טרייד מוביל פותחת 4 מתחמי רכב חדשים: מתל אביב ועד באר שבע

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

חברת הליסינג טרייד מוביל פותחת 4 מתחמי רכב חדשים: בתל אביב, רעננה, אשדוד ובאר שבע, בהשקעה כוללת של כ-5 מיליון ₪

מתרחבים. סניפים חדשים לטרייד מוביל בתל אביב, רעננה, אשדוד ובאר שבע

רשת טרייד מוביל, המובילה את שוק היד השנייה והטרייד אין בישראל מדווחת על שורה של צעדי התרחבות אסטרטגיים המשקפים את תנופת הפיתוח והצמיחה בחברה בפרט ובכלל בענף הרכב.

המתחם החדש בתל אביב יפתח ברחוב המסגר. מדובר בלוקיישן אסטרטגי שבו נמצאים מיטב יבואני הרכב בענף. בשונה משאר המתחמים של טרייד מוביל, סניף זה יפתח לראשונה באולם תצוגה מפואר ומושקע בקונספט של רכבים חדשים וכמעט חדשים.

המתחמים ברעננה, אשדוד ובאר שבע יפתחו גם ברחובות אסטרטגיים הסמוכים לשאר חברות הרכב. המתחמים עוצבו בקונספט ייחודי וחדשני במבנה של חלוקה לקטגוריות: משפחתיות/ ג’יפים ומיני-ואנים/ מכוניות מנהלים/ סופר מיני ומיני. מעבר למבנה העיצובי המרשים, הקונספט החדש עשוי לייעל ולקצר את תהליך קניית הרכב עבור הלקוחות.

צעדי ההתרחבות בטרייד מוביל מגיעים על רקע תקופה מאתגרת של טלטלות ורפורמות בענף הרכב מחד ומאידך מסתמנת כתנופת צמיחה בשוק היד שנייה, הביקוש הרב לרכבי יד ראשונה פרטית ומגמת הטרייד אין שמתפתחת בקצב מהיר. בתוך כך וכהמשך ישיר לצעדי ההתרחבות, החלה טרייד מוביל בתהליך גיוס עובדים מסיבי בכל סניפי הרשת, במטרה לעבות ולהעמיק את מערך המכירות ולהיערך לפתיחת הסניפים הבאים.

אבי מויאל, משנה למנכ”ל טרייד מוביל: “מהלך ההתרחבות מצטרף לשורה של צעדים אסטרטגיים המשקפים את תנופת הפיתוח והצמיחה בחברה. למרות העלייה בדיגיטל, עדיין מרבית הרכישות בענף הרכב מתבצעות במתחמי המכירות ולכן היתרון של פריסה ארצית רחבה תגדיל את היקף המכירות של הרשת”.

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

fifteen − 2 =