יגואר XE מתחדשת – יותר כוח ויותר טכנולוגיה החל מ-359,000 ש”ח

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

חברת המזרח יבואנית יגואר בישראל מציגה מתיחת פנים ליגואר XE – מכונית המנהלים היוקרתית שלה, ספורטיבית וטכנולוגית יותר החל מ-359,000 ₪ 

 

יגואר XE מתחדשת – יותר כוח ויותר טכנולוגיה החל מ-359,000 ש”ח

 

כארבע שנים לאחר שהושקה היגואר XE, מגיעים לארץ דגמי 2019 המחודשים של הדגם, לאחר שזכו למתיחת פנים מקיפה ביותר, עם עיצוב ספורטיבי יותר בהשראת ה-F TYPE, שדרוג טכנולוגי משמעותי לתא הנוסעים בהשראת ה-I PACE ושיפורים בטיחותיים.  

ביגואר XE החדשה הוכנסו חידושים רבים בעיצוב החיצוני והפנימי. בעיצוב החיצוני בולטת  בראש ובראשונה האווירודינמיקה המשופרת וכן נוספו מראה מרכזית חכמה Clear sight המבוססת על מצלמה אחורית ומספקת לנהג מבט נקי מהפרעות ושדה ראייה רחב במיוחד, חישוקים חדשים, צמיגי ULRR – Ultra Low Rolling Resistance, אשר פותחו במיוחד כדי להתאים למערכות הבטיחות המתקדמות ולתת לנהג שליטה מרבית ברכב ללא פגיעה בביצועים. 

המנוע, מנוע בנזין בנפח 2 ליטר (1,997 סמ”ק) עם הספק של 250 כ”ס, עם מומנט של 37 קג”מ, והאצה מאפס למאה קמ”ש ב6.5 שניות. הנעה אחורית, ותיבת הילוכים אוטומטית, 8 הילוכים.

 

חזית הרכב עוצבה מחדש. יגואר XE מתיחת פנים 2019


חזית ה-XE עוצבה מחדש, עם פנסי לד ראשיים חדשים, צרים ובעיצוב מודרני וגריל קדמי רחב בגימור LATTICE-MESH. 
בנוסף הוענק עיצוב ספורטיבי לחלקו האחורי של הרכב, הורכבה תאורת LED, אף היא צרה, חדשנית ומודרנית יותר למראה וכן מחוונים אחוריים דינמיים. 

שדרוג משמעותי ביותר נמצא גם בתא הנוסעים: לוח השעונים עטוף חומרים מתקדמים עם תפרים דקורטיביים, המשמשים גם בפנים הדלתות ובמרכז הקונסולה, ההגה בעיצוב חדש וספורטיבי וכך גם ידית ההילוכים, מערכת מולטימדיה עם מסך מגע 10 אינץ’ המאפשרת שליטה בכל מערכות הבידור והשמע ומראת ה Clear sight החדשנית. 

 

שדרוג תא הנהג והנוסעים. יגואר XE מכונית מנהלים יוקרתית

 

עיצוב חדש וספורטיבי גם בפנים הרכב. יגואר XE

 

מבחינת בטיחות, הוכנסו מערכות של בקרת שיוט אדפטיבית עם מערכת עצור/סע (ACC), מערכת בלימת חירום אוטונומית למהירויות גבוהות (10-160ק”מ) – High Speed Emergency Braking, התראה אקטיבית בזיהוי רכבים בשטח “מת” – Blind Spot Assist, בקרת ערנות נהג, מצלמת נהיגה לאחור וחיישני חניה קדמיים ואחוריים.

מחירים: 

רמת גימור S – 359,000 ₪.
רמת גימור S פלוס – 375,000 ₪. 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

19 + 13 =