טויוטה יאריס קרוס 2021 רכב פנאי קומפקטי החל מ-119,900 ₪

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook
טויוטה יאריס קרוס
טויוטה יאריס קרוס בקרוב בישראל

יוניון מוטורס משיקה את רכב הפנאי הקומפקטי הראשון שלה טויוטה יאריס קרוס, עם גרסת השקה הכוללת מערכת הנעה היברידית. היאריס קרוס יגיע בקרוב לישראל, אך כבר מהיום ניתן לבצע הזמנה אונליין באתר מכירות ייעודי, החל ממחיר 119,900 ₪

 

יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה בישראל, משיקה היום את היאריס קרוס, רכב הפנאי הקומפקטי הראשון של טויוטה בסגמנט ה-B-SUV. טויוטה יאריס קרוס מבוסס על טויוטה יאריס החדשה אשר הוכתרה כמכונית השנה באירופה לשנת 2021, וגם קטפה את תואר המכונית הנמכרת ביותר באירופה.

על אף מידותיו הקומפקטיות של הטויוטה יאריס קרוס, הוא מציע איכויות נהיגה המאפיינות SUV, עפ”י היצרן. בנוסף לתנוחת נהיגה נכונה לתפעול אופטימלי של הרכב וכושר תמרון גבוה, בייחוד במרחב העירוני. היאריס קרוס בנוי להתמודדות עם סיטואציות שונות, בין אם בנסיעה עירונית, המאפשרת חניה נוחה ברחובות הצפופים, זאת מבלי לפגום ביכולתו לשמש כרכב טוב לנסיעות מחוץ לעיר.

 

טויוטה יאריס קרוס מחיר
טויוטה יאריס קרוס החל מ-119,000 ש”ח

 

אחרי ניסיון של למעלה מ-25 שנים בהנעות היברידיות ולמעלה מ-16 מיליון לקוחות ברחבי העולם הנוסעים על טויוטה היברידית, טויוטה ציידה את הגרסאות ההיברידיות של היאריס קרוס עם מערכת הנעה חכמה ומתקדמת מהדור הרביעי שלה, הכוללת מנוע מחזור אטקינסון דור רביעי בנפח 1.5 ליטר, עם הספק משולב של 116 כ”ס, שהופיע לראשונה ביאריס האצ’בק. ליאריס קרוס ההיברידית תצרוכת דלק מוצהרת של 4.4 ליטר ל-100 ק”מ ונצילות אנרגיה המתבטאת בפליטת מזהמים נמוכה של כ-100 ג’ CO2 לקילומטר.

 

מקור ההשראה של טויוטה ליאריס קרוס הוא הסלוגן “קטן מבחוץ, גדול מבפנים”:

לטויוטה היה חשוב שמידותיו הקומפקטיות של היאריס לא יפגעו בחלל הפנים ובשימושיות הרכב בשום צורה, לכן תכננה את המבנה שלו בקפידה ובאופן חכם, עם מידה רבה של פונקציונליות שתאפשר את מקסום החלל והמרווח הפנימי של המכונית. טויוטה גם שמה דגש על התאמת מגוון מאפייני הרכב בצורה מדויקת לצרכי לקוחותיה, לכן השקיעה מאמצים רבים בלמידת חיי היומיום שלהם. משהבחינה בשאיפתו של הצרכן להחזיק ברכב המשלב חיצוניות מרשימה, מושכת וחסרת פשרות לצד פרקטיות, שימושיות, כוח ובטיחות, הדרך ליצירת היאריס קרוס הייתה סלולה. שילוב זה שבא לידי ביטוי ברכב מאפשר לנוהגים בו לבטא את טעמם הייחודי תוך תמיכה באורחות חייהם הפעילים, בין אם תשוקתם נעוצה בטיולים, רכיבה על אופניים, סקי או קניות.

 

טויוטה יאריס קרוס מנוע
טויוטה יאריס קרוס עם מנוע היברידי 1.5 ליטר, עם הספק משולב של 116 כ”ס

 

ליאריס קרוס מראה מלהיב מבחוץ ובפנים. פנים הרכב מגיע עם עיצוב צעיר וחדשני במיוחד המייצג את תחושת השאפתנות של הרכב. הוא חזק ומתוחכם, מצויד בגחון גבוה, בעל תנוחת נהיגה מוגבהת עם מרווח גדול יותר מפני הכביש, גלגלי סגסוגת גדולים, כתפיים שריריות, ובגרסת ההשקה גם גג בצבע שחור ומסילות גג, ומידות קומפקטיות שהותאמו באופן מושלם לרחובות הצפופים של העיר. 

היאריס קרוס מבוסס על פלטפורמת GA-B, מהפלטפורמה המודולרית של הארכיטקטורה הגלובלית החדשה של טויוטה (TNGA), ומאפייניו של הרכב תואמים באופן מושלם את מאפייניו של SUV אמיתי, כפי שבאים לידי ביטוי בטויוטה ראב4, רכב הפנאי הראשון בעולם אשר הגדיר את הסגמנט כבר ב-1994, וכיום גם הנמכר ביותר בסגמנט שלו בעולם ובישראל. הפלטפורמה של היאריס קרוס מעניקה לו את הקשיחות החיונית של מרכב גבוה, מרכז כובד נמוך ושלדה מאוזנת; מאפיינים הבאים לידי ביטוי בזריזות תגובה, קלות תימרון ונהיגה בטוחה, לצד נוחות נסיעה מושלמת.

בגרסת ה-Premiere של יאריס קרוס קיימים מושבי בד בשילוב דמוי עור, ופס בסגנון ארט דקו שנוסף לרוחב הדשבורד השחור. לפנים דלתות הרכב גימור בצבע זהב חמים, סימן היכר המאפיין את היאריס קרוס, עם הגה ומגן ידית הילוכים מרופדים בעור ונוחים לאחיזה. החספוס של המודל החדש ניכר בגחון הקדמי ובפלטת המיגון הנמוכה של הפגוש האחורי שלו. מפרט זה כולל גם מסילות גג כסטנדרט וגלגלי סגסוגת 17 אינץ’ עם גימור אפור כהה.    

 

טויוטה יאריס קרוס 2021
טויוטה יאריס קרוס תא נהג

 

מערכות חכמות

מעבר למראה מחוספס וייחודי בנוף הישראלי, היאריס קרוס מציע רמת בטיחות בלתי מתפשרת, כפי שאופייני לדגמי טויוטה, וזוכה לציון הבטיחות הגבוה בקטגוריה. הרכב מגיע עם מגוון מערכות בטיחות אוטונומיות מסוג TOYOTA SAFTEY SENSE 2.5 המתקדמות ביותר בשוק, בהן מערכת SWAY WARNING SYSTEM להתראה על עייפות הנהג, תזכורת למניעת שכחת ילדים במושב האחורי בעת כיבוי הרכב, ו-2 כריות אויר בין המושבים הקדמיים, פיתוח אשר זיכה את היאריס של טויוטה עליו מבוסס היאריס קרוס בפרס ה-SAFETYBEST  של אירופה לשנת 2020.

גרסת ההשקה של היאריס קרוס כוללת מערכת מולטימדיה מקורית עם מסך מגע “8, דיבורית Bluetooth  וממשק Apple CarPlay ו-Android Auto. זאת בנוסף לתאורת LED מלאה, חימום המושבים הקדמיים, ריפוד משולב דמוי עור נוח, נעים ויפהפה למראה וחישוקי “17. בגרסת הבנזין הגבוהה היאריס קרוס מגיע עם גג פנורמי, כניסה והתנעה חכמה, פנסי ערפל LED ותאורת אווירה.

 

טויוטה יאריס קרוס מפרט
טויוטה יאריס קרוס 6 רמות גימור ושני מנועים

 

תא מטען 

אחד ממאפייניו הבולטים והייחודיים של היאריס קרוס ברמת הגימור הגבוהה Premiere, הוא תא מטען מודולרי ומרווח בנפח של 397 ליטר, עם פונקציונאליות יוצאת דופן. מתוך מחשבה על ורסטיליות ופרקטיות עבור הלקוחות, היאריס קרוס מספק גמישות ייחודית בדמות לוח שנמצא מעל תא המטען המתכוונן לגובה או מתפצל לשניים, וכך מציע אחסון תת-רצפתי או הגדלה משמעותית של חלל המטען לפי דרישה. את תא המטען ניתן להגדיל עד ל-1,097 ליטר באמצעות מערכת מושבים אחוריים שמתקפלים בפיצול של 40:20:40. המערכת מאפשרת קיפול של כל מושב אחורי בנפרד לרבות טבעות עיגון המחזיקות את המטען במקומו, ויוצרת חלל מרווח ומודולרי בו ניתן לאחסן בקלות רבה עגלת תינוק עם 2 בוסטרים, אופני הרים או מזוודות לחופשה של שבוע שלם.

 

פתיחת הזמנות מוקדמות

טויוטה יאריס קרוס יגיע בקרוב לישראל, ובינתיים טויוטה פותחת היום (22.8) אפשרות להזמנה מוקדמת אונליין באתר מכירות ייעודי. במהלך הימים הקרובים המכירה המוקדמת תהיה זמינה ללקוחות טויוטה נבחרים בלבד, והחל מיום ראשון הבא (29.8) תיפתח אפשרות להזמנה מוקדמת גם לקהל הרחב.

 

רמות גימור ומחירים

היאריס קרוס מגיע במגוון של 6 גרסאות שונות- 3 היברידיות ו-3 בנזין:

 

SOL החל מ-119,900 ₪ 

URBAN החל מ-124,900 ₪ 

SKY החל מ-129,900 ₪ 

HYBRID ECO החל מ-134,900 ₪ 

HYBRID URBAN החל מ-136,900 ₪ 

HYBRID PREMIERE החל מ-146,900 ₪ 

 

המחירים כוללים מע”מ ואינם כוללים אגרת רישוי

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

eighteen − 10 =