מנוע חדש לניסאן X-TRAIL – רכב הפנאי שטח 7 מקומות

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

הגיע תורו של הניסאן אקסטרייל (X-TRAIL) לקבל את המנוע החדש של רנו-ניסאן בשת"פ עם מרצדס בנץ - מנוע 1.33 ליטר טורבו עם 160 כ"ס

מנוע חדש לניסאן X-TRAIL – רכב הפנאי שטח 7 מקומות

ניסאן TRAIL-X, רכב הקרוסאובר הפופולרי מקבל את המנוע החדש של רנו-ניסאן בשיתוף מרצדס, בנפח 1.33 ליטר בנזין עם הספק של 160 כ”ס, ו-27.5 קג”מ.

הקרוסאובר הפופולארי בישראל זכה ליחידת הנעה החדשה והמודרנית המשודכת לתיבת הילוכים כפולת מצמדים בעלת 7 הילוכים ומנוע מוגדש טורבו. המנוע החדש של ניסאן, בעל מערכת ניהול מתקדמת, עם מומנט מירבי כבר ב-1800 סל”ד, המאפשר זמינות כח מיידית גם בנהיגה שגרתית. עם נתון צריכת דלק, על פי הצהרת יצרן, של 6.3 ליטר ל-100 ק”מ. 

ניסאן X-TRAIL עם מנוע הבנזין החדש יוצע במספר רמות אבזור:

  • דגם אקסטרייל  חמישה מקומות אסנטה במחיר 167,990 ש”ח

  • דגם אקסטרייל שבעה מושבים אסנטה במחיר 178,990 ש”ח

  • דגם אקסטרייל (4X2) שבעה מושבים טקנה במחיר 192,990 ₪

מערכות בטיחות מתקדמות חשובות. ניסאן אקסטרייל, החל מ-167,990 ש"ח

לניסאן TRAIL-X מערכות בטיחות מתקדמות, הכוללות בלימת חירום אוטונומית, התראות התנגשות וסטייה מנתיב, בקרת אורות גבוהים, ואביזרים השמים דגש על טכנולוגיה מתקדמת לתמיכה בנהג כגון מצלמות היקפיות 360, חניה אוטונומית, התראות על עצמים בשטח מת, התראה על תנועה חוצה מאחור ועוד.

לדברי מנהלת חטיבת ניסאן, אורית בן עמי: “לא לחינם Xtrail הוא הקרוסאובר הנמכר בעולם כבר מספר שנים, וזוכה להצלחה גדולה גם בישראל. מנוע הבנזין החדש והמתקדם שלו נותן גוון נוסף לליין העשיר של דגמי הקרוסאובר מבית ניסאן, כך שכל אחד יכול למצוא בקשת הדגמים שלנו את הקרוסאובר המתאים עבורו, שייתן מענה מצוין לצרכיו”.

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

three × two =