יונדאי קונה טורבו החדשה (198 כ”ס) החל מ-127,900 ש”ח

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

יונדאי קונה טורבו החדשה (198 כ”ס) החל מ-127,900 ש”ח

 

כלמוביל משיקה את הגרסה החדשה של היונדאי KONA טורבו, ה-SUV הקומפקטי החזק ביותר בסיגמנט עם 198 כ”ס, עיצוב מעודכן, מערכות בטיחות אקטיביות מקוריות מתקדמות, החל מ- 127,900 ₪

 

כלמוביל, יבואנית יונדאי לישראל משיקה את הגרסה החדשה של היונדאי קונה טורבו המחודשת; ה-SUV הקומפקטי של יונדאי והחזק ביותר בסיגמנט בתצורת הנעה 2X4 וב- 3 רמות אבזור. מתיחת הפנים כוללת עיצוב חדשני בחזית הרכב אשר כוללת סבכה חדשה מעודכנת אשר מאפיינת את הקו העיצובי של היצרן ויחידות תאורה חדשות מלפנים ומאחור. 

יונדאי קונה (KONA) טורבו רכב הפנאי שטח החדש מציג ביצועים מרשימים הודות למנוע טורבו Gamma 1.6T-GDI עוצמתי המשודך לתיבת הילוכים DCT יעילה ומתקדמת בעלת 7 הילוכים. במתיחת הפנים קיבל ה- KONA טורבו תוספת כוח וכעת הוא מייצר 198 כ”ס ב – 6,000 סל”ד ומומנט של 27 קג”מ המושג כבר ב-1600 סל”ד. נתונים אלה, מספקים ל KONA -נתון האצה של 7.7 שניות בזינוק מ-0 ל- 100 קמ”ש ומהירות מקסימלית של 210 קמ”ש. צריכת הדלק על פי נתוני היצרן ובבדיקות מעבדה עומדת על 14.2 ק”מ לליטר.

שלושת מצבי הנהיגה בקונה KONA (ספורט, רגיל ואקו) הופכים את ה- SUV הקומפקטי מותאם לכל דרישות הנהיגה. מצב ספורט יספק ביצועים נטולי פשרות, לצד נסיעה יומית רגועה במצב “רגיל”, וחסכון מקסימלי במצב “אקו”. 

 

תוספת מערכות בטיחות מתקדמות ועיצוב מעודכן. יונדאי קונה המחודשת 2021

 

הקונה החדשה מציעה לנוסעים מרחב פנימי נדיב לצד יכולות אחסון מרשימות. המושבים האחוריים המפוצלים מתקפלים ומשלבים רצפת העמסה דו-מפלסית המאפשרת גישה קלה לאחסון אופניים, גלשן ואביזרים נוספים. מתיחת הפנים העניקה ל- KONA 4 ס”מ נוספים וכעת אורכו 4,205 מ”מ המתבטאים בין היתר בשיפור מרווח הרגלים ליושבים מאחור שכעת עומד על 893 מ”מ לעומת 880 בדגם הקודם ו- 13 ליטר נוספים לנפח תא המטען שכעת עומד 374 ליטר. רוחבו נשאר זהה עם  1,800 מ”מ, גובהו 1,565 מ”מ ומרווח הסרנים עומד על 2600 מ”מ מהנדיבים בקטגוריה. 

ליונדאי קונה המעודכנת (2021) מרווח גחון של 170 מ”מ ותנוחת ישיבה גבוהה המשלימים ראות מצויינת לנהג ומאפשרים נוחות מרבית ובטיחות מקסימאלית. 

 

בבטיחות האקטיבית גרסת ה- Premium כוללת:

FCA– מערכת בלימה אוטונומית למצבי חירום הכוללת מערכת להתראה טרום התנגשות חזיתית. מדובר במערכת בטיחות פעילה מתקדמת על בסיס רדאר קדמי ומצלמה הנותנת התראה אקטיבית לנהגים במצבי סיכון (FCW)  ואף מבצעת בלימה אוטונומית במצבי חירום (AEB) וזיהוי הולכי רגל. 

מערכות נוספות הנעזרות במצלמה הקדמית כדי לשפר את הבטיחות והנוחות: LKA– באמצעות זיהוי סימני הכביש מסייעת המערכת במניעת סטייה מקרית מהנתיב על ידי תיקון היגוי והזזה אוטונומית של הגה הרכב.

LFA– מערכת אקטיבית לסיוע שמירת מרכז נתיב הנסיעה.

DAW– מערכת סיוע לערנות לנהג (Driver Attention Warning). מדובר במערכת חדשנית אשר מזהה ספקטרום רחב של מאפייני נהיגה כגון תגובות היגוי חדות, בלימות פתאומיות וסטיות נתיב תכופות אשר מעידות על עייפות הנהג וחוסר ריכוז. המערכת מדליקה התרעה בלוח השעונים הכוללת הצעה להפסקת הנהיגה והתרעננות.  

 

דגם ה- Prestige כולל גם את מערכת ה- BCA התראה על רכב ב”שטח מת”. ו- RCCA, התראה על רכב חוצה מאחור.

 

BCA– מערכת אקטיבית למניעת התנגשות בעת מעבר נתיב. המערכת עושה שימוש במערכת ה- BSD המספקת התרעה על רכב ב”שטח מת”, ובנוסף במערכת ה LKA אשר מזהה את סימון נתיב הנסיעה ומסייעת בשמירה אקטיבית של הנתיב. ייחוד מערכת ה BCA הינו בכך שמדובר במערכת אקטיבית אשר תמנע מעבר נתיב במקרה של סכנת התנגשות ממשית. כאשר ימצא רכב ב”שטח מת” אשר קרוב בצורה מסוכנת  תפעיל המערכת התרעה ויזואלית והתרעה קולית עם  הפעלת איתות הפניה, ואף תבצע בלימה דיפרנציאלית של הגלגל הפנימי הנגדי במידת הצורך, וזאת בכדי למנוע את מעבר הנתיב.

RCCA– מערכת אקטיבית למניעת תאונה בנסיעה לאחור; באמצעות חיישני המכ”ם של מערכת לזיהוי רכב ב “שטח מת”, המערכת לא רק מזהירה את הנהג אודות כלי רכב חוצה המתקרב מאחור אלא גם מפעילה את מערכת הבלמים באופן אוטונומי בכדי למנוע תאונה.

 

דגם ה- Supreme כולל גם HBA – מערכת למעבר אוטומטי בין אור גבוה לנמוך.

בנוסף כוללים שני הדגמים 6 כריות אוויר, ESC– מערכת בקרת יציבות אלקטרונית, TCS–  מערכת בקרת משיכה, ROP– מערכת מניעת התהפכות, DBC– מערכת בקרת בלימה במורד, ABS – מערכת למניעת נעילת גלגלים בבלימה, HAC– מערכת סיוע לזינוק בעליה ESS ,- איתות בלימת חירום, TPMS– מערכת לניטור  לחץ אוויר בצמיגים עם תצוגה חכמה לכל גלגל בנפרד ו-EBD, מערכת אלקטרונית לחלוקת כוח בלימה. 

ליונדאי קונה KONA ציון ירוק 8 (לעומת 12 בדור היוצא).

 

 

יונדאי קונה 2021

 

 

אבזור:

ליונדאי קונה המחודשת אבזור עשיר בדגם ה-Premium הכולל מערכת מולטי-מדיה מקורית של היצרן. מדובר במערכת  המשלבת גישה ל- Apple CarPlay ו Android Auto על גבי מסך מגע צבעוני מרחף חדשני בגודל 8 אינץ’ (לעומת 7 אינץ’ בדור היוצא), דיבורית Bluetooth, מצלמה אחורית מקורית ושליטה על מערכת השמע מגלגל ההגה. בנוסף רמת הגימור כוללת גם בורר מצבי נהיגה DRIVE MODE,  הגה מצופה עור, כיוון הגה לגובה ולעומק, מערכת GO&STOP , פנסי ערפל קדמיים, אימובילייזר מקורי, ספויילר אחורי עם תאורת בלם, מחשב דרך, מערכת בקרת אקלים, מראות חיצוניות חשמליות ובצבע הרכב, קיפול מראות אוטומטי , פנסי איתות במראות,  נעילה מרכזית, חלונות חשמל, חיישן אורות, חיישן גשם, מפתח שלט מתקפל, שמשות אחוריות כהות, תאורת יום DRL, מסילות גגון וחישוקי סגסוגת קלה 17′.

 

מידות:

 

מידות  מ”מ
אורך 4,205
רוחב 1,800
גובה 1,565
מרווח סרנים 2600
מרווח מהקרקע מינימאלי 170
מרווח רגלים מושב קדמי 1054
מרווח רגלים מושב אחורי 893
מרווח ראש מושב קדמי 1005
מרווח ראש מושב אחורי 961
מרווח כתפיים מושב קדמי 1410
מרווח כתפיים מושב אחורי 1385
נפח תא מטען (ליטרים) 374
משקל עצמי (ק”ג) 1350 Premium 

1429 Supreme / Prestige 

משקל כללי מורשה (ק”ג) 1840
רדיוס סיבוב (מטרים) 5.3
קיבולת מיכל דלק (ליטרים) 50

 

מחירים:

 

דגם ה-Prestige אשר יימכר במחיר של 134,900 שקלים כולל גם, משטח טעינה אלחוטי לנייד, מפתח חכם לכניסה והתנעה ללא מפתח, וחישוקי סגסוגת 18 אינץ’.

דגם ה-Supreme אשר יימכר במחיר של 138,900 שקלים כולל גם תאורה קדמית ואחורית LED, SVC- לוח שעונים דיגיטלי מלא בגודל 10.25 אינץ’ וגג בצבע שחור.

 

follow and like
fb-share-icon0

2 Replies to “יונדאי קונה טורבו החדשה (198 כ”ס) החל מ-127,900 ש”ח”

  1. פנאי שטח ללא הנעה כפולה (יש עוד כמה כאלה)?
    אין הצדקה למילה שטח!

  2. על פניו רכב מצויין בכח מנוע מעולה מה רק גובה גחון נמוך יחסית לאחיו הצעיר וניו שם גובה גחון הינו כעשרים ס”מ כך שבקונה לא מיועד לשטח רק לשבחים ולא לעליה על מדרכות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

thirteen + 5 =