לקסוס LS היברידית 2021: סוללה משופרת וטכנולוגיות חדשות מ-799,900 ש”ח

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook
לקסוס LS היברידית 2021
לקסוס LS היברידית 2021: סוללה משופרת וטכנולוגיות חדשות מ-799,900 ש”ח

 

לקסוס LS, ספינת הדגל של מותג היוקרה היפני, מגיעה לישראל בגרסה ההיברידית המעודכנת, אחרי מערכת ניהול מעודכנת ובקרת סוללה היברידית משופרת, טכנולוגיות חדשות, ועיצוב פנים משודרג, החל מ-799,900 שקל

 

 

מאז השקתה לפני כ-30 שנה, היוותה לקסוס LS את הסמן הימני בקטגוריה של מכונית הסלון היוקרתית ברמה הגבוהה ביותר של נוחות, ביצועים, נהיגה חלקה ושקטה, תשומת לב לפרטים ואמינות חסרת פשרות. בדגם זה קבעה לקסוס סטנדרטים חדשים של שירות לקוחות ושביעות רצון והקפידה לשמור עליהם. היום חושפת לקסוס ישראל את ה-LS החדשה והמעודכנת, זאת במקביל למועד תחילת השיווק שלה באירופה.

לקסוס LS 500h מגיעה עם המערכת ההיברידית המתקדמת Multi-stage Hybrid הייחודית של לקסוס המשלבת בין מנוע בתצורת V6 בנפח 3.5 ליטרים לצד מנוע החשמלי בהספק כולל של 359 כוחות סוס והנעה אחורית.

הנהיגה החלקה באופן יוצא דופן והעברת הכוח המעודנת של ה-LS 500h שופרו אף יותר באמצעות שינויים טכניים במערכת ההיברידית המחזקים את תרומתה של סוללת הליתיום-יון במתח גבוה. 

ביישום שינויים אלה, לקסוס התמקדה בשיפור הנהיגה במכונית על ידי הגדלת התמיכה שהסוללה מעניקה למנוע החשמלי והרחבת טווח פעולתה. הושם דגש על האיכות שחווים בעת נהיגה “רגילה” המהווה כ-90% מהזמן בכביש, כאשר הנהג מפעיל לחץ מתון בלבד על דוושת הגז ומיוצרים כוחות G נמוכים. ב-LS החדשה, ההאצה חלקה ולינארית יותר והמכונית נשארת יציבה ומעדנת את כוחות ה-G. כאשר הסוללה ההיברידית ממלאת תפקיד מרכזי יותר, מנוע הבעירה הפנימית יכול לפעול בסל”ד נמוך יותר, והנהיגה הופכת לחוויה מעודנת ושקטה אף יותר.

 

שיפור בנוחות הנהיגה, וטווח הפעולה של הסוללה החשמלית. LS הייבריד

 

נוחות נהיגה טובה ככל האפשר הייתה מאז ומתמיד קריטריון המעיד על איכות ה-LS ודגמיה האחרונים. בדגם החדש, לקסוס בחנה ושיפרה את ביצועי הצמיגים, מערכת מתלי האוויר האדפטיבית המשתנה (AVS), מוטות נגד גלגול (anti-roll) המרכב ואף את מבנה המושבים. צמיגי הראן פלאט המיוחדים רוככו, כך שהצמיג גמיש יותר ומעניק ריכוך גבוה יותר לנהיגה נוחה ובטוחה יותר, וזאת מבלי להתפשר על עמידותם בפני תקר. 

מערכת המתלים האדפטיבית (AVS) צוידה בסולנואיד לינארי חדש ונתיב זרימה מורחב בתוך שסתום הבקרה. שינוי זה מגדיל את טווח הפעולה של המתלים ומאפשר להם התמודדות טובה יותר עם הכביש, לנוחות נסיעה טובה עוד יותר. 

 

לקסוס LS המעודכן, תא נהג

 

המולטימדיה החדשה של לקסוס

 

מולטימדיה חדשה וממשק משופר

ה-LS החדשה מאובזרת במערכת מולטימדיה מהדור החדש של לקסוס, עם פונקציונליות משופרת להפעלה פשוטה ואינטואיטיבית. המערכת נשלטת על ידי מסך מגע 12.3 אינץ’ חדש הנמצא בחלקו העליון של לוח המכשירים, שהינו קרוב יותר ומופנה לעבר הנהג באופן שמונע הפרעה לקו הראייה. 

הפונקציות כוללות כעת אינטגרציה פשוטה עם הסמארטפון באמצעותApple CarPlay  ו-Android Auto, מה שמעניק גישה לאפליקציות ניווט פופולריות, בידור והודעות טקסט באמצעות מסך המגע של המכונית. 

פונקציות מסך המגע כוללות גם מתג שיחה חדש המעניק גישה מיידית לבקרי משתמש שמרבים להשתמש בהם, כגון כוונון המושב ומחממי גלגל ההגה.

 

עיצוב 

לקסוס שינתה את סגנון העיצוב החיצוני של ה-LS והתמקדה בפרטים המדגישים חוזק בעיצוב. הפגוש הקדמי עוצב מחדש והגריל הקדמי המוכר קיבל גימור מטאלי כהה במשטחים הפנימיים שלו. יחידות הפנסים שונו ליחידת תאורה משולשת דקיקה הכוללת תאורה אדפטיבית ואור גבוה אוטומטי- AHB ופנסי היום מסודרים במוטיב L. כל דגמי ה LS מגיעים עם חישוקי סגסוגת 20 אינץ’ בגימור מבריק ומלוטש.

 

תא הנוסעים

העיצוב הפנימי של הרכב הוא חגיגה של יוקרה והוא מספק שלל פרשנויות עדכניות לאומנות דקורטיבית ואסתטיקה יפנית מסורתית. ב-LS החדשה משולבות שתי מיומנויות עתיקות – נישיין-אורי והאקו – היוצרות פרטים חדשים ומרהיבים בעיצוב הפנים. 

שורשיו של ה’נישיין-אורי’ נעוצים בחומרים שנוצרו עבור האצולה היפנית. רדיד מתכת נמתח על נייר וואשי ונחתך לרצועות דקות כדי ליצור חוט שטוח הנארג לדוגמה אורגנית שבה חוטי כסף יוצרים אפקט של גל מנצנץ. ‘האקו’ היא אומנות מסורתית שהייתה קיימת לפני יותר מ-400 שנים, שבה משטחים רדיד מתכת לעובי הנע בין מיקרון אחד לשניים. אומני הטאקומי ב-LS החדשה עושים זאת בעבודת יד ומעניקים ברק עדין המזכיר אור ירח.

 

 

רמות גימור ומחירים

 

כספינת הדגל של לקסוס ה-LS 500h תגיע לישראל ברמת גימור גבוהה ויוקרתית במיוחד, הכוללת: מתלי אוויר אדפטיביים היודעים להתאים את גובה הרכב ליציאה נוחה וגב ישר, מושבים מעור nappa semi aniline מאווררים ומחוממים מלפנים ומאחור, גימור תקרה מעור זמש יוקרתי, פונקציית מסאז’ שיאצו גם למושבים הקדמיים וגם למושבים האחוריים, מושבים אחוריים בכוונון חשמלי כולל זיכרונות, יחידות תאורה  Triple LED ואור גבוה אוטומטי AHB, מערכת מולטימדיה “12.3 בעלת מסך מגע ולוח מכוונים דיגיטלי “8.

הדגם כולל את מערכות הבטיחות מהדור החדש LSS 2.5 ביניהן: בקרת שיוט אדפטיבית, התראה על תנועה חוצה מלפנים, התראה על שטחים מתים, מערכת התראה על סטייה ושמירת נתיב, קריאת תמרורים, מצלמה פנורמית לראיה 360 בעת חניה כולל סיוע לבלימה בעת זיהוי הולכי רגל, חיישני חניה היקפיים כולל בלימה אוטונומית בעת תמרוני חניה ולראשונה בעולם גם בעת זיהוי הולכי רגל, 12 כריות אוויר, התראה על תנועה חוצה מאחור כולל בלימה. 

עוד במפרט: גלגל הגה בחיפוי עץ ומערכת שמע איכותית ברמה גבוהה ביותר מבית MARK LEVINSON עם 23 רמקולים בהספק כולל של 2,400watt.

 

מחירים:

רמת הגימור Takumi החל מ- 799,900 שקל

רמת הגימור Takumi High Wood החל מ 819,900 שקל

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

1 × one =