מבחן המשומשות: ניסאן מיקרה מודל 2009 – סקירה וחוות דעת

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

היא תגרום לכם להרגיש צעירים ויפים, ותתמסר אליכם גם אם תשכחו את הרגל על הגז. קבלו טעימה מניסאן מיקרה 

 

הקשבנה הקשבנה, בנות העיר היפות והחסודות, מצאתי לכן פתרון לדילמה. רציתן מכונית קטנה, ‘ירוקה’ ומטריפה? קיבלתן.. אני נדבקתי ב”ג’וק המיקרה” וזו העת להפיץ ת’בשורה

 

תאריך פרסום הכתבה: 17.10.2011
תאריך עריכת הכתבה: 1.2.2020

 

מבחן המשומשות: ניסאן מיקרה מודל 2009 – סקירה וחוות דעת

 

תצורה אנגלית עגלגלה, פנסים בולטים, ריפודים לבנים ואבזור עם עיצוב איטלקי, ה’גרוב’ שלה שבה אותי. בכלל, מראשית ימיי כנהגת צעירה ופוחזת אני בנויה ומתחברת לקטגוריית מיני/סופר מיני (אלא אם כן תקנו לי אחת כזו ואני אשכח את הפסקה האחרונה), ובפרט, יש לי חיבה מיוחדת לאצניות דקורטיביות כמו הניסאן מיקרה.

 

לוח שעונים ניסאן מיקרה 2009

 

 

כשנכנסים למכונית אין הפתעות, הרושם הראשוני מבחוץ לא מטעה וההתלהבות גוברת אף יותר.
צבע המושבים לבן, ורוב האבזור בה משולב בגווני לבן ואפור כהה. הקווים שלה עגלגלים בעקביות – מספיק מבט אחד בדלתות היפיפיות שלה, המפיחות הרגשה של רוח נעורים ואלגנטיות. מערכת השמע מפנקת וניתן לשלוט בה גם בעזרת 3 כפתורים על ההגה (היי טק!) ואם נמאס לכם לאבד דיסקים ברדיו דיסק, יש גם כניסה לאייפון או MP3.
בגזרת המיזוג: מזגן טוב, אך לא אפקטיבי לאנשים שחם להם כרונית כל השנה ומתאדים כליל באוגוסט. וסלחו לי אם זה ישמע לכם כמו מנהג מגונה, אבל ‘יצא לי’ לכבות אותו לפני זינוק בעלייה כדי שלא יכביד על הנסיעה.

 

שליטה במערכת השמע דרך המתגים על גבי ההגה. ניסאן מיקרה

 

מיזוג יעיל  – רק לא באוגוסט

 

אלו קימורים!

 

מלבד מראה חיצוני, יש גם פרמטר של נוחות ומרחב, וכמו בכל רכב, הנוחות היא אינדבדואלית. כאישה ממוצעת מיימדים (1.68/ 58 ק”ג) הרגשתי שיש מספיק מרחב, תמיכה וגם דיי נוח. ..ואחרי שהחמאתי לעצמי על הגזרה – ואתם גמעתם בליבכם אם אני רזה מספיק, אומר כי המרחב במיקרה סביר מאד למתחרות בקבוצת המיני ומושב הנהג רחב דיו, גם אם תגדילו להגיע למידות גדולות. בסוגיית הגובה, כן, גברים, יהיה לכם מספיק מקום במושב הנהג, ולא תהיה בעיה גם לנהג בגובה 1.85 לנהוג בה זקוף. אם החלטתם לארח: במושב האחורי יכנסו שני מבוגרים XL או שלושה ילדים בגן חובה, או לחילופין שני כיסאות לפעוטות וזהו, בלי יותר מדי מרווח לרגליים הקטנות והמתוקות שלהם. 

 

נוחה למדי

 

מושב אחורי עם מקום לשני מבוגרים

 

הגעתי לתא מטען, וגילית נפח פיצי – מקום לשלושה תיקי בית ספר מלאים בספרי אטלס או לתיק מוצ’ילרים גדול השכוב במאוזן. וזה גרם לי להבין שאולי כדאי להמליץ על המיקרה ליחידים וזוגות, או לכאלו שיאהבו אותה בכל מחיר וסטטוס משפחתי. 

 

תא מטען ניסאן מיקרה 2009

 

לניסאן מיקרה, מודל 2009, עם מנוע 1.4 על 88 כ”ס, בעלת גיר אוטומט פשוט וטוב, שעובד היטב ללא בעיות תקיעות ורעשים למיניהן. דוושת גז מפנקת ו’סוחבת’ (מ-0 ל-100 ב14 שניות – לא להיט, אבל עדיין). לעומתה דוושת הברקס מעט אפאטית.

צריכת הדלק בהתחשב במזגן שעבד קשה וללא הפסקה, ונסיעה בדרכים באמת עקלקלות, סביר מאד >>>
רמת גן – ים המלח וחזרה לר”ג + התגוששות באזור תל אביב – סה”כ 400 ק”מ ב- 32 ליטר = 12.5 ק”מ/ליטר.
בנישת היציבות, והאחיזה בכביש: הייתה תחושה טובה גם בירידות מחרידות כמו ערד- ים המלח. 

חיסרון קטן כגדול, אין חיווי של מצב ההילוכים בתצוגת הנהג, כך, שאם עצרתם את הרכב ואתם מתדרדרים, תורידו את העיניים לגיר, יש מצב שאתם על ניוטרל.

 

שורה תחתונה, יש לה מנוע משביע רצון, ביצועים יפים, היא נוחה וצריכת הדלק שלה סבירה. ולטעמי, העיצוב שלה יפהפה ושובה לב מבחוץ מבפנים. מומלצת בחום לנשים, ולגברים הבטוחים בגבריותם אני אומרת, למה לא?

יתרונות – זריזה, צריכת דלק סבירה מאד, ומעוצבת.
חסרונות – מסך תצוגה צנוע מדי, ובעלת נטייה מגדרית.

למי כן V – לנשים וגברים כאחד, זוגות צעירים, רכב שני במשפחה.
למי לא X – למשפחות עם יותר מ2 ילדים, ואנשים עם מטען פיזי ורגשי.

ניסאן מיקרה 2009, ידני/אוטומטי – 13,000

 

follow and like
fb-share-icon0

2 Replies to “מבחן המשומשות: ניסאן מיקרה מודל 2009 – סקירה וחוות דעת”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

seventeen − 5 =