כמה תרצו לשלם על ביטוח הרכב שלכם? חברת AIG תתן לכם לבחור

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

כמה תרצו לשלם על ביטוח הרכב שלכם? מוצר חדש בחברת AIG יאפשר ללקוח לבחור מה יכלול הביטוח המקיף וכמה לשלם עליו

כמה תרצו לשלם על ביטוח הרכב שלכם? חברת AIG תתן לכם לבחור

חברת הביטוח AIG משיקה מוצר חדש בתחום ביטוחי הרכב – AIG Low Cost, שמביא את מהפיכת הלואו קוסט מעולם התעופה והקמעונאות לתחום ביטוחי הרכב. כעת, הלקוח יוכל יחליט מה הביטוח המקיף שלו יקיף, וכמה לשלם עליו. 

המסלול החדש, AIG Low Cost, הינו חלק מאסטרטגיית ביטוחי הרכב החדשה של החברה, המציעה ללקוחותיה לבחור בין 3 מסלולי ביטוח מקיף בעלי רמות כיסוי שונות ותמחור שונה בהתאם – ,Low Cost  Classic ו-Premium.  

שיטת המסלולים החדשה תאפשר ללקוח לבחור בין רמות כיסוי שונות. מסלול הלואו קוסט, יתאים בעיקר לנהגים ונהגות שאינם משתמשים הרבה ברכב, כן רוצים ביטוח מקיף, אבל אין להם צורך ברמת הכיסוי הגבוהה של חלק ממרכיבי הביטוח, כפי שמוצע היום.

המחיר התחרותי של מסלול הלואו קוסט נובע מהתאמת הכיסויים לצרכים האמיתיים של הלקוחות. AIG הבינו שחלק מהלקוחות לא זקוקים לרכב חילופי מיידי למקום התאונה, או להשתתפות עצמית נמוכה וכו’.

מחירי ביטוח מקיף Low Cost לדוגמה:

  • קיה פיקנטו מודל 2016 – החל מ- 1,091 ₪ לביטוח מקיף Low Cost

  • קיה ספורטאז’ מודל 2016 – החל מ-  2,195 ₪ לביטוח מקיף Low Cost

  • טויוטה קורולה מודל 2019 – החל מ- 1,985 ₪ לביטוח מקיף Low Cost

  • סיאט איביזה מודל 2019 – החל מ- 1,886 ₪ לביטוח מקיף Low Cost

  • מאזדה 3 מודל 2016 – החל מ- 2,125 ₪ לביטוח מקיף Low Cost

  • ניסאן קשקאי מודל 2019 – החל מ- 1,727 ₪ לביטוח מקיף Low Cost

מסלול לואו קוסט בביטוח רכב - AIG

שי פלדמן, מנכ”ל AIG: “לראשונה, מהפיכת ה-low cost, שהתחילה בעולם התעופה והמשיכה למגוון תחומים אחרים, מגיעה לעולם ביטוח הרכב. בעידן החדש, אנו מאמינים שזכות הבחירה חייבת להיות אצל הלקוח, והמחויבות שלנו כחברה היא לאפשר ללקוחות בחירה ויכולת התאמה רחבות ככל הניתן. לא כל הלקוחות זקוקים לאותם הפתרונות, וחשוב שיוכלו לבחור אילו פרמטרים הביטוח המקיף שלהם כולל”.

גיל שגיב, סמנכ”ל שיווק ודיגיטל AIG: “קונספט ה- Low Cost בביטוח הרכב נבחן על ידנו כבר מספר חודשים, בהם הבנו שהתאמה נכונה בין מוצר ולקוח לא תלויה רק במאפייני הלקוח אלא גם במאפייני המוצר. במקום להציע את אותו המוצר ללקוחות שונים, AIG Low Cost מאפשר ללקוחות שונים לרכוש מוצרים שונים, על פי העדפותיהם”.

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

two × four =