מרכז למידה חדש למקצועות האוטוטק נפתח במושב נחלים

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

מרכז למידה חדש לתחומי האוטוטק הוקם במרכז התורני טכנולוגי במושב נחלים. המרכז הוקם בסטנדרטים בינלאומיים גבוהים, ומדמה מרכז שירות

 

מרכז למידה חדש לתחומי האוטוטק במרכז התורני טכנולוגי במושב נחלים

 

מרכז הלמידה נפתח במרכז התורני טכנולוגי בנחלים, אחרי הקמה ארוכה ומושקעת, בסטנדרטים בינלאומיים גבוהים, בסיוע של שי עידן, מנהל מרכז השירות אוטומטיבי בהרצליה, מורשה UMI. 

המרכז הטכנולוגי עוסק בהכשרת נוער במקצועות חשמל, מיזוג אוויר ואוטוטק, כאשר מטרת מרכז הלמידה היא לאפשר לתלמידים ואנשים שרוצים ללמוד את מקצועות האוטוטק, ללמוד בעזרת כלים מודרניים ומתקדמים ולחוות את ה”דבר האמיתי” – את עבודת המכונאות, החשמל וטכנולוגיות כפי שהיא במרכזי השירות והמוסכים בפועל. 

 

מרכז למידה חדש למקצועות מכונאות הרכב ואוטוטק נפתח במושב נחלים

 

בהכשרת נוער במקצועות חשמל, מיזוג אוויר ואוטוטק

 

כל הכלים והאביזרים בכיתת הלימוד – סדנת הרכב הם הדמיה מדויקת למרכזי השירות בפועל, מה שיכין בצורה הטובה ביותר את הלומדים. התלמידים שיסיימו הכשרה במרכז הלמידה יקבלו תעודת הסמכה של משרד העבודה, בשילוב הבגרויות.

 

מחשב לכל תלמיד. סדנת רכב ללימודי אוטוטק במושב נחלים
עמדת רכב חשמלי והיברידי בסדנת הלימוד

 

תחום הרכב, אוטוטק ומכונאות רכב צומח וצמא לבעלי מקצוע ומוסכניקים חדשים ומקצועיים. כעת גם בעלי מרכזי השירות והמוסכים ייהנו מהפירות של מרכז הלמידה המתקדם ויוכלו לגייס כוח אדם איכותי אליהם.

במרכז במושב נחלים, ילמדו גם תלמידים צעירים וגם אנשי מקצוע שיעברו הכשרות מקצועיות, ועוד.

 

 


שי עידן שסייע בהקמת מרכז הלמידה:
“לאחר עבודה ארוכה ומדוקדקת, הצלחנו ליצור סדנה לימודית שמדמה את מרכזי השירות, לטובת התלמידים. תודה למשרד העבודה ולפיקוח הרכב על השינוי הגדול, הלוואי ואני הייתי לומד כך”.

 

מרכז שירות חדש ל-UMI בהרצליה – אוטומטיבי

המדריך לרכב היברידי או חשמלי

אמינות רכבי שברולט וקאדילק

 

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

10 − nine =