מה עושים בפסח? אירועים מוטוריים לכל המשפחה

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

מקלארן 570GT נוצצת, MG עתיקה או מפלצת אמריקאית חורכת כבישים במסיבת מהיר ועצבני 8? רשימת אירועים מוטוריים בחג הפסח

מאת: גבע מאיר
אורחת כבוד בתערכות האוטומוטור. מקלארן 570GT

גם השנה חג הפסח הבא עלינו לטובה, מזמן לנו, אוהבי התחום המוטורי, תערוכות ואירועים מעניינים במיוחד. וחול המועד פסח הפך כבר מזמן להיות תקופה של חגיגה מוטורית.

אוטומוטור

השנה, כמו כל שנה, אירוע האוטומוטור, תערוכת הרכב הגדולה בישראל תיקח חלק גדול באטרקציות הבילוי לכבוד החג. כשהשנה מציגה התערוכה את המקלארן 570GT, שהגיעה ישירות מהמפעל האנגלי לארץ המובטחת.

לצד הכוכבת האנגלית תוצגנה מכוניות-על (super cars), מרחבי העולם, כמו פרארי, אסטון מרטין, פורשה, מזארטי ועוד. מהצד השני של הגלובוס יוצגו הדגמים החדשים של קורבט ומוסטנג ואפילו ניסאן שלחה את שגרירתה ה-R-GT האימתנית.

גם לאוהבי הדו גלגלי יש מה לעשות באוטומוטור. הרוכבים על שניים יוכלו ליהנות מדוכני יבואנים, ביניהם דוקאטי, דיאלים והארלי דיוידסון, וממופעי הדגמה של צוות רוכבי הוסקרוונה ברכיבת פרי סטייל, קפיצות ראווה ועבירות, לצד מופעי דריפט וג’אמיקנה מעושנים ומהנים של אלופי ישראל.

מתחם הטכנולוגיות יציג מאות מותגים, טכנולוגיות חדשות, חומרי טיפוח לרכב, סימולטורים, כלי עבודה, וציוד לאנשי מקצוע. בנוסף יוצגו סדנאות שיפורים ושיפוצים מרהיבות ברמת תכניות הטלוויזיה הפופולריות.

ולראשונה, באוטומוטור יוקצה אזור מנוחה חדש לפיקניקים משפחתיים ומנוחה, ואזור משחקים לילדים.

מתי?
ב-12.4-15.4 בין השעות 9:30-20:00
וביום שישי בין השעות 9:00 עד השעה 15:00.

הכניסה לילדים עד גיל 5 חינם, עלות כרטיסים סופית טרם נקבעה אך הרוכשים בכרטיסי אשראי לאומי קארד יזכו להטבת 1+1 וכמו כן דובר על הנחות לקהל הרחב במעמד הרכישה.

רייסר מניעים חיוכים RACER

רייסרים מניעים חיוכים

אירוע לא פחות חשוב שיש בחג החירות הוא המפגש בכפר הנוער “אהבה”, מועדון “רייסר מניעים חיוכים” יגיעו לכפר הילדים והנוער, עם מגוון “מפלצות מוטוריות” על פי מסורת המועדון, להנאתם של הילדים, שיזכו גם למתנות והפתעות.

אם יש לכם רכב ספורטיבי “מעניין” ובא לכם לעשות טוב ושמח לילדים, אתם מוזמנים  ליצור קשר עם מארגני האירוע וכמובן להגיע ולעשות טוב.

איפה?  כפר הילדים והנוער אהבה, קרית ביאליק רחוב החקלאים 17.
מתי?  27.4.17 בין השעות 15:00-18:00.

מועדון החמש ומועדון PSI במתחם לובינסקי

אטרקציה נוספת ומעניינת, בעיקר לחובבי הצרפתיות שבינינו, היא תערוכת מועדון החמש ומועדון PSI בשיתוף יבואנית סיטרואן-פיג’ו, לובינסקי, במתחם החדש שלה בגן שורק, צמוד למתחם איקאה בראשל”צ.

לובינסקי תארח תערוכת רכב במוטיב “ההיסטוריה חוזרת”, ומזמינה את חברי “מועדון החמש” ומועדון PSI להציג את דגמי MG סיטרואן ופיג’ו האהובות של פעם, כמו ה-106, 205,  DS ,BX ודגמי חברה אגדיים נוספים, לצד הדגמים החדשים של החברה.

במתחם התערוכה יהיו פינות משחקים לילדים “באווירה של פעם” על פי היבואנית, עם דוכני שתייה, שערות סבתא, גזוז ושאר פינוקים עם פינות ישיבה למשפחות ופינות הפעלה לקטנטנים ללא עלות.

מתי? 12.4-14.4 בין השעות 9:00-17:00
וביום שישי בין השעות 9:00 ל- 12:00

איפה? מתחם גן-שורק ראשון לציון, מרק מושוביץ 3 צמוד לאיקאה ראשל”צ.
הכניסה חופשית

גרוטאשטח

אם לא יצא לכם להגיע לאירוע מוטורי, אתם מוזמנים לעקוב אחרי המאורע המוטורי הכי מיוחד של החג – הגרוטאשטח.

גרוטאשטח הוא מסע מוטורי מאתגר המיועד לרכבים שעלותם הוא פחות מ- 5,000 ₪, מכאן השם גרוטאה. ישנם כמה קריטריונים טכניים שעל הרכבים לעמוד בהם, העיקרי שבהם הוא, ללא הנעה כפולה. (כך שסובארו נבדקת בשבע עיניים).

המסע לוקח את הרכבים החבוטים דרך דרכי עפר סלולים וסלולים פחות. כשהדגש השנה יהיה לאתגר את המשתתפים, והכל ברוח טובה ועזרה הדדית. 

הגרוטאשטח יצא לדרך בתאריכים 14.4-16.4, האירוע המעניין יכלול 40 רכבים שינסו לצלוח את המסע בן ה- 450 ק”מ בחתיכה אחת. המסע יצא מאזור קיסריה לכיוון קיבוץ שניר ויכלול מקטעי שטח משתנים.

תוכלו להתעדכן בנעשה בשטח בדף הפייסבוק של גרוטאשטח.

הקרנה מיוחדת לסרט ההמשך בסדרת מהיר ועצבני

וקצת פחות למשפחה –  
הקרנה מיוחדת של הסרט “מהיר ועצבני 8” + מסיבה

השם דומיניק טורטו גורם לכם לחייך? דודג’ צ’אלנג’ר מעוקמת שאסי וחורכת כבישים עושה לכם טוב?

בתאריך ה- 20.4.17 תיערך מסיבת Fast 8, לכבוד הקרנת הסרט החדש בסדרת סרטי מהיר ועצבני. המסיבה תיערך כשעתיים לפני ההקרנה החגיגית, עם מוזיקה טובה, אוכל טוב, יין והמון בירה.

האירוע החגיגי לא פוסח על מסורת חול מועד פסח ותערוכת רכבי יוקרה וספורט תלווה את המסיבה. 

מתי? יש להתעדכן בלוח הקרנות הסרטים של גלובס מקס נתניה. המסיבה תחל שעתיים לפני תחילת הסרט.
איפה?  “גלובס מקס” א.ת. פולג, גיבורי ישראל 17, נתניה

כרטיסים למתחם ה-VIP אזלו. ניתן לרכוש כרטיסים ליתר אולמות הסרטים, (עלות כרטיס הסרט בקופות), ולהצטרף לחברים במתחם המסיבה.

יודעים על עוד אירועי רכב מעניינים, כתבו לנו בתגובה.

 תבלו! 👊 ושתפו 🔗

follow and like
fb-share-icon0

2 Replies to “מה עושים בפסח? אירועים מוטוריים לכל המשפחה”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

fifteen − seven =