מלכת הכביש סוגרת שנה עם אינפיניטי Q70 – אלבום תמונות

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook
מלכת הכביש חוגגת עם אינפיניטי Q70

מאת: ענת דניאל אלסיבוני
צילומים: איתי עמר



עוד מעט אני ו”מלכת הכביש” חוגגות 5 שנים. חמש שנים שאני בתחום הרכב.
נוהגת, מסקרת, מצלמת ומשתפת באתר וברשתות החברתיות של “מלכת הכביש”. כמו כל אחת ואחד מאיתנו, שמתחזקים פרופיל פייסבוק, אנחנו נוהגים מדי פעם להתחדש בתמונת פרופיל או תמונת קאבר, כדי לרענן לעצמנו קצת ולקבל תשומת לב מהחברים. והנה, אחרי שנה וחצי בהם הייתי עמוסה ועסוקה בהריון, לידה, וגידול תינוק קטן, וכן, פחות בחידוש תמונות בפייסבוק, הגיעה שעתי להחליף תמונה, לאחת עדכנית.



תמונה שלי לבד היא תמונה לא שלמה מבחינתי. אז במשך שבוע שלם גלגלתי רעיונות בראש – איזו מכונית מעניינת תצטרף אלי לפריים. בהתחלה חשבתי לבחור מכונית ספורטיבית, להשתגע קצת עם נסיעת מבחן בנס הרים ועל הדרך לצלם קצת. אבל כמו מצב הרוח שלי בימים אלו, רציתי משהו רגוע, נינוח, בוגר יותר – אז החלטתי ללכת על מכונית מנהלים שקטה, משייטת, ומפנקת. האופציות היו: אינפיניטי Q70, ב.מ.וו סדרה 3 ׁ(320), או A45 של מרצדס. שבוע עבר, נפל הפור – אינפיניטי Q70 ספורט-טק מחכה לי בסוכנות בהרצליה ליום עבודה אחד.




נפל הפור, ה-Q70 נבחרה 



הגעתי לסוכנות, זכיתי לקבלת פנים של לקוחה מ-SEA&SUN. לפני שאזכה לעוד קפה ופינוקים, סיפרתי שאני סך הכל כתבת רכב ויכולה לרכוש ג’אנטים מקסימום. נציג ליווה אותי לרכב, התחיל להסביר לי על כל הטוב שבתא הנהג, ראה שאני מסתדרת ומעדיפה לנהוג יותר ופחות לדבר. יצאתי לדרך.


אבזור 


אבל שנייה לפני דוושת הגז, מילה על האבזור, כי יש כל כך הרבה, ובאמת שלא יצא לי ליהנות מכל הכפתורים האלה: יש מערכת מצלמות היקפיות עם זיהוי עצמים נעים,מערכת אקלים מפוצלת מלפנים ומאחור, מערכת שמע עם 10 רמקולים, מערכת Music Box בנפח 9GB, שליטה קולית במערכת ניווט, מושב נהג שמתכוונן חשמלית ל10 מצבים, מערכת חימום וקירור למושבים, SUN ROOF ועוד. אין לי אוויר.



אני שועטת למרכז הארץ לכיוון הצלם שממתין לי. מערכת התראה ומניעת סטייה מהנתיב עובדת יפה 🙂 ואת בקרת השיוט נשאיר לימים עם לוח זמנים פחות לחוץ. במשך השנים עבדתי עם לא מעט צלמים, וגם צילמתי בעצמי מכוניות מבחן. תודות לגלאקסי S5 ותכנות העריכה הקלילות היום, אפשר להוציא תמונות יפות גם אם אתה לא מקצוען/ית. גם בחירת הצלם לא הייתה מיידית, העליתי פוסט בו חיפשתי צלם שילווה אותי במבחנים שאני עושה מדי שבוע וקיבלתי לא מעט הצעות. כמה ימים לפני איסוף האינפיניטי עשיתי כמה טלפונים, תיאומים, בירורים, ואיתי עמר, בחור צעיר וצלם מוכשר הצטרף אלי לצהריים חמימים באמצע דצמבר, חמוש במצלמה ונחוש להוציא אלבום מגניב לסוף השנה.

פרטים טכניים

לחמודה הזו הנעה אחורית. מנוע 3.7 ליטר, עם 6 צילינדרים המפיק 320 כוחות סוס שדוחפים כמעט 2 טון קדימה מאפס ל100 קמ”ש ב6 שניות. למפרט המלא התיבה – אוטומטית, בעלת 7 הילוכים.

מאיפה מתחילים? תא הנהג אינפיניטי Q70
 Q70 sportTech, החל מ-379,000 ש”ח 






אז מה דעתכם, יצא יפה? כתבו לי
כנסו לפרגן ולהגיב בעמוד הפייסבוק של מלכת הכביש ותישארו ליהנות מעדכונים שוטפים ומעניינים על מכוניות, מבחני רכב, תמונות, ועוד ועוד.


צלם: Itay amar Photography
Posted by ‎ענת דניאל – מלכת הכביש‎ on Wednesday, December 30, 2015






















follow and like
fb-share-icon0

5 Replies to “מלכת הכביש סוגרת שנה עם אינפיניטי Q70 – אלבום תמונות”

  1. אני כרגיל אהבתי את הכתיבה והזוית שלך לנושא, מזל טוב על חמש שנים של כתיבה ועשייה
    תמשיכי כך. נמשיך לעקוב אחריך בכיף 🙂

    אילן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

twelve + seven =