מותג רכב חשמלי חדש בישראל WM Motor – ייחשף בתערוכת אוטומוטור

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

EX5Z רכב חשמלי
מותג רכב חשמלי חדש בישראל WM Motor. בקרוב – EX5-Z

מותג רכב חשמלי חדש בישראל WM Motor ייחשף בתערוכת הרכב אוטומוטור בחג הפסח הקרוב – בהמשך השנה תשווק EV Motors בשיתוף עם אלדן, את הדגם הראשון של WM Motor בישראל, SUV חשמלי, ה-EX5-Z

 

הרכבים החשמליים של WM Motor מגיעים לישראל חברת EV Motors, יבואנית הרכבים החשמליים, תשווק בישראל את רכביה של יצרנית הרכבים החשמליים  WM Motor, אשר בין משקיעיה הבולטים נמנות ענקיות הטכנולוגיה Xiaomi  TenCent(בעלת הרשת החברתית WeChat) ו-Baidu (גוגל הסינית).

WM Motor בחרה ב-EV Motors בישראל להיות אחת מהמדינות הראשונות בעולם מחוץ לסין אשר בהן ישווקו רכביה.

יבואנית הרכבים החשמליים EV Motors תחל לשווק במחצית השנייה של 2022 את רכביה של יצרנית הרכבים החשמליים המסקרנת WM Motor (הידועה גם כ- Weltmeister), אשר בין משקיעיה הבולטים נמנות ענקיות הטכנולוגיה Xiaomi, TenCent (בעלת הרשת החברתית WeChat) ו-Baidu (גוגל הסינית).

WM Motor בחרה ב- EV Motors בישראל להיות אחת מהמדינות הראשונות בעולם מחוץ לסין אשר בהן ישווקו רכביה.

Motors EV תחשוף 3 מדגמי WM Motor לראשונה בישראל בתערוכת אוטומוטור, אשר תתקיים במהלך חג הפסח בגני התערוכה.

בהמשך השנה תשווק EV Motors בשיתוף עם אלדן, את הדגם הראשון בישראל שיהיה בתצורת SUV, ה-EX5Z החשמלי, בעל טווח נסיעה של 400 או (WLTP) ובעל טעינה מהירה מ-30 ל-80 אחוזים בתוך כ-30 דקות בלבד, מפרט מפואר ומערכות בטיחות מתקדמות.

נכון לתחילת 2022, ה-EX5Z החשמלי מככב בראש טבלת המכירות של רכבים חשמליים בסין, ומסירות של עשרות אלפי רכבים.

EV Motors הוקמה בשנת 2018 על מנת לקדם את מהפיכת הרכב החשמלי בישראל, ומשווקת דגמים של מספר יצרני רכבים חשמליים, לרבות אוטובוסים חשמליים מתוצרת Ankai, רכבים פרטיים חשמליים מתוצרת JAC, וכן רכבים חשמליים מתוצרת LEVC הבריטית – המונית הלונדונית ורכבים מסחריים.

כמו כן מתמקדת EV Motors בפתרונות אנרגיה ירוקה ובת-קיימא לטעינת רכבים חשמליים, לרבות מטענים חכמים (רגילים ומהירים) ושוקדת על הקמתן של עשרות תחנות טעינה.

במסגרת תערוכת אוטומוטור תציג EV Motors את מגוון הרכבים המיובאים על ידה כיום ובעתיד הקרוב.

אוהד זליגמן, יו”ר EV Motors, מסר: “EV Motors חרתה על דגלה להוביל את מהפיכת הרכב החשמלי בישראל, ושמחה לשווק את רכבי WM הניצבים בקדמת הטכנולוגיה והאיכות של רכבי החשמל. אני שמח שמבין כל היבואנים אשר התחרו על ייצוגה של WM Motor בישראל, נבחרה EV Motors להיות מהראשונות בעולם המשווקת רכבים מתקדמים אלו.”

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

five + fourteen =