מאזדה 3 החדשה נחשפה – אלינו תגיע רק בסוף 2019

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

הדור החדש של מלכת הכביש של שנות ה-2000 נחשפה - עיצוב חדש, מנוע חדש, מרכב חדש והרבה סטייל. אלינו היא תגיע רק לקראת סוף 2019

מאזדה 3 החדשה נחשפה בתערוכת הרכב בלוס אנג'לס

אחרי אינסוף טיזרים, וסרטונים, הדור החדש של מאזדה 3 נחשף בתערוכת הרכב הגדולה בלוס אנגלס, ארצות הברית.

בשורה אחת, למאזדה 3 החדשה יהיה מנוע חדש, סקיי אקטיב X, פלטפורמה חדשה לחלוטין, עיצוב ספורטיבי אלגנטיחדש, ברוח הקודו, (הלוואי שהיה נראה יותר כמו רכב הקונספט עליו ביססו את העיצוב של המאזדה 3 החדשה). מאזדה 3 החדשה היא נמוכה יותר, דינאמית יותר, עם היגוי טוב יותר, והיצע מנועים יעיל וחסכוני יותר. כל זאת על פי היצרן.

חזית המאזדה 3 החדשה ברוח הקודו
נראית טוב. אחורי המאזדה 3 החדשה

מאזדה לא מרחיבה באשר למפרט הטכני של המנועים שלה – כן ידוע שהמנוע הראשון שיושק כבר בתחילת 2019 לשוק האמריקאי הוא מנוע הסקיי אקטיב המוכר בנפח 2.5 ליטר, עם הספק של מעל 180 כ”ס, ויהיה משודך לתיבה אוטומטית או ידנית עם 6 הילוכים.

לאחר מכן ישווקו גרסאות המנוע החדשות, בנפח 2000 ו-2500 סמ”ק בנזין – מנועי הסקיי אקטיב X – הדור החדש של המנועים של מאזדה. וגרסת דיזל אחת בנפח 1.8 ליטר שככל הנראה לא נראה פה בארץ.

תא נוסעים. מאזדה 3 החדשה 2019

מבפנים, העיצוב הוא ברוח “פחות זה יותר”. עם תא נהג נקי מאלמנטים ורעש בעיניים, קווים אלגנטיים, ומשחקי או וצל בהשראת קונספט העיצוב של מאצדה – קודו. סביבת הנהג עוצבה מחדש כך שלנהג יהיה נוח יותר, גם בישיבה וגם בתפעול תיבת ההילוכים. בנוסף, במרכז תא הנהג יהיה מסך מולטימדיה צף, 8 רמקולים, מקומות אחסון רבים, אבזור נוחות מתקדם והמון חיפויים וגימורים עשויים עור.

מאזדה 3 זה אישיו בארץ, כי היא כיכבה בראש טבלת המכירות שנים, מאז שווקה ב-2003, ואז קרה המהפך, של הקוריאניות – יונדאי וקיה. לכן, מעניין מאד לראות איך כניסתה של המאזדה 3 החדשה תשפיע. אלינו היא תגיע רק במחצית השנייה של 2019, ומכיוון שהיום רוב המכוניות הן באמת מכוניות טובות וראויות, המחיר יהיה שובר שיווין.

follow and like
fb-share-icon0

תגובה אחת ל “מאזדה 3 החדשה נחשפה – אלינו תגיע רק בסוף 2019”

  1. לא יכול להחליף את המזדה בשום רכב אחר כי מזדה זה מזדה הרכב הכי אמין והכי ידידותי שקיים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

seven − two =