טויוטה קאמרי היברידית החדשה (2.5 ל’ 218 כ”ס) מ-214,900 ₪

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook
טויוטה קאמרי היברידית 2021 מחיר
טויוטה קאמרי היברידית החדשה

טויוטה קאמרי היברידית החדשה 2021 מגיעה לישראל עם יכולות דינאמיות משופרות, ומערך בטיחות מתקדם, החל ממחיר 214,900 ₪

 

יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה בישראל משיקה את הטויוטה קאמרי בגרסתה ההיברידית החדשה, מכונית המנהלים  הנמכרת בארצות הברית, כבר 19 שנים ברציפות כולל ברבעון הראשון של שנת 2021. טויוטה קאמרי החדשה מגיעה עם מערכת הנעה היברידית-חשמלית בטעינה עצמית, חסכונית, הכוללת מנוע 2.5 ליטר משולב המספק 218 כוחות סוס.

מאז יצאה לשוק לראשונה בשנת 1982, ביססה טויוטה קאמרי סטנדרטים חדשים לרכבי מנהלים, מה שזיכה אותה לאורך השנים בפרסים וציונים לשבח. הקאמרי נמכרת ביותר מ-100 מדינות ברחבי העולם, עם היקף מכירות של למעלה מ-19 מיליון יחידות, ויותר מ- 700,000 מכוניות בשנה. 

לטויוטה קאמרי הייבריד עיצוב משודרג ואלגנטי, (עיצוב חדש לחזית הרכב ועיצוב מחודש של תא הנוסעים), וטכנולוגיית בטיחות מתקדמת מסוג Toyota Safety Sense המציגה שיפור משמעותי ותכונות חדשות ביחס לדגם היוצא, המזכה אותה בציון הבטיחות הבטיחות 8, הגבוה ביותר בסגמנט. המערכת המתקדמת כוללת בין היתר מערכת קדם התנגשות המאפשרת בלימת חירום, זיהוי הולכי רגל ביום ובלילה, זיהוי רכב דו גלגלי ביום, מערכת סיוע לפניה בצמתים, מערכת זיהוי תמרורים שלא קיימת באף מתחרה אחרת בסגמנט ומערכת עזר בהיגוי בשעת חירום. כמו כן המערכת מצוידת במנגנון תזכורת לנהג למניעת שכחת ילדים במושב האחורי, הפועלת בעת כיבוי הרכב.

על סימני ההיכר המרכזיים של הקאמרי נמנית חזותה האלגנטית ועיצובה המרהיב. הטויוטה קאמרי ההיברידית עברה מתיחת פנים חיצונית, עם פגוש קדמי חדש וגריל עליון ותחתון המוסיפים דינמיות, יוקרה ומראה רחב, עדכני ומרענן. פינות הפגוש יוצרות חרטום נמוך, רחב ונועז יותר, ופסי הגריל התחתון נמתחים בדינמיות לצדדים ואף מדגישים יותר את נוכחותה המרשימה והנחושה של הרכב.

חלקה המרכזי המוצק משתרע ממכסה המנוע ועד לחיבורי הפגוש, כאשר פינות הפגוש יוצרות חרטום נמוך, רחב ונועז יותר. פסי הגריל התחתון נמתחים לצדדים וכך מדגישים את נוכחותו המרשימה של הרכב. גלגלי הסגסוגת 18 אינץ’ של הרכב זכו גם הם עיצוב חדש. גלגלי ה-18 אינץ’ כוללים חישורים דקים מבריקים ומלוטשים המשולבים עם חישורים כהים ומפותלים המספקים לרכב מראה חד ודינמי. הצבע החדש של הרכב מסוג Deep Metal Grey ושינוי צבע יחידות הפנסים האחוריים מעניקים עידון נוסף לקאמרי, ומראה עדכני ויוקרתי מגרסתו הקודמת.

 

טויוטה קאמרי 2021
תא הנהג עבר ריענון ושדרוג טכנולוגי. טויוטה קאמרי
טויוטה קאמרי היברידית יד שנייה
מולטימדיה חדשה, מסך בגודל 9 אינץ. קאמרי היברידית

 

תא הנוסעים המשודרג של הקאמרי ההיברידית החדשה עבר רענון בדמות צבע וגימורים חדשים, ובו מסך מגע חדש להנאה ומידע בעיצוב צף בגודל 9 אינץ’, הממוקם גבוה יותר על לוח המחוונים ומאפשר נראות טובה יותר ושימוש בטיחותי וקל. מערכת המולטימדיה המשופרת תומכת בשפה העברית וכוללת כפתורים מכניים וחוגות להפעלה נוחה יותר בכל תנאי הנהיגה. המערכת מאופיינת בתגובה מהירה יותר של המסך, כוללת חיבורים לסמארטפונים מסוג Apple CarPlay® ו-Android Auto™ ומספקת קישוריות ברמה גבוהה וחזקה במיוחד. 

הקאמרי ההיברידית היא פרי העיצוב והתפיסה ההנדסית של ארכיטקטורת Toyota New Global Architecture (TNGA), המציעה תכונות של מכונית “מהנה לנהיגה” בעלת סגנון מיוחד, אמינות גבוהה ובטיחות. חבילת הבטיחות המשולבת בגרסת הקאמרי החדשה היא המתקדמת ביותר מסוג Toyota Safety Sense וכוללת בין היתר זיהוי משופר של הולכי רגל ורוכבי אופניים, ומגוון רחב של תכונות בטיחות חדשות שהופכות את הטויוטה קאמרי ההיברידית 2020 לבטוחה יותר מאי פעם.

למערכת הקדם התנגשות (Pre-Collision System (PCS נוספו מספר יכולות חדשות, בהן זיהוי כלי רכב המתקרבים חזיתית בשעות היום; מערכת סיוע היגוי בחירום, ה-Emergency Steering Assist (ESA), ומערכת לסיוע בפניות בצמתים. סיוע בפנייה בצומת, ה-Intersection Turn Assistance, מספק שילוב של התרעה ובלימה אוטונומית כאשר הנהג פונה ימינה או שמאלה מול רכב או הולך רגל החוצה את הכביש, הנמצאים בכיוון הנגדי לנהג.

 

טויוטה נסיעת מבחן סוכנות
ציון בטיחות 8 מתוך 8. טויוטה קאמרי

 

על מערכות הבטיחות והסיוע לנהג החדשות נמנות בקרת שיוט אדפטיבית מלאה, Full Range Adaptive Cruise Control (ACC), המשולבת עם זיהוי תמרורי תנועה, Road Sign Assist (RSA), בקרת שיוט אדפטיבית חכמה המתאימה באופן מיידי את מהירות השיוט לזו הנדרשת על פי תמרורי התנועה, ופונקציית הפחתת מהירות בסיבוב, Curve Speed Reduction.

מערכת נוספת מסוג התרעה על סטייה מנתיב (Lane Trace Assist (LTA, עוזרת לשמור על הרכב במרכז הנתיב. במקרה בו המערכת מסיקה שקיים סיכון לסטיית הרכב מהנתיב, היא תפעיל כוח על ההיגוי ובכך תסייע לנהג להימנע מיציאה מהנתיב. השיפורים במערכת ה- LTA כוללים זיהוי נתיב באופן מדויק יותר; הפעלה מחודשת ומהירה לאחר החלפת נתיב; זווית הגה מנוגדת גדולה יותר שמטרתה להתנגד למערבולות אוויר בזמן עקיפת משאיות גדולות, ולהעניק יציבות לנסיעה בכיוון ישר; הודעה מוקדמת על רדיוס עקומה חד מידי לפנים שהמערכת תתקשה להתמודד עמו; וכוח הגה מוגבר שמטרתו להשאיר את מערכת ה- LTA פעילה במהירויות גבוהות.

בנוסף לחבילת מערכות הבטיחות Toyota Safety Sense, הקאמרי מצוידת גם במערכת זיהוי רכבים בשטח מת וזיהוי רכבים חוצים מאחור וב- Rear Seat Reminder, פונקציה המספקת תזכורת לנהג למניעת שכחת ילדים במושב האחורי בעת כיבוי הרכב.

 

הקאמרי ההיברידית החדשה מגיעה עם ריפודי מושבים יוקרתיים חדשים מעור בצבע בז’ או שחור המהווים השלמה אופטימלית לכלל השדרוגים הטכנולוגיים. 

טויוטה קאמרי XLE – 214,900 ₪

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

nine + 15 =