יונדאי איוניק היברידי בהנחה – כלמוביל טרייד-אין יוצאת במבצע מכירות

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

כלמוביל טרייד-אין יוצאת במבצע מכירות על 50 רכבי יונדאי איוניק היברידי

 

יונדאי איוניק היברידי בהנחה – כלמוביל טרייד-אין יוצאת במבצע מכירות

  • הנחה של 6000 שקלים ממחיר המחירון
  • מימון בתנאים מועדפים
  • תחילת תשלום המימון רק לאחר 3 חודשים

 

כלמוביל טרייד-אין יוצאת במבצע מכירות בחודש מאי בלבד ותציע 50 רכבי יונדאי איוניק היברידיים ממודל 2017 ו- 2018, בהטבה משולשת הכוללת הנחה של 6,000 שקלים ממחירון לוי יצחק משוקלל, תנאי מימון בריבית מועדפת ותשלום חודשי ראשון של המימון רק לאחר 3 חודשים מיום הקניה. מדובר בגל הראשון של רכבי יונדאי איוניק מבעלות פרטית אשר מגיעים למתחם הטריידאין.

כל דגמי היונדאי איוניק הינם מבעלות פרטית, יד 1, עם ק”מ נמוך ובמגוון רמות הגימור. לאיוניק הנחשב לאחד הרכבים החסכוניים ביותר בעלויות דלק ותחזוקה מול רכבים מקבילים שאינם היברידים, שלל מערכות בטיחות המתקדמות ביותר בסגמנט הרכב המשפחתי ואבזור עשיר.

האיוניק מוצעת עם אחריות מורחבת מאת היצרן של 5 שנים או 100,000 ק”מ המוקדם מבינהם ו7שנים או 150,000 המוקדם מבניהם למנוע החשמלי ולסוללה ההיברידית.

גיא ברבון מנהל חטיבת הטרייד-אין של מיצובישי יונדאי: “אל מתחמי המכירות של כלמוביל טריידאין מגיעים רכבים שנבחרו בקפידה ולאחר תהליך קליטה והכנה, בדיקות מקיפות והשבחה מוצעים ללקוחות כחבילה האטרקטיבית ביותר המוצעת בענף”.

מתחמי כלמוביל טרייד-אין הינם מתחמי ONE STOP SHOP אשר מציעים ללקוחות פתרון אחיד ושלם עם כל מניפת השירותים הכוללים ייעוץ וליווי, קניה ומכירה, אחריות היבואן, פתרונות מימון, וביטוח.

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

one + 1 =