כלמוביל משווקת רכבי היסעים ועבודה חשמליים – מרצדס EQV ו-eVito Tourer

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

כלמוביל משווקת רכבי היסעים (רכב הסעות) ועבודה חשמליים – מרצדס EQV ו-eVito Tourer

רכב הסעות חשמלי
מרצדס EQV ומרצדס eVito Tourer

כלמוביל מציגה את העתיד החשמלי של מרצדס לרכבי היסעים ועבודה, ומשיקה את מרצדס EQV, ומרצדס eVito Tourer עם ה-eVito Panel של מרצדס בעל טכנולוגיית הנעה חשמלית מתקדמת. טווח חשמלי של 350 ק”מ, במחיר – 351,000 שקלים

 

 

 

כלמוביל מרצדס מתקדמת לעידן החשמלי ומשיקה לראשונה בישראל שני דגמי היסעים והובלה חשמליים אשר מהווים נקודת ציון לתחילתה של מהפכת החשמל גם ברכבים מסחריים: מרצדס EQV ומרצדס eVito Tourer הדגמים החדשים מצוידים בטכנולוגיית ההנעה החשמלית המתקדמת בעולם ומציעים אלטרנטיבה ייחודית בשוק רכבי ההיסעים המשלבת את היתרונות המסורתיים והמוכרים של דגמי הוואן האיכותיים של מרצדס, לצד פליטת מזהמים אפסית עלויות תפעול שוטף נמוכות במיוחד וטווח נסיעה גבוה העומד על בין 340 ל- 350 ק”מ. 

 

יחידת הנעה חשמלית מתקדמת

 

  • טווח נסיעה של עד 350 ק”מ
  • סוללת ליתיום-יון בקיבולת גבוהה
  • מערכות מתקדמות של בטיחות ועזרה לנהג

 

רכב הסעות חשמלי

 

מרצדס EQV ומרצדס eVito מצוידות במערכת הנעה חשמלית מתקדמת במיוחד eATS, המיישמת את הניסיון הרב שצברה מרצדס בפיתוח טכנולוגיית חשמליות בדגמים ממשפחת EQ. לשני הדגמים הספק של 150 קילוואט (204 כ”ס) 

בשני הדגמים מותקנת סוללת ליתיום-יון בעלת קיבולת גבוהה במיוחד של 90 קילוואט/שעה הממוקמת ברצפת הרכב כדי להוריד את מרכז הכובד ולהשיג חלוקת משקל אידיאלית. מערכת קירור נוזל מובנית דואגת לשמירת טמפרטורת עבודה מיטבית של הסוללות להארכת חיי התאים וצמצום הפסדי האנרגיה.

לסוללה מכלול טעינה במתח גבוה במיוחד התומך בטעינת DC מהירה של עד 110 קילוואט בעמדות טעינה CCS  מתאימות. באמצעות טכנולוגיה זו ניתן לטעון את הסוללה מ-10% ל-80% ב-45 דקות בלבד. מערכת הטעינה אף תומכת בטעינת AC סטנדרטית של 11 קילוואט באמצעות כבל Mode3.

לטובת ניצול אנרגיה מיטבי, מותקנת בשני הדגמים מערכת בלימה רגרנטיבית לאחזור אנרגיית הבלימה והמרתה לחשמל. למערכת חמישה מצבי פעולה לבחירת הנהג עם שליטה באמצעות מנופי תפעול מאחורי גלגל ההגה.

 

מרצדס EQV 

מרצדס EQV הוא וואן יוקרתי להיסעים המיועד לנהג ושישה נוסעים. הרכב הינו חלק מסדרת ה- EQ של מרצדס, וכמו יתר דגמי הסדרה מתאפיין בסממני עיצוב ייחודיים ואלגנטיים כמו גריל קדמי אטום לשיפור האווירודינמיות וחתימת LED בולטת בפנסים הקדמיים.

ה-EQV מגיע בתצורת מרכב ארוכה עם בסיס גלגלים של 343 ס”מ המעניק שפע מקום, עם סידור מושבים פנימי מרווח במיוחד של נוסע בודד לצד הנהג, שני מושבים מתכווננים בשורת האמצעית ושלושה מושבים צמודים ומרווחים בשורה השלישית. לטובת נוחות מרבית מגיע ה-EQV  עם צמד דלתות הזזה נפתחות חשמלית. טווח הנסיעה של ה- EQV עומד על 340 ק”מ בנסיעה משולבת ע”פ תקן WLTP.

מרצדס EQV מגיעה ברמת גימור גבוהה במיוחד עם עיצוב פנים המשלב הידור ותחושת היי-טק בהתאם לקו ה- Avantgarde המוכר ממכוניות הנוסעים היוקרתיות של המותג. את חוויית הפרימיום בתא הנוסעים של מרצדס EQV משלימה חבילת אבזור פנימי מקיף, המעניקה אווירה ונוחות של מכונית סאלון. 

רשימת האבזור במרצדס EQV כוללת:

מערכת מולטימדיה מקורית עם מסך מגע 10.25 אינטש, מערך מצלמות היקפי לתצוגת 360 מעלות, בקרת אקלים דיגיטלית Thermotronic, מזגן אחורי דיגיטלי, בלם יד חשמלי, מערכת חניה אוטומטית, תאורת אווירה, מושבים קדמיים מתכווננים חשמלית, חימום וקירור למושבים הקדמיים, ריפודי עור, מושבים מתכווננים בשורת המושבים השנייה, דלתות הזזה נפתחות ונסגרות חשמלית, דלת תא מטען חשמלית, תאורת LED ראשית, ספוילר אחורי AMG  וחישוקים קלים ספורטיביים בקוטר 17 אינטש. 

מחיר 643,500 כולל מע”מ
(550,000 לא כולל מע”מ)

 

מרצדס eVito Tourer

מרצדס eVito ממשיך את מסורת סדרת ה-Vito של מרצדס כרכב עבודה רב תכליתי, שימושי ויעיל למגוון משימות. מרצדס eVito מגיע בתצורת המרכב הארוכה עם בסיס גלגלים של 343 ס”מ המאפשרת מרחב פנים מרבי לנהג ושמונה נוסעים. סידור המושבים כולל מושב כפול ליד הנהג, צמד שורות מושבים לשלושה נוסעים כל אחת ודלת צד ימנית רחבה במיוחד לנוחות בכניסה ויציאה מהרכב. רשימת אבזור הנוחות כוללת מערכת בקרת אקלים Thermotronic ומזגן אחורי. ל-eVito עיצוב אווירודינמי משופר בהשוואה לדגמי ה-Vito הרגילים והוא מאפשר טווח נסיעה מרבי של 350 ק”מ.

מחיר 462,150 שקלים כולל מע”מ (395,000 לא כולל מע”מ)

 

מרצדס eVito Panel להובלה 

ה-eVito panel הינו גרסה נוספת מסדרת ה- eVito ומיועדת להובלת מטען באורך של 5,140 מ”מ ובגרסה ארוכה המגיעה ל-5,370 מ”מ. ה-eVito panel מאפשר טעינה מהירה באמצעות זרם ישר (DC). הודות להספק טעינה 80 קילוואט, ניתן להטעין את ה-eVito מ-10% עד 80% בתחנת טעינה מהירה DC ​​תוך כ- 35 דקות. הסוללה בעלת קיבולת של 60 קילוואט מאפשרת טווח של עד 310 ק”מ.

 

בטיחות

הדגמים החדשים מציעים את רמת הבטיחות המובילה בקבוצתם הודות לתכנון חכם של המרכב לעמידות בפני תאונות ושילוב של מגוון מערכות עזר בטיחות אקטיביים כסטנדרט, ביניהן: מערכת בלימת חירום אוטונומית; מערכת עזר לשמירה על נתיב הנסיעה; מערכת סיוע והתרעה לשטחים מתים; מערכת זיהוי והתרעה על עייפות הנהג; פנסי בלימה אדפטיביים; ומערכת בקרת שיוט אדפטיבית (ב-EQV  בלבד) .

 

  • אחריות סוללה 160,000 ק”מ או 8 שנים (המוקדם מביניהם)
  • אחריות רכב שנתיים ללא הגבלת ק”מ.

 

מחיר:  351,000 שקלים כולל מע”מ (291,330 שקלים ללא מע”מ)

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

17 − twelve =