מקסוס מודיעה על דגמים חשמליים חדשים EUNIQ 6 ו-EUNIQ 5

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook
מקסוס אי יוניק 6

קבוצת צ’יינה מוטורס מודיעה היום על השקת שני רכבים חדשים של המותג החשמלי MAXUS, חברת בת של SAIC היצרנית הסינית הידועה – מקסוס EUNIQ 6 ומקסוס EUNIQ 5

מקסוס EUNIQ 6 SUV רכב חשמלי משפחתי מרווח ומפואר וגרסה חדשה ל-EUNIQ 5 – דגם בעל 6 מקומות, עם טווח נסיעה ארוך יותר וסוללה גדולה ( KWH 70).מקסוס EUNIQ 6, שיגיע בתחילת 2022 לישראל, הוא SUV 100% חשמלי, עם טווח של עד 452 ק”מ בנסיעה עירונית, ועד 354 ק”מ בנסיעה משולבת. (560 ק”מ בנסיעה מקסימלית של 60 קמ”ש במצב ECO, לפי נתוני היצרן ותקן WLTP).
הרכב טכנולוגי ומודרני ובעל קיבולת סוללה KWH 70. טעינה מהירה (20-80 אחוז תארך בפחות מ-33 דקות).
לדגם מערכת מולטימדיה עם מסך מגע גדול – 12.3 אינץ’ עם בקרת שליטה על מערכות הרכב, מערכות בטיחות מתקדמות ואבזור עשיר, ומרווח פנימי גדול.
בנוסף, הקבוצה תייבא גרסה חדשה של EUNIQ 5, (לצד הדגם הקיים של ה-7 מקומות), עם 6 מקומות ישיבה, עם טווח הנסיעה מקסימלי של עד 437 ק”מ בנסיעה עירונית, ו-360 ק”מ בנסיעה משולבת (560 ק”מ בנסיעה מקסימלית של 60 קמ”ש במצב ECO, לפי נתוני היצרן ותקן WLTP). הרכב מגיע עם סוללה של KWH 70, מנוע 100% חשמלי, ומערכות בטיחות ומולטימדיה מתקדמות.

המותג MAXUS משווק ומופץ ב-42 מדינות ברחבי העולם וידוע כיום כמותג הסיני המוביל במדינות כמו אוסטרליה, ניו זילנד ובריטניה. מקסוס מייבאת לישראל מספר דגמים חשמליים ולא חשמליים eDELIVER9, eDELIVER3, EUNIQ5 DELIVER9, 80 V ועוד.

 

אודות צ’יינה מוטורס

קבוצת צ’יינה מוטורס, שהוקמה בשנת 2009 הפכה תוך מספר שנים לאחת החברות המובילות בתחום התחבורה בישראל. מותג הדגל של החברה, אוטובוסים מתוצרת YUTONG כבש את השוק הישראלי תוך זמן קצר והפך את הקבוצה למובילה בייבוא אוטובוסים. הקבוצה שותפה למהפכה בתחום הרכבים החשמליים בישראל ומייבאת את רכבי MAXUS החשמליים מבית SAIC היצרנית הגדולה ביותר בסין. כמו כן, צ’יינה מוטורס היא היבואנית הבלעדית של מותגי התחבורה והתשתיות המובילים בעולם בניהם נמנים במות הרמה של חברת SINBOOM, ציוד מכני הנדסי (צמ”ה) ועוד.

follow and like
fb-share-icon0

תגובה אחת ל “מקסוס מודיעה על דגמים חשמליים חדשים EUNIQ 6 ו-EUNIQ 5”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

twenty − four =