יונדאי ווניו החדש קרוסאובר מעוצב (1.6 ל’) החל מ-109,900 ש”ח

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

יונדאי ווניו החדש קרוסאובר מעוצב (1.6 ל’) החל מ-109,900 ש”ח

 

כלמוביל משיקה את ה-SUV החדש, יונדאי ווניו, רכב פנאי עם עיצוב צעיר ומחוספס של קונצרן יונדאי. מדובר ברכב הראשון של יונדאי בסגמנט רכבי ה-SUV הקטנים (והשביעי בסדרת ה-SUV של החברה בעולם). הווניו שתוכנן בעיקר עבור השוק האמריקאי מכוון לקהל אורבני, צעיר, המחפש רכב פנאי טכנולוגי, חסכוני, שימושי ונוח, עם מערכות בטיחות ומרחב פנים ראוי, החל מ-109,900 ש”ח

ליונדאי ווניו מנוע חדש בטכנולוגיה חדשה, פרי פיתוח של יונדאי המשמשת גם בדגם הסונטה החדש, שעתיד להגיע לארץ. המנוע החדש הוא בנפח 1.6 ליטר, ללא טורבו, בטכנולוגיית DPFI עם הזרקת דלק כפולה, תזמון שסתומים כפול עם ניהול חשמלי, מערכת ניהול טרמי ממוחשבת ומערכת EGR למחזור גזי פליטה. ההספק המירבי עומד על 123 כ”ס ב- 6,300 סל”ד ומומנט מרבי של 15.7 קג”מ ב- 4,500 סל”ד. התאוצה עומדת על 11.2 שניות מ- 0 ל- 100 קמ”ש והמהירות המירבית עומדת על 186 קמ”ש.

תיבת הילוכים פרי פיתוח חדש של מהנדסי יונדאי מסוג IVT, תיבת הילוכים רציפה, בעלת 8 מהירויות (מדמה 8 הילוכים), ומתוכננת לצריכת דלק טובה. לתיבת ההילוכים יעילות גבוהה עקב טווח רחב מאוד של יחסי ההעברה. צריכת הדלק (על פי נתוני יצרן ובבדיקות מעבדה) עומדת על 19.6 ק”מ לליטר בנסיעה בינעירונית ו- 13.7 ק”מ לליטר בנסיעה עירונית.

 

יונדאי ווניו באולם התצוגה יונדאי תל אביב (רחוב יגאל אלון 94)

 

רכב פנאי עירוני גבוה ומעוצב לצעירים

 

היונדאי ווניו החדש מוצע ב-19 שילובי צבעים שונים, ומעוצב כרכב SUV קומפקטי, שרירי ומודרני עם חתימה של שפת העיצוב החדשה של יונדאי. חזית הווניו קיבלה גריל גדול, מודגש, בעיצוב תלת מימד וגימור כרום למראה יוקרתי, יחידות תאורה קדמיות מעוצבות הכוללות תאורת יום מיוחדת LED, תאורת איתות ותאורת עזר בפניה. כונסי האוויר האירודינמיים בשיפולי החזית מודגשים בתבליט מעוצב. פרופיל הצד מציג קווים ספורטיביים עם דגש על קשת גלגלים בעלת נפח, צביעה *דו-גוונית בגג במגוון שילובים ופסי קישוט בסף הדלתות ובבתי הגלגל. העיצוב האחורי כולל פגוש אחורי עם פס קישוט תבליטי. 

עיצוב הפנים נאה לעין ויעיל לשימוש, וכולל קונסולה מרכזית עם מסך 8 אינץ’, לוח שעונים ומחשב דרך על צג LCD בגודל 3.5′. סביבת הנהג והנוסעים של הווניו מוצעת ב-5 דגמי שילובי ריפוד שונים (כולל ריפוד משולב עור) בהתאם לרמת הגימור ולצבע החיצוני כוללת תאי אחסון יעילים ומפתיעים. עוד כולל מערך הפנים של הרכב  פתחי אוורור גדולים, כפתורי תפעול נוחים וקיפול בתא המטען ליצירת שטח אחסון אחורי מורחב. 

 

ממדים

הווניו תוכננה על ידי מהנדסי יונדאי כך שפנים הרכב יציע תחושת נוחות ומרחב. בנוסף, לראשונה לרכב הפנאי אפשרות כוון גובה רצפת תא המטען כדי ליצור נוחות בהגדלה והקטנת נפח המטען. מימדי היונדאי ווניו הם: 4,040 מ”מ, אורך, 1,770 מ”מ רוחב, 1,592 מ”מ גובה, בסיס גלגלים 2,520 מ”מ, מרווח גחון 195 מ”מ, מרווח ראש נהג 1,000 מ”מ, מרווח רגליים 1,050 מ”מ, מרווח כתפיים 1,350 מ”מ ותא מטען בנפח 355 ליטר.

 

 

יונדאי ווניו סביבת נהג

 

מנוע 1.6 ליטר ללא טורבו, תיבה רציפה, 123 כ”ס. יונדאי ווניו

 

אבזור

האבזור ביונדאי ווניו כולל בדגם ה- Inspire מערכת מולטימדיה מקורית מתקדמת בגודל של 8 אינץ’ עם חיישני חניה ומצלמת רברס מקורית, אפשרות חיבור ל- Apple Carplay ול- Android Auto, 6 כריות אוויר, מערכת TPMS, שליטה על מערכות השמע מגלגל ההגה, 4 חלונות חשמל, כפתור חוגה לבקרת אחיזה מתקדמת ובורר מצבי נהיגה המאפשר שליטה נוחה ומהירה על מצב הנהיגה בהתאם לסוג הדרך; נורמלי, אקו, ספורט, חול, בוץ ושלג. כמו כן, מגב אחורי העובד אוטומטי העובד בנסיעה  לאחור, גלגל הגה מעור, אימובילייזר מקורי, ספוילר אחורי, מראות צד חשמליות, נעילה מרכזית, חיישן אורות, מפתח שלט מתקפל, שמשות אחוריות כהות, מסילות גג.

דגם ה- Premium כולל גם בקרת אקלים דיגיטלי, קיפול מראות חשמלי, תאורת יום DRL  מסוג LED, תאורת עזר בפניה, פנסי איתות במראות, גריל קדמי בגימור ניקל ובקרת שיוט וחישוקי סגסוגת 17′. דגם ה- Supreme כולל גם מראות בצבע הגג, גוון שונה בגג הרכב, גימורים צבעוניים סביב הרכב וריפוד בד בשילוב עור.

 

בטיחות

ביונדאי ווניו שלל מערכות בטיחות הכוללות 6 כריות אוויר, בלימה אוטונומית בשעת חירום, תיקון אקטיבי והתראה על סטייה, החלפת אורות גבוהים אוטומטית והתרעה על עירנות הנהג. LKA; באמצעות זיהוי סימני הכביש מסייעת המערכת במניעת סטייה מקרית מהנתיב על ידי תיקון היגוי והזזה אוטונומית של הגה הרכב כאשר מהירות הרכב היא מעל 60 קמ”ש. (LDW) אזהרת מעבר נתיב והזהרת הנהג בצורה קולית וויזואלית לתיקון  וחזרה למצב בטוח. 

FCA; בלימה אוטונומית בעת חירום; מערכת בטיחות פעילה ומתקדמת המתריעה לנהג על מצב חירום ובולמת באופן אוטומטי אם נדרש. באמצעות מצלמה קדמית, ה- FCA פועלת בשלושה שלבים. שלב ראשון מספקת אזהרה ויזואלית וקולית ראשונית לנהג. בשלב שני היא מתערבת כדי לבלום אם יש סכנה של התנגשות. בשלב השלישי היא תפעיל כוח בלימה מקסימלי כדי למנוע התנגשות, או למזער את הנזק אם התנגשות היא בלתי נמנעת. HBA; מערכת המסייעת לזהות כלי רכב מתקרבים בלילה ויודעת באופן אוטומטי להחליף בין האורות הגבוהים לרגילים דבר אשר מפחית את הלחץ בזמן הנהיגה, מונע סנוור של רכב ממול ומאפשר לנהג להתרכז בנהיגה.

DAW; מערכת המתריעה על ערנות הנהג ומפקחת על דפוסי הנהיגה כדי לגלות אם דעתו מוסחת או שהוא נרדם. במידה וצריך המערכת מתריעה לנהג עם צליל והודעה בלוח המחוונים. LVDA; התראה על תחילת נסיעה של רכב מלפנים. בנוסף ב- Venue  שולבו TCS, מערכת בקרת משיכה, HAC, מערכת סיוע בעליה ו- ESS איתות בלימת חירום.

 

ליסינג פרטי מבית כלמוביל 

עם השקת היונדאי ווניו, כלמוביל תציע מסלול ליסינג פרטי מבית היבואן עם מקדמה של 8,900 ₪ ותשלום חודשי של החל מ- 1,460 ₪ ל- 36 חודשים. המסלול יכלול הטבה של 3 טיפולים ראשונים ללא עלות והרכב יירשם בבעלות פרטית.

 

רמת אבזור מחיר בש”ח ציון ירוק רמת בטיחות צריכת דלק

עירוני

ליטר ל- 100 ק”מ

צריכת דלק בינעירוני ליטר ל- 100 ק”מ
Inspire 109,900 8 6 7.3 5.1
Premium 117,900 8 6 7.3 5.1
Supreme 122,900 8 6 7.3 5.1

 

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

thirteen − five =