מנורה מבטחים: איך לרכוש ביטוח שנתי לרכב אונליין (ברשת) ובהנחה

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook
מנורה מבטחים: איך לרכוש ביטוח שנתי לרכב אונליין (ברשת) ובהנחה

 

קבוצת מנורה מבטחים מציעה ממשק נוח ויעיל שיספק לכם הצעת מחיר לביטוח הרכב תוך 4 דקות בלבד

ביננו, מי אוהב להתעסק עם ביטוח הרכב? מילוי הפרטים המייגע, ובכלל כל ההתעסקות הזו, במקום לקרוא כתבה מעניינת באתר רכב, צרכנות ולייף סטייל (לדוגמה). בדיוק בגלל זה, מנורה מבטחים ביטוח בע”מ, מקבוצת ביטוחי הרכב הגדולה בישראל, הקימה מערכת נוחה לשימוש, המספקת הצעת מחיר מיידית תוך כ-4 דקות מהרגע שתלחצו על הקישור הבא, והשיקה מבצע לזמן מוגבל הכולל גם חודש מתנה וגם עד 40% הנחה בביטוח המקיף לרכב (למבטחים לשנה מלאה). 

 

קצת סדר – מה ההבדל בין ביטוח צד ג’ וביטוח מקיף?

אם אתם קוראים באתר מלכת הכביש, ככל הנראה שאתם מחזיקים ברכב או מעוניינים לרכוש אחד כזה בעתיד הקרוב. לצערנו, הרכבים בארץ אינם זולים. אובדן הרכב בעקבות גניבה או השבתתו בעקבות נזקי טבע, או תאונה חלילה, יכול לגרום לנזק כספי כבד אשר גורר בעקבותיו הוצאה לא מתוכננת, דבר שאנו ממליצים להימנע ממנו, במיוחד בעידן הנוכחי בו חוסר הוודאות גבוה מתמיד. חברות הביטוח מציעות מספר סוגי ביטוחים על מנת לספק לכם את השקט הנפשי לו אתם זקוקים.

לצערנו, תאונות דרכים מתרחשות בכבישים כדבר שבשגרה. למרות שקשה מאוד עד בלתי אפשרי לצפות אותן, אפשר בהחלט ואפילו רצוי, להיערך אליהן מראש. נזקי גוף מכוסים במסגרת ביטוח החובה של כל רכב, שכידוע חייבים לרכוש כדי להשתמש ברכב. באשר לנזקי הרכוש – כאן בדיוק נכנס לתמונה ביטוח צד ג’. כאשר הרכב שלכם גורם נזקים לרכב או לרכוש של אדם אחר, על אחת כמה וכמה באשמתכם, אתם חשופים באופן מיידי לתביעה כספית, שעלולה להסב לכם נזק כספי כבד. ביטוח צד ג’, יכסה אתכם במקרים אלו, כאשר חברת הביטוח תפצה את הצד הנפגע בגין הנזק שנגרם לו. 

אבל מה לגבי נזקים שנגרמו לרכב שלכם? כאן בדיוק נכנס לתמונה הביטוח המקיף. ביטוח זה מגן על הרכב של בעל הפוליסה מפני נזקים שיכולים להיגרם בשל תאונה, גניבה, שריפה, נזקי טבע ועוד. חשוב שתדעו – ביטוח מקיף כולל בתוכו גם ביטוח צד ג’, ולכן, במידה ובחרתם לבטח את רכבכם בביטוח מקיף, אתם מכוסים גם מפני נזקים שגרמתם לרכושו של אדם אחר. 

 

היום, קל, נוח ומהיר מתמיד לרכוש ביטוח רכב ברשת, ללא המתנה לנציג ובמחיר משתלם במיוחד. כיצד מתבצע התהליך? 

תהליך קבלת הצעת המחיר ורכישת הביטוח ממנורה מבטחים מתבצע באופן ידידותי לחלוטין, וברוח התקופה, הפלטפורמה הינה פלטפורמת צ’אט אוטומטית נוחה לשימוש. בשלב הראשון, תתבקשו להזין את שמכם הפרטי, לבחור את סוג הביטוח המתאים לכם (חובה, מקיף, צד ג’), ולציין את מספר הרישוי של הרכב. על סמך מספר זה, המערכת תחסוך לכם זמן יקר בהקלדת נתונים מיייגעת ותאתר באופן אוטומטי פרטים רלוונטיים בנוגע לרכבכם. המערכת אף תחמיא לכם על הרכב שבבעלותכם. רק בזכות זה היה כדאי לנו לקבל מהם הצעת מחיר. לאחר מכן, תתבקשו להקליד מספר פרטים נוספים, כמו מספר תעודת זהות, עברכם הביטוחי (שלילות, תביעות, וכו’). תתבקשו גם לעדכן מה גילו של הנהג הצעיר ביותר ברכב ומהי כמות הנהגים שינהגו ברכב. 

רגע לאחר הזנת הפרטים, תקבלו הצעת מחיר, הכוללת (במקרים מתאימים ובכפוף לתנאי הפוליסה) חודש חינם ועד 40% הנחה לביטוח המקיף (למצטרפים לשנה). עוד נציין כי (במקרים מתאימים ובכפוף לתנאי הפוליסה) תוכלו להנות מביטוח מקיף ללא השתתפות עצמית וממעל 200 מוסכים בהסדר בהם ניתן לקבל את שירות. באותה נקודת זמן ניתן לאשר הפרטים והרכישה ולהזין פרטי אשראי. בסיום התהליך תקבלו הודעה על כניסת פוליסת הביטוח לתוקף . המתלבטים, יוכלו לבקש שהצעת המחיר תשלח לכתובת הדואר האלקטרונית שברשותם, או שנציג שירות יחזור אליהם.

 

טיפ קטן – שימו לב לרכיב ההשתתפות העצמית (גם בביטוח המקיף וגם בביטוח צד ג’)

חשוב שתבחנו לעומק את תנאי הפוליסות השונות, הכיסויים, ההרחבות והתוספות הנלוות. כך תוכלו לרכוש את הפוליסה המיטבית עבורכם לא רק בגלל המחיר, אלא גם מבחינת הערך המוסף שהיא מספקת לכם והצרכים שזוכים למענה. הרי בדיוק בשביל זה החלטתם לבטח את רכבכם. נכון?

בנוסף, בבחירת ביטוח רכב, המחיר הסופי שאתם מקבלים מחברת הביטוח הוא לא בהכרח השיקול המכריע. במסגרת השוואת המחירים שאתם עורכים, מומלץ שתבחנו גם את המקצועיות, האמינות והאיכות של החברה המבטחת. כדאי שלא תתפשרו על איכות השירות ותבחרו לבטח את רכבכם אצל חברת ביטוח גדולה ויציבה, שתיתן לכם מענה מהיר ומקצועי ושירות איכותי ברגעים החשובים, בהם באמת תהיו זקוקים לעזרה. 

קבוצת מנורה מבטחים מתמחה בעיקר בניהול עסקי ביטוח ופנסיה. הקבוצה מנהלת נכסים בהיקף של כ-200 מיליארד שקל, עם היקף פרמיות ודמי גמולים שנתיים של כ -24 מיליארד שקל. מנורה מבטחים מציעה מגוון פתרונות בתחומי ביטוח חיים, ביטוח בריאות, ביטוח כללי, קרנות פנסיה חדשות וקופות גמל. מנורה מבטחים מחזיקה במלוא הבעלות על קרן הפנסיה הגדולה בישראל, מבטחים החדשה, המנהלת נכסים בהיקף של למעלה מ- 140 מיליארד שקל

והנה קבוצת ביטוח הרכב הגדולה בישראל. בשנות פעילותה, מאז שנת 1935, ביססה מנורה מבטחים שם של חברה אמינה, יציבה ויצירתית, המעניקה ללקוחותיה שירות מקצועי, אמין ויעיל ותשואות מהגבוהות בענף הביטוח והחיסכון ארוך הטווח, וזאת לאורך שנים. 

 

חוששים ממסירת פרטי כרטיס האשראי ברשת האינטרנט?

לחוששים מרכישות ברשת האינטרנט נוכל לספר כי תהליך רכישת הביטוח לרכב באתר מנורה מבטחים מאובטח בתקן אבטחה מחמיר ומתבצע תוך הגנה מלאה על הפרטים האישיים שלכם. אם בכל זאת אתם חוששים, התהליך מאפשר להשלים את הרכישה בשיחה טלפונית עם נציג אשר יעניק לכם שירות מקצועי ויחס אישי. 

בזמן שקראתם את הכתבה הזו שלפניכם, יכולתם להיות כבר עם פוליסת ביטוח חדשה בתוקף

 

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

eighteen + 14 =