מערכת בקרת האקלים החדשה של סקודה מונעת תאונות ואלרגיות

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

מערכת בקרת האקלים החדשה של סקודה מונעת תאונות ואלרגיות

 

סקודה לוקחת את מערכת מיזוג האוויר החדשנית שלה עוד צעד קדימה, ומפתחת בקרת אקלים שגם מסננת אבקנים ואלרגנים. נהגים/ות רבים/ות סובלים מאלרגיה הגורמת לעיניים דומעות והתעטשות, היכולה להשפיע לרעה על בטיחות הנהג. בנסיעה במהירות 30 קמ”ש, התעטשות עשויה להפוך ל”נהיגה עיוורת” עד למרחק של 30 מטר…

מערכת בקרת האקלים החדשה של סקודה האוויר, מערכת מיזג מתקדמת המשתמשת בחיישנים שונים כדי לפקח על איכות האוויר בתוך הרכב, ובמידת הצורך מפעילה 3 פעולות במקביל;
1. תופסת חלקיקי אבק דקים
2. מסייעת במניעת כניסת אלרגנים לתא הנהג והנוסעים
3. סופגת ריחות לא נעימים

כדי שכל הפעולות הללו יעבדו בצורה מיטבית, על הנהג ברכב לזכור להחליף את מסנני האוויר באופן קבוע. רצוי, עם תחילת עונת באביב (תחילת האלרגיות).

מערכת מיזוג האוויר של סקודה משתמשת בחיישנים לטובת שמירה על איכות האוויר, מפני אבקנים ולחות. ההערכה היא כי למעלה מ-13 מיליון אנשים בבריטניה סובלים מקדחת השחת.
עם פילטרים יעילים ומערכות מיזוג אוויר חכמות כמו מערכת מיזוג האוויר החדשה של סקודה, סופחת את הרוב המכריע של חלקיקי אבקנים ואבק דקים מתוך הרכב, ועוזר להקל על תסמיני אלרגיה לכל הנוסעים.

 

מערכת המיזוג “Climatronic”, זמינה כסטנדרט בסופרב, ומשתמשת בחיישנים שונים למדידת איכות האוויר והלחות הפנימיים

 

מערכת המיזוג “Climatronic”, זמינה כסטנדרט או כאופציה בסקודה אוקטביה החדשה, בסקודה בקארוק, קודיאק וסופרב, ומשתמשת בחיישנים שונים למדידת איכות האוויר והלחות הפנימיים.
אם בקרת האקלים מגלה זיהום אוויר מוגזם, היא מפעילה אוטומטית את פונקציית מחזור האוויר, מונעת מאוויר מזוהם להכנס לרכב, ואת האוויר הקיים מנקה על ידי סירקולציה פנימית.
בתהליך הזרימה הזה, האוויר עובר דרך פילטר פחם המסנן לא רק חלקיקים קטנים, אלא גם אבקה. בנוסף, נספגים ריחות לא נעימים.

דובר סקודה בריטניה: “הטכנולוגיה האחרונה של מיזוג האוויר בדגמים החדשים שלנו לא רק יוצרת טמפרטורת סביבה נוחה עבור כל הנוסעים, אלא היא גם משתמשת בפילטרים שמסירים חלקיקי אבק עדינים, ריחות – ובאופן חיוני לסובלים מקדחת השחת – גם אבקה .
זה מפחית את הסיכון לעיניים דומעות או להתעטשות ועוזר להגביר גם את הבטיחות בכביש”.

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

12 − two =