לפתוח יומנים: פסטיבל מוטורפסט ישראל 2021 רמת הגולן 22-23 יולי

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

הקיץ פה ואיתו מגוון פסטיבלים ואירועי רכב מעניינים – פסטיבל מוטורפסט ישראל 2021 – פסטיבל מכוניות ימשך יומיים, ב22-23 ליולי במתחם צנובר ברמת הגולן (כרטיס למבוגר 149 ₪ ולילד עד גיל 12 ב-99 ש”ח)

 

 

בשורה משמחת לחובבי הספורט והתרבות המוטורית. פסטיבל מוטורפסט ישראל , פסטיבל המכוניות האקסקלוסיבי הגדול של ישראל, בשיתוף משרד התרבות והספורט, והתאחדות הספורט המוטורי בישראל, יוצא לדרך.

הפסטיבל יתקיים במתחם צנובר שברמת הגולן בימים חמישי ושישי, בין התאריכים ה-22-23 ליולי 2021 על רקע הפסטורליות של רמת הגולן, הנופים, ותרבות הפולקלור של חבל הארץ הייחודי הזה.

מוטורפסט ישראל הוא אירוע מוטורי וחוויתי שלא היה כמותו בישראל, המשלב בין תצוגות מרהיבות של רכבי ספורט, רכבי אספנות ואופנועים, מרוץ ג’ימקאנה גריד במסלול של GRID-X לצד תחרויות שונות של רכבים ואופנועים, מרוצי מכוניות, תצוגות נהיגה מקצועיות של נהגי מרוצים ונהגי דריפט ותחרויות של קהל הנהגים על תארים של רכב/ אופנוע חביב הקהל ועוד. 

במקביל יתקיימו במהלך ימי הפסטיבל הופעות של אמנים שונים, יוקמו דוכנים של מזון, שתיה ותוצרת מקומית מהגולן לצד אטרקציות נוספות למבוגרים ולילדים.

 

עלות כרטיס: 149 ₪ למבוגר, 99 ₪ לילד עד גיל 12.
הכניסה חינם לתינוקות וילדים עד גיל 3.

לפרטים נוספים באתר

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

four × four =