מטרו מוטור במכירה מוקדמת של דגמי ימאהה MT09 ו-MT09PS

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

מטרו מוטור, יבואנית הדו גלגלי בישראל, מודיעה על התחלת שיווק במכירה מוקדמת של דגמי ימאהה MT09 ו-MT09ps החדשים 

 

 ימאהה MT09 ו-MT09PS
מטרו מוטור במכירה מוקדמת של דגמי ימאהה MT09 ו-MT09PS

 

ימאהה MT09, אחד האופנועים הפופולאריים בשנים האחרונות בישראל, ובעולם בכלל, מקבל השנה לא עוד עדכון גרסה אלא דגם חדש לחלוטין ומשופר בכל תחום. המפרט הטכני העדכני, העיצוב החדשני שנותן לכלים מראה עוצמתי, וכמובן הביצועים על הכביש. 

הימאהה MT09 החדש, חלק בלתי נפרד מסדרת ה-MT המפורסמת של ימאהה, שומר על ה-DNA המוכר של ה-MT ומביא אתו שדרוגים ושיפורים.

מנוע אולטרה מודרני וקל משקל, שגדל מ-847 סמ”ק ל-889 סמ”ק אך קל יותר ב1.7 ק”ג, מנוע טריפל עם תגובה מעולה בכל טווחי הסל”ד, צינור מפלט חדש, צנרת יניקה לא אחידה ותיבת הילוכים משופרת, כל אלה משפרים משמעותית את ביצועי הכלי ומביאים אותו לחוויית רכיבה מהנה במיוחד.

גם השלדה קיבלה שיפור משמעותי עם מבנה חדש לחלוטין וקל יותר ב-2.3 ק”ג שמביא דיוק גבוה, יציבות ותחושת ביטחון. תנוחת הרכיבה השתפרה וכעת היא יציבה יותר.

בגזרת העיצוב, האופנוע קיבל פנס לד ראשי יחיד דו-תפקודי, עם גישה מינימליסטית בכל קימורי הכלי להתאמה מושלמת של תדמית “הצד האפל של יפן”.

MT09SP מביא לקצה את חוויית הרכיבה על הנייקד האולטימטיבי עם גרסה מפוארת וספורטיבית יותר הכוללת מתלים ברמת פרמיום, רמת גימור יוקרתית ובקרת שיוט.

הדגם החדש משלב מערכות אלקטרוניות מתקדמות בטכנולוגיה החדישה ביותר, אשר שמות את הMT09 בקדמת הבמה הן מבחינת ביצועים והן מבחינת בטיחות. 

האופנועים מוצעים למכירה בהזמנה מוקדמת, חשיפה רשמית תיערך באירוע מכירות חגיגי ביום שישי הבא, 30.4 בסניף הדגל ימאהה TLV, שוקן 7 תל אביב. 

 

מחירים

ימאהה MT09 במחיר 72,985 ₪  

ימאהה MT09PS במחיר 81,985 ₪  

המחירים כוללים מע”מ, אגרות והוצאות רישוי.

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

five × three =