יום חג לגרוטאות – גרוטאשטח 2017 יוצא לדרך בחול המועד פסח

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

מסע גרוטאשטח יוצא לדרך בחול המועד פסח - ההשתתפות מותרת רק לרכבי 2X4 ושווי כל רכב לא יעלה על 5000 ש"ח

תמונות: כפרה – עדי שפרן

גרוטאשטח, מסע בשטח לרכבי 2X4 יוצא לדרך פעם נוספת ויתקיים בחול המועד פסח, בתאריכים 14-16.4.2017. המסע יחל באזור קיסריה ויסתיים בקיבוץ שניר, באורך של כ-450 ק”מ, רובו בשטח, למעט קטעי קישורי בהם יעברו כלי הרכב בכביש. המשתתפים יעברו בתנאי שטח משתנים, והשנה המסלול יהיה מעט אתגרי.

גרוטאשטח הינו מסע חווייתי של כלי רכב שאינם רכבי שטח. כלי הרכב המשתתפים במסע סטנדרטיים לחלוטין, ללא הנעה כפולה, כאשר עלות הרכב המשתתף במסע לא עולה על סך של 5,000 ₪ (הסכום כולל ביטוח למסע, טסט, חלקי חילוף לרכבים, צמיגים נוספים וכד’).

אם תהיינה תקלות ברכבים, הצוותים יתקנו הכל בשטח, כחלק מהאתגר של המסע. את המסע ילוו צוותי סיוע ספציפיים אשר יוכלו לעזור בתיקון התקלות וחילוצים במידת הצורך.

זו לא תחרות. מסע גרוטאשטח 2017
שווי כל כלי רכב המשתתף במסע הוא עד 5000 ש"ח

בגרוטאשטח ישתתפו כ-40 כלי רכב, המורכבים בחלקם מצוותים המוכרים בארץ מעולם המרוצים. אלה ישאירו את התחרויות והאתגרים מעולם הספורט בצד ויתפנו לחוויה אחרת לגמרי.

גם במסע הקרוב, חברת פוינטר, תתקין על כל רכב שמשתתף במסע, מערכת ניהול צי מיוחדת שהצופים בבית יוכלו להתחבר לאפליקציה ייעודית למסע ולראות בכל רגע נתון את שמות הצוותים והתקדמותם במסע – פרטים על האפליקציה יופיעו בדף הפייסבוק של גרוטאשטח.

הצוותים ברכבים לוקחים את כל ציודם האישי ברכב: ציוד לינה, אוכל, שתייה, כלי עבודה וחלקי החילוף לרכבים. בכל ערב בחניון הלילה יחכה לצוותים קייטרינג.

דף הפייסבוק בו מעדכנים את תהליך הכנת הרכבים למסע ועדכונים יומיים מהאירוע עצמו – גרוטאשטח

מארגני מסע גרוטאשטח: רועי אלוני ויקירת המערכת, עדי שפרן – כפרה.

נותני חסות לאירוע: חברת פוינטר, הנפלד טכנולוגיות בע”מ, רסטה, אביר הגיר, מתן שרותי רכב, דובדבן ליווי טיולים, מרכז שרות גבע, חברת ש. ונציה בע”מ, יבואן “STIHL”.

בהצלחה לכל המשתתפים

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

one × 4 =