יום הבוחר: לקלפי מגיעים עם הקורקינט של חב’ LIME וללא תשלום

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

חברת LIME נרתמת למאמץ הלאומי להעלות את אחוז ההצבעה ומציעה לציבור המצביעים הישראלי נסיעת חינם לקלפי ביום הבחירות

 

יום הבוחר: לקלפי מגיעים עם הקורקינט של חב’ LIME וללא תשלום

 

חברת LIME, חברת התחבורה השיתופית החכמה, תאפשר לתושבי גוש דן לרכוב לקלפי בחינם. מצביעים אשר יבחרו לנסוע בקורקינט של החבר ביום הבחירות יקבלו עד 10 דקות נסיעה במתנה. איך זה יעבוד? על מנת להגיע לקלפי בצורה נוחה, יעילה וירוקה חברת LIME מציעה שירות בלעדי ליום הבחירות ותאפשר השכרה ורכיבה של עד 10 דק’ על הקורקינטים השיתופיים של החברה. כך, יוכלו משתמשי חברת LIME להגיע בקלות לקלפיות בערים תל אביב, רמת גן וגבעתיים.

השירות יהיה תקף לנסיעה אחת לכל משתמש ביום הבחירות לאורך כל שעות הפעילות של הקלפיות ביום ג’ ה- 17.9 (בין השעות 7:00-22:00). על מנת לנצל את ההטבה, הציבור מוזמן להוריד את האפליקציה של חברת Lime הזמינה בכל הניידים החכמים, ולהשתמש בקוד ההטבה VoteWithLime תחת ה”ארנק” באפשרות “הוספת קוד קידום”.

יניב גודר, מנכ”ל LIME: “חברת Lime שמחה להצטרף לחגיגה הדמוקרטית ולאפשר לתושבי גוש דן  להתנייד לכל קלפי ביעילות, בנוחות ובחינם. נושא התחבורה הוא נושא חשוב בכל מערכת בחירות ובזו אחת כמה וכמה ולכן אנחנו קוראים לכל המשתמשים שלנו רכבו להצביע!  אנו מקווים שהשימוש ללא תשלום בשירותי Lime,  ייתנו מענה לקהילת המשתמשים שלנו ויקלו עליהם במימוש זכותם הדמוקרטית”.

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

twelve − nine =