יריד התעסוקה של מקצועות הרכב – פרטים והרשמה

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

יריד התעסוקה הראשון בישראל של עולם מקצועות הרכב - יום שלישי ה-11.6.19 באקספו תל אביב, ביתן 13 - פרטים ולינק להרשמה

יריד התעסוקה של מקצועות הרכב – פרטים והרשמה

המחסור בעובדים מיומנים במקצועות הטכניים/ הטכנולוגיים והשירות בעולמות הטיפול ותחזוקת הרכב, הניעה את המעסיקים בענף הרכב למעורבות משמעותית בתהליכי ההשכלה וההכשרה המקצועית. כאשר חברת ‘מומנטום’ איגדה את כל  חברות היבוא של כלי הרכב והתחבורה בישראל, במטרה לגשר על הפער ולצמצם את אי ההתאמה בין היצע כוח האדם שמספקת מערכת החינוך וההשכלה המקצועית, לבין הביקוש וצורכי המעסיקים בתחום הרכב.

במסגרת מודל השותפות שמובילה מומנטום בין חברות יבוא הרכב לבין המכללות הטכנולוגיות להכשרת הנדסאים טכנאים מוסמכים בפיקוח מה”ט, הוחלט על חשיפה רחבה של היצע המשרות הקיים והנדרש במאות מרכזי השירות הפרוסים בארץ לאוכלוסיות היעד העתידות להשתלב בענף.

זו גם פועלת לשינוי תדמית מקצועות הרכב בישראל ומובילה מהלך לשינוי תפיסת תחום מקצועות הרכב בכדי לשנות את עולם הדימויים הישן ולקשר את עולם הרכב כחדשני, טכנולוגי ומאתגר.

יש מחסור גדול בעובדים מיומנים במקצועות הרכב

הצורך להפקת יריד תעסוקה התעצם בשנים האחרונות עם מעברה של תעשיית הרכב העולמית מתעשיית לואו-טק לעבר ההייטק. כניסתן של מערכות אוטונומיות והמעבר לרכבים חשמליים משנה את תמהיל העובדים הנדרש. כך לדוגמא, עובד שאינו ידע אנגלית לא יוכל להתעדכן בספרי היצרן, לאתר תקלות ועוד.

לטובת מציאת פתרונות לבעיית גיוס העובדים חברו כ-20 חברות יבוא הרכב המובילות בישראל עם ארגון מומנטום ויזמו והפיקו את יריד התעסוקה. במהלכו יוקמו דוכנים של יבואני הרכב המובילים בישראל כמו גם המכללות הטכנולוגיות השונות שיציגו את מסלולי ההכשרה והלימוד החדשים, את אפיקי התעסוקה ויערכו מושבים מקצועיים של מיטב אנשי התעשייה בישראל.

חגית אליאס מנכ”לית מומנטום: “היריד הוא תוצאה של עבודה משותפת בין מומנטום לבין חברות יבוא הרכב בשנים האחרונות. אנו ראינו כי מתקיים מצב אבסורדי בשוק העבודה של מקצועות הרכב, מצד אחד, עובדים בענף שאינם יודעים על ההיצע הקיים בענף ומצד שני יבואנים שמתקשים במציאת כוח עבודה מיומן”.

יום שלישי ה-11.6.19, יריד התעסוקה של מקצועות הרכב בישראל. אקספו תל אביב, ביתן 13.

הרשמה חינם ליריד

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

six + 10 =