מעבירים את הסגר: 5 סדרות רכב מוטוריות מומלצות בנטפליקס

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

רגע לפני שהקורונה מכניסה אותנו לסגר מלא, הנה כמה סדרות רכב/מוטוריות נצפות בנטפליקס שיעבירו לכם את הזמן: מסדרה תיעודית על הפורמולה 1, סדרת אירוח ברכב, ותכניות שיפוץ רכבים

 

תכניות רכב מומלצות בנטפליקס. ג’רי סיינפלד ואדי מרפי בקומיקאים במכוניות שותים קפה

 

הרגה אותנו הקורונה הזו! עשינו שיחות זום עם סבתא, סבא, דודה וכל העולם ואחותו. גזרנו, ציירנו, השחלנו ומיינו, אפינו, צילמנו, שרנו והפעלנו, כל דבר אפשרי יחד עם הילדים… ועכשיו, בכוחותינו האחרונים, כי שינה זה לחלשים, נותר לנו לחכות לשעת ערב מאוחרת ושקטה, ללחוץ על כפתור הפלא הלבנבן ולשקוע בסדרות שיעבירו לנו את הסגר בשקט. אחרי שתסיימו את “אוזרק”, ו”בשירות החוק”, (בנות, לכן יש לי המלצות נוספות – “טוי בוי” ו”אמהות עובדות”), הנה 5 סדרות רכב מוטוריות מומלצות לצפייה בנטפליקס:    

 

פורמולה 1: המירוץ לניצחון

 

 

פורמולה 1: המרוץ לניצחון התרגום העברי ל- Formula 1: Drive to Survive, היא סדרה דוקומנטרית שהופקה בשיתוף של נטפליקס והגוף האחראי על קידום ופרסום אליפות הפורמולה 1. הסדרה מתעדת את ההתרחשויות מאחורי הקלעים של עונות 2018 ו-2019 במירוץ המכוניות הפופולרי בעולם.

אחד המפיקים של הסדרה, ג’יימס גיי-ריס, הפיק גם בשנת 2010 את הסרט “Senna” על חייו של איירטון סנה.

יש שתי עונות: העונה השנייה עלתה לפני כחודש, ב-28 בפברואר 2020.

 

קומיקאים במכוניות שותים קפה

 

 

 

קומיקאים במכוניות שותים קפה, התרגום העברי של Comedians in Cars Getting Coffee, היא סדרת רשת קומית שזכתה למאות מיליוני צפיות, הרבה בזכות זהות המארח, הקומיקאי ג’רי סיינפלד, שגם מביים את תכנית האירוח הייחודית.

בכל פרק, מארח סיינפלד קומיקאי תורן המופיע בתוכנית, יחד הם נוסעים במכונית אספנות קלאסית שנבחרה על ידי סיינפלד במיוחד עבור האורח. בתכנית הם משוחחים יחד, מעלים זיכרונות וחוויות.

פרק הבכורה שודר ב-19 ביולי 2012. נכון ל-2016 משודרת העונה השביעית שלה, כאשר היא צפויה להמשיך שתי עונות נוספות עד לתשיעית.

 

משפצי החלודה

 

 

משפצי החלודה, השם העברי של תכנית הרכב-דוקו RUST VALLEY RESTORERS מציגה את אחת מקהילת המכוניות הייחודיות בעולם שוכנת ב”עמק הראסט”, השוכנת למרגלות הרי הרוקי. שם דונמים על גבי דונמים של מכוניות ישנות ונטושות; חצר גרוטאות ענקית. גרוטאות כמובן למי שלא רואה את הפוטנציאל הגלום במכוניות אספנות ישנות. בלב הקהילה ישנה סדנת שיקום מכוניות ישנות מיוחדת המנוהלת על ידי צוות של דמויות צבעוניות ומעניינות, המשתמשות בכישוריהם ובניסיונם המרשים כדי לשחזר, לסחור ולמכור מכוניות קלאסיות.

 

לתכנית 2 עונות.

 

המכונית המהירה ביותר

 

 

המכונית המהירה ביותר, השם העברי של התכנית Fastest Car, היא סדרה מקורית של נטפליקס, תוכנית ריאליטי למעשה, בה נהגי מכוניות על אקזוטיות עולות ומתחרות במסלול מול מכוניות “רגילות”, במירוץ דראג. בכל פרק עולות להתחרות שלוש מכוניות סטנדרטיות נגד מכונית-על אחת. כל אחד מהזוכים בכל פרק, זוכה להגיע למירוץ עם המכונית שלו לאליפות בסוף העונה.

בין מכוניות העל המוצגות ומתחרות בתכנית: למבורגיני אוונטדור, למבורגיני הורקאן, פורד GT, פרארי 458, פרארי 488, דודג ווייפר, מקלארן MP4, מקלארן 675LT, מקלארן 650S ומקלארן 720S.

 

לתכנית שתי עונות

 

מוסך הפלאים: מגרוטאות ליצירות מופת

 

 

מוסך הפלאים: מגרוטאות ליצירות מופת ובאנגלית – Car Masters: Rust to Riches היא סדרת דוקו קלילה בנטפליקס בעלת אותו שטאנץ, כמו ברוב תכניות הדוקו ריאליטי מוסכים, בו משפצים גרוטאות ומוכרים אותן לחולי רכב ואספנות ב”טופ דולר” (מוכרים בכמה שיותר כסף). בסדרה עוקבים אחר צוות אנשים צבעוני ומעניין, העובד במוסך גות’אם, בו הם משפצים אוסף מגוון של מכוניות וגם משאיות, ואז מציגים אותן למכירה.

 

לסדרה שתי עונות

 

 

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

16 − nine =