מועדון ה-5 באילת: מסע ההצדעה ה-6 של מועדון רכבי האספנות

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

מועדון החמש
מועדון החמש במסע הצדעה. מתחם קרסו מוטורס בראשון לציון

מועדון החמש ירד לאילת בפעם השישית: כ-130 רכבי אספנות ירדו בשיירה לאילת. ההזנקה למסע הייתה במתחם קרסו טרייד-אין בראשל”צ בהצדעה מיוחדת ל-30 שנות ניסאן בישראל וישתתפו בה 4 רכבי אספנות של “דטסון”

 

מועדון ה-5 באילת: במסע הצדעה ה-6 של מועדון רכבי האספנות. בצהרי יום חמישי עבר המסע ברחוב הראשי של ירוחם, בהצדעה לעיר הדרומית

זהו מסע ההצדעה הדו-שנתי השישי של מועדון רכבי האספנות (אחרי שנתיים של קורונה וסגרים בהם לא התקיים המסע) והשנה הוא יהיה גדול מכל קודמיו וישתתפו בו כ-130 רכבי אספנות בני 30 עד 70 שנה ובהם כ-250 חברי המועדון, בנות/בני זוגם וילדים/נכדים.

מסע ההצדעה יצא ממתחם “קרסו טרייד-אין” בראשון לציון, כהצדעה לכבוד 30 שנות ניסאן בישראל ולרגל החגיגה הגיעו והוצגו מטעם מועדון החמש, 4 רכבי אספנות מתוצרת “דטסון”, מותג שנטמע והפך ל”ניסאן”. הרכבים שהוצגו יחד לראשונה, הם מדגם Z280 ו- Z300 של DATSUN.

 

מועדון ה-5 אספנות
מועדון ה-5 ישראל

 

שיירת הרכבים יצאה במסע מיוחד וחגיגי לכיוון העיר הדרומית ירוחם, שם בשעה 12:30 נערכה באגם ירוחם מפגש מיוחד עם ראשת העיר ירוחם, טל אוחנה, ומשם יצא המסע בהצדעה לתושבי העיר הדרומית והועבר לכל אורך העיר ברחוב הראשי של ירוחם.

בדרכה לאילת עברה השיירה לאורך המכתש הגדול ובהמשך התארחו חברי מועדון החמש בבסיס צה”ל שנשמר בסוד.  בסיום הביקור נכנסה כל השיירה לעיר אילת, למלון דן פנורמה, שם התארחו חברי המועדון ובו קיימו טקסים ומופעים עבור החברים.

ביום שישי אירחה עיריית אילת את מועדון החמש בתערוכת ענק של רכבי האספנות של חברי המועדון ואספני רכב מאילת, בחניון שמול מרכז התיירות וקניון מול הים.

 

אודות מועדון ה-5

מועדון החמש הוא מועדון האספנות והמכוניות הקלאסיות הוותיק, הגדול והחשוב בישראל. הוא הוקם והתאגד בשנת 1985 ומונה כיום 1000 חברים ואלפי מכוניות אספנות משנת 1925 ועד לשנת 1991. שמו של המועדון ניתן לו מכך שבשנת 1985, מכוניות אספנות בנות 30 שנה נשאו לוחיות רישוי עם חמש ספרות בלבד. כיו”ר המועדון משמש מר נחום קדמיאל.

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

19 + 9 =