מאזדה 2 החדשה בישראל – זמינה לרכישה אונליין החל מ-107,000 ש”ח

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook
מאזדה 2 החדשה בישראל – זמינה לרכישה אונליין החל מ-107,000 ש”ח

דלק מוטורס, יבואנית מאזדה, פורד ב.מ.וו, מיני, משיקה את המאזדה 2 החדשה בניחוחות פרימיום, החל מ-107,000 ש”ח

 

העיצוב החיצוני של המאזדה 2 החדשה מתכתב עם שפת העיצוב העדכנית של מאזדה: מינימליסטי, אלגנטי, ופרימיום. עיצוב שיוצר מראה רחב יותר, מדגיש את מרכז הכובד הנמוך ומבליט את האופי הייחודי והאיכות הגבוהה של המאזדה 2 בקטגוריית הסופר-מיני. עיצוב הפנים הוא שילוב של האופי הצעיר והנמרץ של המכונית לבין חלל הפנים המהודר ואיכותי. 

מאזדה 2 החדשה ממשיכה את בקו המשפחתי, בשלושת הממדים הדינאמיים: נוחות נסיעה, ביצועים וחוויה. נהיגה קלילה, חסרת מאמץ ובאיזון מושלם כאילו הרכב הוא שלוחה ישירה של גוף הנהג. לטובת זאת מאזדה יישמה שורה של עדכונים טכנולוגיים המאפשרים זאת: מערכת מתלים עם כיול מעודכן, ניתוב מומנט אקטיבי בפניות וטכנולוגיות בטיחות אקטיביות מתקדמות.

המאזדה 2 החדשה מתאימה לזוגות צעירים, או מבוגרים, משפחות בתחילת דרכן, ותושבי העיר, שרוצים יותר מהסופר מיני שלהם, עם תא נהג מחודד ואיכותי שמתאים למרוץ החיים האינטנסיבי בעיר הגדולה.

 

מכונית ספור מיני צעירה ואלגנטית. מאזדה 2 החדשה

 

לא רק לנסיעות בעיר

 

כדי להתאים למנעד כה גדול של נהגים מציעה מאזדה 2 החדשה שלושה ריפודי מושבים בשילובי צבעים וחומרים שונים: בד שחור משולב בחום או בד שחור משולב בכחול. ריפודי עור לבן משולבים סוויד יהיו בגרסה הבכירה. בנוסף ישנו מבחר של 10 גוונים לצבע המרכב וחישוקי סגסוגת מעוצבים בקוטר 15 או 16 אינץ’.

חיצונית בולטת שבכת החזית בעיצוב חדש, פנסי חזית LED עם מראה מחודד יותר הם כעת אביזר סטנדרטי, ממש כמו בדגמים הבכירים של מאזדה, והדגשה של ה”כנף” הייחודית המתמשכת לתוך פנסי החזית. כדי לתת למאזדה 2 החדשה מראה רחב יותר יש עתה פגוש קדמי בעיצוב חדש עם פסי רוחב מודגשים בכרום בתחתית. המראה הרבה יותר אלגנטי והרבה יותר קרוב למראה של מאזדה 3 ושל מאזדה 6.

חישוקי הסגסוגת “15 הסטנדרטיים קיבלו גוון צבע כהה יותר לתרומה למראה היוקרתי, וחישוקי הסגסוגת “16 זכו לעיצוב חדש לחלוטין מרובה חישורים.

 

פגוש אחורי עם עיצוב חדש ואותם פסים אופקיים מכרום. מאזדה 2

 

מאחור המאזדה 2 החדשה מקבלת פגוש אחורי עם עיצוב חדש ואותם פסים אופקיים מכרום המדגישים את ממד הרוחב. יש פנסים אחוריים מודגשים ומסיט רוח אחורי עם עיצוב אירודינאמי מעודכן אשר מפחית משמעותית את רעשי הרוח בנסיעה.

תא הנוסעים הוא עתה בוגר ומשרה תחושת מהודרת ואיכותית – פרמיום מבלי להיות מצועצע ועמוס. כדי לתמוך במסר כזה יישמה מאזדה שורה ארוכה של חומרים איכותיים ועם הרכבה מוקפדת ומדויקת. אלה כוללים גימור שחור מבריק עם דוגמה ייחודית בגרסת DYNAMIC, גימור רך בגוון כחול עם תפרים קונטרסטיים המוכר מדגם ה-CX-30 בגרסת ELEGANT, וגימור סוויד אפור עם תפרים בהירים המוכר מדגם המאזדה6, בגרסת PURE WHITE הבכירה.

 

מערכת מולטימדיה MZD CONNECT עם מסך 7 אינץ’

 

מושבים חדשים לנוחות משופרת

 

כל הגרסאות מקבלות דור חדש של מושבים קדמיים אשר נותנים תמיכה טובה יותר בגוף, כדי להעניק את מרחב הנהיגה הבטוח והנעים ביותר שיש. MZD CONNECT עם מסך 7 אינץ’, מערכת שמע עם 6 רמקולים והתממשקות עם CARPLAY של אפל או אנדרואיד אוטו.


בטיחות 

 

מערך בטיחות אקטיבי עדכני הכולל:

  • 6 כריות אוויר עם ביטול למושב בטיחות קדמי
  • בקרת יציבות ובקרת משיכה
  • התראה על סטייה מנתיב
  • בלימת חירום עירונית עד 80 קמ”ש הכוללת התראה ובלימה בפני הולכי רגל ובשעות החשיכה
  • בלימת חירום עירונית בנסיעה לאחור
  • ניטור שטחים מתים
  • ניטור תנועה חוצה מאחור
  • ניטור לחץ אוויר בצמיגים
  • התראה בפני תאונות דרכים בהתקנה מקומית

כל אלה, בנוסף לחיישני חניה, חיישני אורות וגשם, בקרת שיוט, ומצלמת חניה.

 

המנוע בנפח 1.5 ל’ ומפיק 116 כ”ס ו-14.78 קג”מ. מאזדה 2


ביצועים 

מנוע בנזין מתקדם מסדרת SKYACTIV אחראי על ההנעה והבטיחות של MAZDA 2 החדשה. המנוע בנפח 1.5 ל’ ומפיק 116 כ”ס ו-14.78 קג”מ. תיבת הילוכים אוטומטית עם 6 הילוכים מאפשרת תאוצות נמרצות כמו גם שיוט מהיר וחסכונית בסל”ד נמוך. הביצועים הם 10.3 שניות ל-100 קמ”ש ומהירות מירבית של 188 קמ”ש. בזכות ארכיטקטורת סקייאקטיב החדשנית משיגה מאזדה 2 לא רק ביצועים טובים אלא גם צריכת דלק מרשימה: 4.9 ל’ ל-100 ק”מ בנהיגה בינעירונית ו-7.3 ל’ ל-100 ק”מ בנהיגה עירונית – תוך שמירה על רמות פליטה נמוכות (דרגה 4). בנוסף הנהג יכול לבחור בין שני מצבי נהיגה: נורמל חסכוני ו-ספורט נמרץ.

חלק מהותי מחוויית הביצועים והנוחות – בדיוק כמו אצל דגמי מאזדה הבכירים – תלוי בחבילת המתלים. ב- MAZDA 2 החדשה מיושם הדור האחרון של תמוכות מקפרסון בחזית וקורת פיתול מאחור. המתלים עברו כיול מחדש כדי לספק רמות חדשות של שיכוך ובידוד אבל גם לשמור על החיבור ההכרחי בין הנהג למאזדה שלו. המתלים הם מרכיב מרכזי כדי לתת חוויית נהיגה נמרצת ודינאמית אבל גם נוחה ונעימה. טיפול נכון במהמורות הדרך הפחתת ויברציות כמו גם בצרכי האחיזה בעת נהיגה בכביש מאתגר.

 

מאזדה 2 מוצעת ב-3 רמות גימור החל מ-107,000 ש”ח ועד 115,500 ש”ח

 

גרסאות ומחירים

 

מאז השקתה, הייתה המאזדה 2 אחת ממכוניות הסופר מיני המאובזרות ביותר בקטגוריה והראשונה שהציעה תוספות יוקרתיות כגון ריפודי עור או מערך מולטימדיה מקורי בעברית. ה-MAZDA 2 החדשה תמשיך להציע חבילה אבזור עשירה כבר מרמת הגימור הסטנדרטית, יחד עם פרטי אבזור חדשים המופיעים לראשונה בעדכון זה. הדגם ישווק בישראל בשלוש רמות אבזור:

– Dynamic: הכוללת מערך בטיחות אקטיבי עם בלימת חירום אוטונומית והתראת סטייה מנתיב, חישוקי סגסוגת 15 אינץ’, פנסי LED, הגה וידית הילוכים עם גימור עור, קיפול מראות חשמלי, חיישני אורות וגשם, כפתור התנעה, בקרת שיוט, בקרת אקלים, מצלמת חניה, מולטימדיה 7 אינץ’ עם תאימות Apple CarPlay / Android Auto ומצלמה לנסיעה לאחור.

– Elegant: הכוללת בנוסף: חותמת תאורה LED בפנסים הקדמיים, חישוקי 16 אינץ’, שמשות אחוריות כהות, שבכה קדמית בשחור מבריק, גימורי כרום קדמיים ואחוריים בתחתית הפגושים, אנטנת כריש, ריפודי בד מהודרים בגוון כחול כהה, דיפון דמוי עור כחול לדשבורד ופקדי העברת הילוכים מגלגל ההגה.

– Pure White: הכוללת בנוסף כניסה ללא מפתח, חיישני חניה, התראה וסיוע בבלימה בנסיעה לאחור, ניטור שטחים מתים ותנועה צולבת מאחור, ריפודי עור לבנים, גימור סוויד לדשבורד ולדיפוני הדלתות.

המחירים:

 מאזדה 2 Dynamic : ב-107,000 ש”ח
מאזדה 2  Elegant: ב-110,500 ש”ח
מאזדה 2 Pure White: ב-115,500 ש”ח

 

הדגמים יוצעו למכירה באתר האונליין בהנחה של 4,000 ₪ במהלך תקופת הסגר

 

שחר שמש, מנכ”ל דלק מוטורס: “MAZDA 2 החדשה היא הרכב הנכון בזמן הנכון. היא מביאה לקבוצת הסופר-מיני את כל האיכויות הגבוהות של הדור החדש של דגמי מאזדה. מהיום, אין צורך להתפשר כאשר בוחרים בסופר-מיני, וזו בשורה מצוינת לאלה שנאלצו לרכוש עד היום מכוניות גדולות שלא מתאימות לשימושים שלהן, רק משום שדגמי הסופר-מיני לא העניקו להם איכות חיים גבוהה”.

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

eleven − 4 =