2020 שנותרו במלאי יוצעו בהנחות נוספות ומשתלמות במיוחד. יהיה ניתן לשריין רכב גם באמצעות הזמנת אונליין באתר טויוטה ישראל  Toyota.co.ilובתשלום מקדמה בסך 2,000 שקלים בלבד. גם הדגמים החדשים של טויוטה יזכו בהטבות מיוחדות. 

במהלך ימי טויוטה טיים הסוכנויות המורשות של טויוטה יהיו פתוחות בימים א’-ה’ בין השעות 8:00 בבוקר ועד 20:00 בערב ובימי שישי מ-08:00 בבוקר ועד 15:00. נציין כי כל הסוכנויות פועלות על פי התו הסגול, ומקפידות הקפדה יתירה על שלומם ובריאותם של הלקוחות וצוותי העובדים. כמו כן מוצעים ללקוחות מגון שירותים מרחוק לנוחותם, בהתאם לתקופה. 

 

 

follow and like
fb-share-icon0

תגובה אחת ל “טויוטה היילקס סהרה (2.8 ל’) גרסת אבזור משודרגת ב-299,000 ש”ח”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

7 + one =