לקסוס NX החדשה 2022 השקה רשמית בישראל – גלריה

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

לקסוס משיקה בישראל את הדור החדש של ה-NX עם מערכות הנעה חדשות, שיפורים דינמיים וטכנולוגיות מתקדמות לבטיחות ונוחות

הקרוסאובר היוקרתי החדש משווק בשתי גרסאות: NX 450h+ הרכב ההיברידי פלאג אין הראשון של לקסוס ו-NX 350h עם מערכת היברידית מדור רביעי, החל מ-289,900 ₪

 

גלריה – צילום: דניאל דהרי

 

לקסוס NX

LEXUS NX 2021
לקסוס NX החדשה, השקה רשמית

לקסוס NX

 

לקסוס NX מחירון
שתי גרסאות הנעה. לקסוס NX

 

לקסוס NX 2021
3 רמות גימור החל מ-289,900 ש”ח. לקסוס NX
לקסוס NX היברידי נטען
NX 450h+ גרסה היברידית נטענת חדשה

לקסוס היברידית

 

לקסוס היברידי
לקסוס NX 350h

 

לקסוס תא נוסעים
לקסוס NX תא נוסעים

לקסוס חשמלית

לקסוס FR
לקסוס NX ברמת אבזור FR


לקסוס יד 2

LEXUS NX FR
רמת גימור FR. לקסוס NX

לקסוס FR מחיר

מאז השקתו בשנת 2014, ביסס עצמו ה-NX במהירות כדגם חשוב בין מבחר דגמי לקסוס, וכיום הוא מהווה יותר מ-30% אחוזים ממכירות לקסוס באירופה. בישראל, הוא הדגם הנמכר ביותר של מותג היוקרה היפני – הוא אחראי לכ -35% מהמכירות ובה בעת הוא גם מוביל את סגמנט הD SUV  PREMIUM-. 

ה-NX החדש, ש-95% מהחלקים בו חדשים לגמרי, מבשר על כיוונים חדשים בעיצוב החיצוני והפנימי, מערכות הנעה חדשות – ובכלל זה מערכת היברידית פלאג אין לראשונה בלקסוס, שיפורים דינמיים שמעניקים חוויית נהיגה מתגמלת ומחוברת יותר, מולטימדיה חדישה ומתקדמת עם קישוריות מהדור הבא ושימוש בטכנולוגיות מתקדמות לבטיחות ונוחות. 

בדגם זה שמרה לקסוס על גישה המציבה תמיד את האדם במרכז, היבט מרכזי בתפיסה “Feel More In Every Moment”, המבטא את החוויה החושית העשירה והנהיגה האטרקטיבית של ה-NX החדש. 

בפיתוח הדגם לקחו חלק גם נהגי מרוצים מקצועיים כדי לשכלל את הביצועים הדינמיים של המכונית – במיוחד ההיגוי והבלמים – בבדיקות על המסלול במתקן שימויאמה של לקסוס. 

דרור גורלניק, מנכ”ל לקסוס ישראל:ה-NX זכה להצלחה ומשך למותג לקוחות – רבים מהם חדשים – וזאת הודות לשילוב בין יוקרה, עיצוב דינאמי ייחודי, מרגש ומתוחכם ודינמיקת נהיגה מהנה. על מנת לספק מוצר חדש ואטרקטיבי ללקוחות שמצפים היום להרבה יותר מהרכב שלהם, לקסוס המציאה מחדש את ה-NX. אנו מעריכים כי הדור השני שלו, שנוחת כעת באולמות התצוגה, ימשיך את ההצלחה ויימכרו ממנו למעלה מ-1,000 רכבים עד סוף השנה”. 

לקסוס NX החדשה בישראל 2022 – כל הפרטים 

 

רמות גימור ומחירים:

Kyushu – על שם מפעל הייצור עטור הפרסים והשבחים של לקסוס ביפן. רמת גימור זו  כוללת: מערכת מולטימדיה עם מסך מגע “14, חישוקי “18, מושבים קדמיים חשמליים מעור Tahara, חימום מושבים קדמיים, חבילת הבטיחות LSS+, חלון גג חשמלי, חיישני חניה קדמיים ואחוריים, חלונות אחוריים כהים, מצלמת 360, תא מטען חשמלי, כוונון גלגל הגה חשמלי, התראה על שטחים מתים ומערכת ה-E-Latch. 

Hadori – על שם טכנולוגיית הפוליש הייחודית לייצור חרבות, הלקוחה מהמסורת היפנית. רמת הגימור כוללת בנוסף: הנעה כפולה AWD (בדגמי ה-NX350h בלבד), חלון גג פנוראמי (בדגמי ה-NX350h בלבד), אוורור למושבים הקדמיים, 3 זכרונות למושב הנהג, מושבים מעור טבעי ותאורת אווירה בעלת 64 גוונים. 

F-Sport – רמת הגימור כוללת בנוסף: חישוקי “20, חבילת עיצוב F SPORT, מתלים אדפטיביים AVS, תאורה חכמה אדפטיבית AHS, תצוגה עילית HUD כולל גלגל הגעה עם פקדי מגע. 

 

Kyushu Hadori F-Sport
NX 350h 289,900 312,900 ₪
NX 450h+ 324,900 ₪ 335,900 ₪ 359,900 ₪

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

one × 2 =