לקוחות טויוטה לנדקרוזר יככבו בקמפיין הבא של המותג

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

הפרסומאים החדשים: לקוחות טויוטה לנדקרוזר יככבו בפרסומות המותג

 

לקוחות טויוטה לנדקרוזר בקמפיין של המותג. תמונה: דניאל קוץ


חוויות ותמונות אותנטיות שצילמו לקוחות טויוטה לנדקרוזר יככבו בקמפיין הבא של יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה בישראל.

לאחרונה, הסתיימה בהצלחה פעילות דיגיטל של טויוטה בפייסבוק ואינסטגרם, בשם DRIVEN by Land Cruiser במסגרתה הזמינה טויוטה את הגולשים לשתף בחוויות מיוחדות ומרגשות שהם חוו עם הלנד קרוזר שלהם. למעלה מ- 300 תמונות התקבלו והן מוצגות בתערוכה הדיגיטלית הייחודית מסוגה באתר טויוטה ישראל, ומתוכן נבחרו שש תמונות אשר יובילו את הקמפיין הבא של הלנדקרוזר ויעלה בדיגיטל ובעיתונות.

 

לקוחות טויוטה לנדקרוזר יככבו בקמפיין הבא של המותג. תמונה: עדי הרץ

 

בין הלקוחות הנבחרים שתמונותיהם יככבו בקמפיין הקרוב הם אחמד אבו גרדוד שצילם בנגב, משפחת ביז’אוי ממושב ניר צבי שתיעדה את עצמה בקניון הלבן, אביהו יעקב מעפולה שהנציח את הלנדקרוזר בנוף הירוק של הר הגלבוע, עמית חיימוביץ’ מראש העין שהנציח רגע בטיפוס המעלה אשוש, דניאל קוץ שתיעד את הזוהר הצפוני ותמונה של עדי הרץ שצולמה ביוון. בנוסף, לזוכים תוענק חבילת שטח משפחתית הכוללת אוהל משפחתי, מזרוני שטח וערכת קפה.

טויוטה לנדקרוזר הוא רכב שטח מוביל בעולם, עם היסטוריה מפוארת של למעלה מ-65 שנה. מיד עם הגעתו לישראל בשנת 1997, זכה הלנד קרוזר להצלחה ולאהדה רבה והוא מוביל את מכירות סגמנט רכבי השטח המאסיביים (E-SUV) לאורך שנים. עד היום נמכרו בארץ כבר למעלה מ-24,000 ורבים מהרכבים הראשונים שנמסרו עדיין נוסעים על כבישי ישראל.

לגלריית התמונות

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

12 − 10 =