מהרשת: המכונית השעירה (והמכוערת?) בעולם עומדת למכירה בבריטניה

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

למכירה: פולקסווגן חיפושית מודל 78, שמורה היטב, מניעה ונוסעת עם אפס תקלות, מושקעת מאד, מקבלת ים תשומת לב, למביני עניין בלבד

 

מהרשת: המכונית השעירה (והמכוערת?) בעולם עומדת למכירה בבריטניה

 

כל ילד שגדל בשנות ה-90 בארצות הברית או בבריטניה בפרט, (ובעולם בכלל, רק עם פחות התלהבות), מכיר פֶרבּי (Furby), צעצוע אלקטרוני “מדבר”, שנוצר בשנת 1998. באותה שנה שיצא לעולם נמכר בכ-1.8 מיליון יחידות, בשנת 1999 14 מיליון יחידות, ובסך הכל, עד שנת 2002, נמכרו למעלה מ-40 מיליון יחידות פרבי מקורי. אז עכשיו שהבנו את ההיסטריה, ואת פרופורציות ההתלהבות מהייצור הקטן והשעיר, שמיליוני ילדים “גידלו” בחדר, נוכל לנסות ולהבין איך נולדה המכונית השעירה בעולם.

זה כמובן כינוי שאנחנו הדבקנו לה, בשביל בעלי הרכב, מדובר במכונית שהיא כליל השלמות, מכונית שמסובבת ראשים, ו”מקבלת הרבה תשומת לב מהסובבים”. איך לא?

 

מכוני פרוותית “למביני עניין”

 

פרווה ואזניים ענקיות – מכונית פרבי

 

המכונית המכוערת בעולם…אהה, סליחה, השעירה בעולם, היא מכונית מסוג פולקסווגן חיפושית. עיניכם רואות שהיא מקושטת בפרווה, מבפנים, מבחוץ, ומחוברות אליה אוזניים פרוותיות ענקיות על הגג. ומאחור, על תא המטען תקוע לו מפתח ענקי, כמו בבובה המקורית. הפרווה, היא כל כולה סינטטית, ואף בעל חיים לא נפגע מתהליך הפיכתה של הפולקסווגן חיפושית המסכנה, לייצור שעיר עם גלגלים.

 

המכונית השעירה או המכוערת בעולם?

 

החיפושית, מכונית העם, ממודל 78, היא רכב אספנות, ולכן היא פטורה ממס, מציין הבעלים של הרכב, שגם מעמיד אותה בימים אלה למכירה. למכונית ההאצ’בק בעלת 2 דלתות, מנוע בנפח 1.6 ליטר עם הספק של 48 כ”ס, מניעה ונוסעת יפה, מעיד המוכר, “רק לאחרונה לקח אותה לנסיעה של יותר מ-100 קילומטר, ללא בעיות.

 

 

פרבי הבובה. היסטריה בקרב ילדי שנות ה-90

 

כעת, “פרבי הגדולה מהחיים, יכולה להיות שלך”, מפרסם ה-Auto Trader, לוח המכוניות הדיגיטלי הגדול בבריטניה למכוניות חדשות ומשומשות, במחיר של 4,700 לירות שטרלינג (פאונד), 21,228 שקלים חדשים.

תתחדשו.

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

18 + fifteen =