מכונית החלומות 2019: הישראלים הצעירים שייצגו אותנו בתחרות ציורים בינלאומית

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

הוכרזו הזוכים המעירים מישראל בתחרות ציורי הילדים העולמית של טויוטה - "מכונית החלומות 2019"; השלב הבא - תחרות בינלאומית ביפן

תחרות ציורי הילדים העולמית של טויוטה "מכונית החלומות 2019"

השלב הראשון של תחרות הציורים העולמית בנושא “מכונית החלומות” שעורכת חברת טויוטה העולמית הסתיים  בישראל. יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה בישראל, קיימה גם השנה את התחרות במסגרת הפרויקט העולמי של טויוטה יפן Toyota Dream Car Art Contest.

בתחרות, ילדים מכל רחבי העולם הוזמנו לשתף ברעיונותיהם ובדמיונם לגבי עתיד הניידות באמצעות ציור “מכונית החלומות”. בטויוטה מאמינים שכל רעיון גדול נולד בניצוץ של חלום, ומקווים שהפעילות תעזור לטפח את יצירתיות בקרב הדור הבא של ממציאים, הוגים וחולמים גדולים. התחרות נערכת בשלוש קטגוריות גיל: גילאי 7 ומטה, גילאי 8-11 וגילאי 12-15.

הציורים אשר זכו בתחרות בשלב המקומי ייצגו את ישראל בתחרות העולמית שתתקיים ביפן בקיץ 2019. עשרה ילדים מכל קטגוריית גיל ברחבי העולם, אשר יעפילו לשלב הגמר של התחרות העולמית, יזכו בכרטיס טיסה ואירוח ביפן להם ולשני מלווים.

המקום הראשון. ליהיא ליבר ממשמר דוד. מכונית החלומות 2019

הציורים הזוכים בשלב המקומי של התחרות

אל המקום הראשון בקבוצת הגיל הבוגרת הגיע הציור של ליהיא ליבר, בת 13 ממשמר דוד, היא מספרת: “החלום הוא שלהתארגן בבוקר יהיה קל ומהיר, במקום בקושי להתעורר ולהכין את עצמך ליום ארוך. אני מוצאת את הפתרון הזה אפקטיבי ויעיל להרבה בני נוער (ומבוגרים) שמתקשים לקום בבוקר, מכונית זו גם תצחצח לך שיניים, תסרק לך את השיער, תכין לך כריך ותלביש אותך בבגדים שבחרת בערב הקודם, וכל זה בדרך לבית הספר או לעבודה”.

אל המקום השני בקבוצת הגיל הבוגרת הגיע הציור של יהב מנע, בן 15 מתל אביב, שצייר רכב עבור ילדים תחת הכותרת “Car for kids”.

במקום השלישי, הציור של תומר כץ, בן 15 מגבעת שמואל שצייר את “מכונית המגנט”, תומר מספר על המכונית המיוחדת : “לכל מכונית בעתיד יהיו מגנטים שמחוברים אליה מכל הכיוונים (מקדימה מאחורה ובצדדים) כל המגנטים יהיו חיוביים, וכך לא יהיו תאונות!. בנוסף, במידה ותתקע עם הרכב (פאנצ’ר או נגמר הדלק) יהיה אפשר להפוך את המגנט מחיובי לשלילי וכך עם הרכב תוכל להתחבר למכונית אחרת”.

הציור של אשלי קינן מבאר שבע. תחרות ציורים מטעם טויוטה

בקבוצת גילאים 8-11 זכה במקום הראשון הציור של אשלי קינן, בת 10 מבאר שבע. היא מספרת על הציור: “בחלומות שלי בעתיד לכל אחד תהיה אפשרות להגיע לכל מקום אפשרי על הרכב המיוחד שלו. בציור ציירתי רכבים שמאפיינים את הדמויות. ילדה שאוהבת לקרוא נוסעת על רכב שנראה כמו ספר ואילו ילדה מאוהבת על לב ענק. אני מקווה שבעתיד אנשים לא יתביישו להציג את הזהות שלהם ויקבלו את השונה והאחר”.

אל המקום השני הגיע הציור של ליהי חדד, בת 10 מכפר יונה. היא מספרת על הציור: “הייתי רוצה שהעתיד יהיה יותר ירוק, צבעוני ושמח. שלא יהיה זיהום אויר בעולם ושהעולם יהיה יותר נקי. הייתי רוצה שהמכוניות יהיו גם בשמים שנוכל לראות את הנוף מלמעלה”.

אל המקום השלישי הגיע הציור של יואלי בן שושן, בן 9 מתל אביב שצייר עיר עתידנית וסיפר: “בציור מצוירת עיר עתידנית וחלומית. בעיר כלי רכב מגוונים וייחודיים, שנקראים – קפסולות מסע. הקפסולות יהיו הגשמה של חלום בגלל שאפשר לעבוד ולנסוע איתן ממקום למקום. בקפסולת בית ספר – לאחר הלימודים אפשר להסיע את הילדים ישר לביתם ללא אוטובוסים”.

בקבוצת הגיל הצעירה זכה הציור של בן מור, בן 7 וחצי מרעננה עם הציור “תיבת נוח מודרנית” והוא סיפר על הציור: “תיבת נח מודרנית על גלגלים מחברת בין עבר לבין עתיד. מלאה בחיות שאני מאוד אוהב בתוכה וסוחבת על גבה במקום בית שנח בנה לעצמו בניינים של תל אביב/יפו. טיול כיפי שלי עם אחותי אמה ומשפחתי בתל אביב בתיבה מעץ ללא שימוש בדלק אלא רק על מצב רוח טוב ושמחה”.

אילה שטרובך, בת 6 מפתח תקווה ציירה את הציור שהגיע למקום השני בקטגוריה עם ציורה – מכונית המשאלות, לדבריה: “מכונית המשאלות נוסעת בין הילדים להגשים את חלומותיהם ומשאלותיהם ובפרט לשמח ילדים חולים”.

למקום השלישי הגיע הציור של כרם יוגב, בת 6 מהוד השרון עם הציור “אוטו אהבה”, לדבריו “האוטו מפיץ אהבה ושמחה בכל העולם לכל אחד ואחת”.

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

3 − two =