מזל עקרב: ראיון עם עומר גלברט מנהל מותג אבארט בישראל

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

את מותג אבארט, מותג הרכב הצעיר והספורטיבי מנהל בחור לא רגיל, שלקח את העבודה שלו כל כך ברצינות, עד שהפכה לדרך חיים ואת לקוחות המותג למשפחה - ראיון עם עומר גלברט, האש והשיגעון מאחורי מועדון הרכב הכי צבעוני בארץ

"אבארט זה לא מועדון, זו דרך חיים". צילום: רלף חסון

ב-7 שנים האחרונות אני בוחנת מכוניות. חלק מהמבחן הוא גם לפתוח את הלב, להרגיש את הרכב, ולחוות את החוויה והלייף סטייל שהרכב מביא איתו. יש מכוניות אנמיות שלא מוציאות ממך כלום, שנועדו לנהיגה בלבד, לקחת אותך מנקודה א’ לב’, ויש מכוניות שמרגע המפגש איתן בבוקר, הן מוציאות ממך אמוציות: שמחה, ציפייה, התלהבות ועוד.

יצא לי לבחון מספר דגמים של אבארט, ובכל מבחן הרגשתי את הווייב המיוחד של המכוניות האלה – קודם כל הרגשתי שירדו לי 10 שנים מהגיל, אני צעירה, רווקה, ואין לי דאגות מרגע ההתנעה. דבר שני, בא לי לתת גז, לנסוע לפה לנסוע לשם, לטייל, העיקר לתת גז ברכב. המכוניות של אבארט מוציאות ממני רגש, וכנראה שקלטו את זה היטב, כי זו השנה השנייה בה הזמינו אותי לאירוע השנתי של מועדון אבארט. איך אני אסרב לזה?

לפני כשבועיים, יצא האירוע השנתי של המועדון לכיוון צפון הארץ, למפגש וסעודה בגלבוע, ואחר כך 24 שעות של החיים הטובים במלון בכנרת (מלון “סטאי”, אם אתם מתעקשים…). נו, היה מדהים, הנהיגה, הדרכים, השהייה בחיק חברי המועדון, קבוצה ורסטילית וצבעונית של אנשים. צעירים ומבוגרים כאחד, אנשים שנהנים מהחיים שלהם, מטורפים על האבארט שלהם, ושמחים להיות חלק מהקבוצה הזו.

מאחורי התופעה הזו, שנקראית מועדון אבארט, עומד בחור עם אש בעיינים והרבה אהבה לעקרב, שהביא את המועדון למקום המצוין בו הוא נמצא היום. ולדעתי, חייב להוות דוגמא ליתר המותגים – עומר גלברט, מנהל מותג אבארט ישראל.

כמיהה ואהבה למותג אבארט. עומר גלברט

אז, עומר, מתי הוקם המועדון. איך זה התחיל?
“באבארט אין מועדון – אבארט זאת דרך חיים! כל לקוח שמתחדש הוא חלק מדרך החיים הזאת ובעצם מוזמן לכל פעילות שאני מיישם. 
את פעילויות ה”מועדון” אני הקמתי ביזמתי ולא בשיתוף עם סמל”ת כבר מ-2010 .
בעצם עד לא מזמן אני הייתי היחידי שמריץ טיולים ואירועים שכאלה, אף יבואן לא עשה טיולים\אירועי נהיגה ובכלל לא פנה ללקוחות בדרך הזו – לאחרונה קל לראות שהרבה מנסים להעתיק את הדרך הזאת אך מפספסים את הנקודה החשובה ביותר- זה נטו פלז’ר! אין פה אירוע מכירות אין פה עבודה יש פה נטו אהבה ואוירה”.

כמה חברים ומכוניות יש במועדון?
“כמה נהגים וכמה רכבים – כמה שנמכרו – כ-400 רכבי אבארט יש נכון להיום על הכביש. אך יחד עם זאת המוזמנים שלי הינם לקוחות יד 1 (לקוחות שלי) ורק אם במידה ויש מקום שהתפנה בעקבות ביטול של לקוח יד 1 אני מזמין לקוח שלא רכש ממני (יד 2 ומעלה), לבוא להצטרף אלינו לטיול, אירוע או סשן”.

ספר לי על המועדון, מה הייחוד שלו, שלכם?
“לכולם יש מכנה משותף מאוד ברור – אבארט! הלקוחות סטטיסטית בגיל ממוצע של 45 +\- , סוציואקונומי גבוה להרבה מהם זה רכב נוסף , התחביב, הצעצוע שעושה להם טוב על הלב, מה שמוציא מהם את ה”ילד” שבהם.  זה מדהים לראות לקוח בן 50+ שמחזיק צי רכבים שכולל פרארי 458 בנוסף ל-911 גיטי3 יושב עם בחור צעיר שלקח הלוואה כדי להגשים את החלום שלו (אבארט) ולשניהם יש שפה משותפת שכנראה ולא הייתה בשום סיטואציה אחרת”.

"באירועים שנתיים אין מכירות או עבודה, זה נטו אהבה ואווירה". צילום: רונן טופלברג
אבארט 124 ספיידר. צילום: רונן טופלברג
שאול בן אדרת. צילום: רונן לידור

ספר לי קצת על הרכבים. אילו דגמי אבארט יש במועדון?
“כל הדגמים של אבארט”, החל מאבארט 500 בסיסית ועד 695 טריבוטו פרארי (שעלתה 400,000 ₪) ופונטו אבארט וכמובן 124 ספיידר.
יש גם כלים סופר נדירים ברמה בינלאומית כמו אבארט 207
A אחת מתוך 7 בעולם שנת 1955 או אבארט 038 הידועה כלנציה 4S (מהימים שאבארט היתה סדנת מירוצים) שלדה אבארט מנוע אבארט וכן הלאה…”.

איך אתה נשאר בקשר עם החברים ומטפח את המועדון?
“אני בקשר אישי חברי עם כל אחד מהלקוחות שלי , אני בעצם מאוד דומה לכל אחד מלקוחתי , אני מבין היטב את הרצונות שלו ואת התחביב שלו והכי חשוב את השיגעונות שלו. ישנה קבוצת ווטסאפ שקטה שכל מטרתה היא קיום טיולים כפעם בחודשיים בממוצע או מפגש מזדמן. בנוסף, כאשר אני מוציא טיול או אירוע, אני מעלה פוסט פייסבוק עם אופציה להרשמה וכמובן נותן את הקישור גם בווטסאפ הקבוצתי…
מעבר לזה אנחנו מאוד משקיעים בכל הקשור לקשרי לקוחות – בימי הולדת אנו שולחים ללקוח עם שליח מתנה לביתו, בחגים ישנם מתנות (בין אם זה סט בירות עם כוסות ביום העצמאות או רכב על שלט אבארט או ערכת פוקר מתויגת וכו’).

העקרבים על גבול מצרים, בליווי צה"לי
ביקור מועדון אבארט בבסיס חיל האוויר רמון
עריכת וידאו: בני דויטש
אירוע שנתי 2018 - עצירה בגלבוע
העקרבים חונים ונחים בטבריה. צילום: בני דויטש

“לגבי פעילויות מיוחדות – אני מנסה כל הזמן לצאת מהקופסא, לעשות משהו שעוד לא נעשה:
בספטמבר 2015 הכנסנו 50 אבארטים לבסיס חיל האויר רמון , קיבלנו הרצאה מדהימה ממפקד הטייסת וחזינו בתרגיל הזנקה של מטוסי F
16 מבצעיים.
ב-2013 הרמנו את אירוע בראשית – אירוע המלון הראשון , 100 חדרים , 100 לקוחות – היתה אוירה שאין דומה לה , בערב סושרד עלה להופעה והיה חיבור מדהים בין הלקוחות. ירדנו לפרטים הכי קטנים כמו בשאר אירועי המלון כפי שנחשפת לאחרונה.
2015 – אירוע שנתי במלון יערות הכרמל. עם הופעה של אלי ומריאנו, שחצי מופע דיברו אבארט ולא השאירו אף לקוח אדיש.
2016 – אירוע שנתי במלון כרמים. עם הופעה של יצפאן.
2018 – אירוע שנתי בצפון, במלון סטאי כנרת. הופעה של חנוך דאום.

“בין לבין ישנם פעילויות כל הזמן . באוקטובר 17 עשינו טיול על כביש 10 (גבול מצריים) עם כניסה ייחודית צפונית לעזוז עם ליווי צבאי לאורך הגדר עד הר שגיא. 
ימי מסלול בכוכב יאיר ומנחת מצדה. טיולים מגוונים כל פעם למקום אחר, בין אם זה לגבול סוריה עם הרצאה במפקדה הסורית בקוניטרה על אלי כהן ובין אם זה טיול רייזרים בעמק החולה ורמת הגולן (כן כן מגיעים עם האבארט אבל מתלכלכים עם רייזרים וכמובן מסעדה בסיום הטיול)  ובין אם זה טיול ליילי למכתש הגדול עם ניגובי חומוס וקפה אותנטי בטבע. יש לי עשרות דוגמאות ממשך השנים”. 

האם אתה משתף פעולה עם מועדונים אחרים?
“לא, אין שת”פ עם מועדונים אחרים”.

כמה אנרגיות וכמה השקעה, מה מניע אותך לעשות את מה שאתה עושה?
“החיבור שלי עם הלקוחות ובין הלקוחות, זה משהו שאי אפשר להסביר במילים. יש חבר’ה שנפגשים בינם לעצמם לסשן נהיגה בלילה או לבירה באיזה בר בתל אביב עם מונית או על האש אצל אחד מהם בבית. יש פה חיבור אמיתי, חברי.  אני הכרתי חברים לחיים שהתחילו כלקוחות מול איש מכירות.

אני בגישה שלי לא מוכר אלא מתווך… מתווך בין הלקוח למוצר הזה שאין בו שום היגיון אלא נטו חיוך, כיף. אני לא מוכר מכוניות, אני מוכר חוויה”. 

follow and like
fb-share-icon0

6 Replies to “מזל עקרב: ראיון עם עומר גלברט מנהל מותג אבארט בישראל”

  1. כל הכבוד לעומר גלברט על הרמת המותג אבארט בישראל…. הוא עושה עבודת קודש.. וממש עוזר לתרבות המוטורית בארצנו.. יישר כוח

  2. מלך
    כמה אנרגיות וכמה רצון ואהבה למה שעושה.
    דואג עד לרמה הכי נמוכה בהכל,
    מלווה אם צריך בטיפולים ונלחם עבור הלקוחות ללא פשרות בהכל.
    האיש והנשמה של המותג

    כן יירבו

  3. עומר גלברט הוא אלוף – אין חוויה כמו קניית אבארט ..
    לקוחות קונים רכב – ופה זה נגמר ..
    אני קניתי רכב – וקיבלתי גם רכב שמעלה חיוך כל בוקר וגם חבר לחיים !!
    שאפו עומר אתה אלוף המשך בעשיייה מבורכת ..

  4. שלום רכשתי אבארט ולמרות שפרטיי ידועים לא הוצע לי להצטרף למועדון אף אחד לא יצר עמי קשר וחבל.
    סה”כ נמכרו בודדות בירושלים ובסוכנות מכירים אותי באופן אישי. גם אני קניתי אבארט בשביל החוויה והחיוך ואכן זה זה.
    אני קורא בהתפעלות אתת הפעילות המבורכת והכל כך לא שגרתית.
    אשמח להצטרף .
    0506270361

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

8 + seventeen =