יונדאי איוניק זוכה למתיחת פנים – שינוי עיצוב ותוספת אבזור

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

יונדאי איוניק, המכונית המשפחתית הפופולרית, זוכה למתיחת פנים – שינוי עיצוב ותוספת אבזור – החל מ-137,900 ש”ח

 

יונדאי איוניק זוכה למתיחת פנים – שינוי עיצוב ותוספת אבזור

 

כלמוביל יבואנית יונדאי בישראל משיקה את מתיחת הפנים של יונדאי איוניק,  הרכב הנמכר ביותר לשנת 2018 בישראל עם כ- 10,181 רכבים ועם מסירות של כ- 24,880 במצטבר עד היום מתחילת ההשקה בשנת 2017.

מתיחת הפנים כוללת שינויי עיצוב הפנסים, סבכה קידמית מעוצבת חדשה המאפיינת את הקו העיצובי החדש של החברה, ושינויים קלים בחלקו האחורי של הרכב. פנים הרכב קיבל עיצוב עדכני הכולל שינוי בקונסולה המרכזית אשר מעוצבת בקווים אחידים וזורמים עם מסך צף. שינוי נוסף הינו תוספת של בלם יד חשמלי.

מתיחת הפנים כוללת בדגם ה- Premium תוספת של חלונות כהים, בלם יד חשמלי הכולל פונקציית עמידה בפקקים Auto Hold, מתגי שליטה TOUCH למולטימדיה ומערכת המיזוג אויר, מנופים בהגה להעברת הילוכים, שמשות כהות מאחור, מגוון של 7 צבעים לבחירה, אפשרות בלימה רגנרטיבית ממנופי העברת ההילוכים בהגה במצב ECO ומערכת מולטימדיה מקורית מהיצרן עם מסך 8 אינץ’ הכוללת חיבורי Android Auto  ו – Apple Carplay לשיקוף מכשיר הטלפון במסך. 

דגם ה- Supreme יקבל בנוסף חיישני חניה היקפיים (קדמיים ואחוריים), תאורת LED קדמית ראשית ואחורית מלאה. 

ביצועים

מהירות מרבית: 185 קמ”ש

תאוצה מ- 0 ל- 100 קמ”ש 11.1 שניות

 

סבכה קידמית חדשה המאפיינת את הקו העיצובי החדש של החברה

 

שינויים קלים בחלקו האחורי של הרכב. יונדאי איוניק – מתיחת פנים

 

בטיחות

יונדאי איוניק, ברמת גימור Supreme זוכה לציון הבטיחות המקסימלי – 8.

מערכת בלימת חירום אוטונומית – AEB, הינה מערכת בטיחות אקטיבית מתקדמת המתריעה בפני הנהג על מצב חירום מלפנים המערב כלי רכב או הולך רגל. המערכת מסוגלת להאט את הרכב עד כדי עצירה מלאה, בהתאם למהירות הנסיעה.

מערכת סיוע אקטיבית חכמה לשמירה על נתיב נסיעה – LKAS, אשר מתריעה בחיווי  קולי וויזואלי בעת סטייה מנתיב הנסיעה ללא איתות ואף מפנה קלות את גלגל ההגה חזרה לכיוון הנתיב. 

מערכת DAA המתריעה על ערנות הנהג. המערכת מנטרת את דפוסי הנהיגה כדי לסייע בזיהוי נהג עייף ולמנוע תאונות פוטנציאליות. המערכת מנתחת אותות רכב שונים, כגון זווית ההיגוי, מומנט ההיגוי, מיקום הרכב בנתיב ובזמן הנסיעה. בנוסף, הנהג יכול לשנות את הגדרת המשתמש לבחירת רגישות המערכת. אם המערכת מזהה דפוסי נהיגה של עייפות, היא תזהיר את הנהג באמצעות חיווי קולי והודעה על לוח התצוגה המסך.

מערכת SCC;  בקרת שיוט חכמה המגיבה בהתאם לתנאי הכביש, מאטה בעת הצורך לפי מהירות הרכב מלפנים ומאיצה בחזרה למהירות שהוגדרה.

דגם הSupreme – כולל בנוסף גם מערכת להתראה על רכב בשטח מת – BSD. מערכת זו  נועדה להתריע על רכב מתקרב בנתיב המקביל (בזווית בה שדה הראייה אינו קיים). המערכת מזהה רכב ומהירותו בנתיב אחר ומתריעה בפני הנהג ויזואלית וקולית על רכב ב”שטח מת”, על ידי חיווי מהבהב במראות הצד והתראה קולית, במידה ומופעל איתות למעבר נתיב ו

מערכת RCTA  –  מערכת התראה על רכב חוצה מאחור; בעזרת חיישני המכ”ם של המערכת היא עוקבת אחר התנועה המתקרבת משני צדי הרכב בעת יציאה מחניה. אם מערכת ה- RCTA מגלה רכב מתקרב, תופיע אזהרה קולית ואזהרה חזותית המוצגת על המסך.

בנוסף האיוניק (IONIQ) מגיעה עם 7 כריות אוויר, כולל כרית אוויר לברכי הנהג. מערכת בלמים עם ABS, מערכת בקרת יציבות ESP, מערכת אלקטרונית לחלוקת כח בלימה EBD ומערכת לניטור לחץ אוויר בצמיגים TPMS לכל צמיג בנפרד.

צריכת הדלק על פי נתוני יצרן בבדיקות מעבדה עומדת על 4.4 ליטר ל- 100 ק”מ בנהיגה עירונית, ו- 4.1 ליטר ל- 100 ק”מ בנהיגה בינעירונית.  ל-IONIQ ההיברידית ציון ירוק 2 ופליטת CO2 העומדת על 92 גרם לק”מ. המערכת ההיברידית של ה-IONIQ מציעה הספק משולב של 141 כוחות סוס ו-27 קג”מ.

מערכת הבלימה ב-IONIQ מותאמת להפיק את המרב מאפשרות הבלימה הרגנרטיבית אשר עוזרת למחזר את האנרגיה הקינטית של הרכב בחזרה לחשמל. דבר זה מסייע להנעה ובכך משפר את החיסכון בדלק. הבלימה הרגנרטיבית מסייעת גם בהפחתת בלאי הבלמים.

 

יונדאי איוניק 2020

 

אבזור

ליונדאי איוניק המחודשת אבזור עשיר הכולל בדגם PREMIUM מראות בצבע הרכב, פנסי איתות במראות, DRL תאורה לנסיעה ביום, בקרת אקלים מפוצלת, פתחי מיזוג למושב האחורי, שליטה על מערכת השמע מגלגל ההגה, SMART KEY – כניסה והנעה ללא מפתח, לוח שעונים עם צג מידע דיגיטלי, חישוקים מסגסוגת קלה 17 אינץ’, גלגל הגה וידית הילוכים מצופה עור, חיישן אורות, דיבורית BT, מצלמה אחורית ואפשרות לנטרול מיזוג אוויר במושב לצד הנהג. דגם SUPREME כולל בנוסף לוח שעונים SUPER VISION בעיצוב משתנה בהתאם למצבי הנהיגה, מושב נהג עם כוונון חשמלי, קיפול מראות חשמלי, חיישני חניה היקפיים מקוריים ופנסי LED אחוריים. 

 

עיצוב חדש לקונסולה. יונדאי איוניק

 

מחירים:

דגם מחיר
PREMIUM 137,900
SUPREME 140,900

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

13 + 17 =